Versetul zilei

Monday, July 9, 2012

Cutiuţa cu idei 8

NOTA! Cutiuta cu idei este o rubrica aparte, in care voi scrie citate, poezii, sau orice imi trece prin gand, si voi scrie atunci cand voi simti deci nu are o zi anume.Sper sa va placa!


 Rămâi singur

Anii din viaţă se duc,
Şi îi pierzi mereu,
Rămâi singur cuc,
Fără Dumnezeu.

Rămâi fără prieteni,
Fără bani, fără maşină,
Fără nimeni,
Care să te ţină.

Viaţa ţi se pare fără rost,
Sufletul, îl uiţi tot timpul,
De parcă nici nu ar fi fost,
Călătorind ca vântul.

Dragoste, pace, iertare
Pentru tine nu există,
Şi când auzi ultima chemare,
Îţi iei o altă pistă.

Nu vrei să te opreşti acum?
Să pui hotare-n viaţa ta?
Eşti singur iar pe drum,
Şi mai târziu vei regreta.


25 comments:

  1. Foarte adevarat ce spun versurile, cel mai trist e sa nu-ti dai seama de oamenii din jurul tau si asa sa-i pierzi.
    Seara placuta!

    ReplyDelete
  2. ehee am revenit si eu :Dbaga-ma la linkuri te rog ca sa te pot baga si eu :D

    ReplyDelete
  3. am uitat blogul :))

    www.floreape.wordpress.com

    ReplyDelete
  4. Pana la urma pleci din lumea aceasta asa cum ai venit,gol(fara bunuri materiale) si singur...

    ReplyDelete
  5. Deci tu, draga mea Lavii, eşti super ultra mega hiper talentată. Există ceva la care să nu te pricepi?
    Bravo, superba poezia!
    Te pup şi te aştept şi pe la mine dacă vrei, sunt cam singurică-n ultima vreme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gata, ca ma inrosesc :D
      poate doar imi place sa fac mai multe lucruri, ca talent nu am :D
      sigur am sa trec :*

      Delete
  6. Este minunata poezia. Astept sa mai scrii poezii...le ador :x

    ReplyDelete
  7. Foarte frumoasă :x
    Îmi place mult, mai ales ultima strofă .. :o3

    ReplyDelete
  8. Lucrurile trebuie apreciate la timp si persoanele de asemenea.Mi-a placut mult poezia ta. :)

    ReplyDelete
  9. Îmi place această idee. Chiar te pricepi mult la poezii, drept dovadă uite această minunată poezie <3

    ReplyDelete
  10. Poate ca oamenii sunt, in fond singuri. Atunci cand te simti rau cand ti-e capul plin de tine si de ganduri si nu le mai poti descurca, nu le mai dovedesti singur..

    ReplyDelete
  11. Foarte frumoase gânduri ai astăzi!:)

    ReplyDelete
  12. Ca de obicei ai niste ganduri frumoase de spus...

    ReplyDelete
  13. Imi place mult cand scrii!
    Se vede ca vine din suflet ! >:D<

    ReplyDelete