Versetul zilei

Wednesday, April 27, 2011

Catre Tine...

Tata, Tu esti Dumnezeul cel atotputernic, stiu ca esti prezent aici si vezi ce scriu, ce simt si ce gandesc...Tu stii ce am fost, ce sunt si ce voi fi , dar totul doar prin Tine.Ti-am cerut atat de mult sa lucrezi in problema mea incat am uitat cat de multe mi-ai dat, si cata iubire ai pus in mine.Mi-ai dat in fiecare zi putere sa ma ridic din patul meu, si mi-ai lasat inima sa bata.Mi-ai dat  o persoana minuntata care sa fie langa mine atat de aproape, pentru ca ai vazut cata nevoie aveam de ea.Mi-ai dat atat de multe,dar am fost  asa de oarba, iar astazi cineva mi-a spus : "Intr-o zi vreau sa te vad binecuvantata, fiindca ai dus o viata placuta lui Dumnezeu" iar eu i-am raspuns: "Dar sunt binecuvantata" si cand am inceput sa enumar binecuvantarile pe care le-ai ingaduit in viata mea, nu mi se mai terminau din gand..pentru ca atat de multa grija ai avut de mine inca de cand eram mica, si atat de mult Tu ma iubesti si m-ai iubit.
Te iubesc, Isus, te iubesc si eu, dar astazi am mai pierdut inca o clipa fara Tine, si te-am lasat sa pleci strain, sa bati la usa mea, si i-am deschis in schimb celui rau si l-am lasat sa faca ce vrea  din mine.(Tu cel care citesti, poate te intrebi ce legatura au toate cu tine,nu stiu, poate ca nu au aceste cuvinte legatura cu tine, dar astazi vreau sa ii scriu aici, simt nevoia sa ii scriu, vreau sa il simt aproape de mine...)
 Te rog, asculta-ma, mai bate o data la usa mea, caci vreau sa iti deschid si sa te las sa intri in ea.

P.S.  Tu i-ai deschis, caci si la tine bate!

17 comments:

  1. Dumnezeu te va asculta daca si tu il asculti:P

    ReplyDelete
  2. ee si tu acum cei al meu e pus deoparte:()))

    ReplyDelete
  3. :x Un fel de rugaciune ce mi-a alinat seara!

    ReplyDelete
  4. Cat de emotionant!Nu trebuie sa uitam sa apreciem ,dar uneori se mai intampla,se pare ca desi ai impresia ca nu te-ai gandit destul la el ,ai facut-o ,ai simtit nevoia sa-i spui ca-l apreciezi si crede-ma ca El stie tot ce simti tu ,El traieste prin tine si tu prin El.

    ReplyDelete
  5. tot ce ai scris e ceva normal .. tu la copii tai le-ai da tot ... sau voi credeti ca Dumnezeu v-a creat ca sa va vada suferind :D puteti cere oceane de fericire aur orice dorinti .. ce.i ce sufera sunt cei ce se multumesc cu putin :)) nu va mai limitati. universul inseamna abundenta pe toate planurile :) vei avea tot cat timp nu devii dependent si uiti de Creator ! cat timp il ai in gand pe Dumnezeu toate bogatiile vin la tine iar pe toate le vei pierde cand vei devenii dependent de ele. toata materia e o iluzie importante sunt starile sufletesti . caderea a insemnat identificarea noastra cu materia si am uitat ca suntem Dumnezei creatori :)

    ReplyDelete
  6. Superb . O sa mai trec pe la tine. :D

    ReplyDelete
  7. toma vasi prefer sa tac, dar nu sunt de acord cu tine, ca de obicei.

    ReplyDelete
  8. foarte frumos.
    te rog aboneaza-te la noul meu blog (cont)

    ReplyDelete
  9. In dimineata asta am auzit o soapta: "Dute la Lavinia pe blog ca Dumnezeu are un mesaj pentru tine".
    Multumesc frumos!

    ReplyDelete
  10. Foarte frumos,
    Duhul Sfant vorbeste prin tine!

    ReplyDelete
  11. La multi ani!
    ai ceva la mine pe blog ;))
    >:d<

    ReplyDelete
  12. minunat! Domnul sa te binecuvinteze, ai mare dreptate...de multe ori bate, si nu ii descgidem..de multe ori vrea sa ne vorbeasca dar suntem surzi din cauza celui rau...ma rog insa ca El sa faca o trezire spirituala, si sa punem sa ii deschidem oricand inima si sa vorbim fara probleme cu el. Caci cum ai sp si uh, el ne iubeste, dar noi.......noi il iubim?

    ps.: am scris cu lacrimi p obraz, si din inima!

    ReplyDelete
  13. cu Dumnezeu toate lucrurile sunt posibile lavy:)G.B.U

    ReplyDelete