Versetul zilei

Wednesday, July 18, 2012

Premiu & Leapşă


Am primit un premiu de la rosia_lady  şi de la Vioreld
Mulţumesc frumos la amândoi.


Reguli:
1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
2.Spune 11 lucruri despre tine
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care sa realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor si anunta-i
6. Nu da tag-ul inapoi !
 
Deci, să încep cu 11 lucruri despre mine :
  1. îmi place să ascult ploaia, 
  2. cred că există suflete pereche, 
  3. îmi plac căţeii mici, 
  4. ascult muzică simfonică, 
  5. sunt orgolioasă,
  6.  îmi place pizza,
  7.  nu ştiu să dansez,
  8. îmi place să cânt, 
  9. colecţionez felicitări,
  10. nu cred în dragoste la prima vedere, 
  11. sunt realistă, 
Întrebările adresate de rosia_lady
1.Unde ai vrea să îţi petreci vacanţa ideala?
 La mare.
2.Ceai sau cafea?
Ceai.
3.Care este citatul tău preferat?
Nu am un citat preferat din cauză că îmi plac foarte multe.
4.Care este mijlocul de transport în comun pe care îl foloseşti cel mai des?
Autobuzul
5.Ce culoare au ochii tăi?
Verzi :D
6.Un lucru interesant despre tine.
Sunt ciudată.
7.Trei cuvinte care te caracterizează.
Îcăpăţânată,
Loială,
Sinceră 
8.Serialul preferat?
nu-i ştiu numele  
9.Care este povestea ce îţi plăcea cel mai mult când erai copil?
Cenuşăreasa cred:D
10.Trei lucruri care te fac fericit.
Dumnezeu,
Persoanele dragi,
Atingerea obiectivelor 
11.Desertul preferat?
Prăjitură cu ciocolată
 
Şi întrebările de la Vioreld 
 
1. Ti-ar fi placut sa ai alt nume ?
Poate.
2.Ce varsta doresti /a-i dori sa ai in acest moment ?
3 ani
3. Ce amintire te leaga de copilarie ?
mai multe...
4. Ce pozna ai facut cand erai copil ?
nu prea făceam pozne :d
5. Ce crezi ca te determina sa reusesti in viata singur/a ?
Depinde, singură fără oameni, sau fără Dumnezeu? Pentru că fără oameni m-ar determina să reuşesc. scopul, ambiţia, visele, dar fără Dumnezeu încercările mele ar fi în zadar.
6. Ce iti place sa faci in timpul liber ?
Citesc, dorm, plimbări în aer liber, muzică, filme, etc.
7.Ce genuri de muzica asculti ?
Ascult cam orice, în afară de manele.
8.Crezi in horoscop ?
Nu. Dar, sunt unele descrieri care chiar se potrivesc.
9.Care sunt persoanele cu care te intelegi cel mai bine ?
Cel mai bine mă înţeleg cu prietenii mei.
10.Esti o persoana calma(rabdatoare) ?
Nu, dar lucrez la asta.
11. Iti place sa stai pana noaptea tarziu cu prietenii ?
Da, de ce nu?

Aşa, întrebările puse de mine celor care vor prelua leapşa.
1.Când ai râs ultima oară?
2.Urmezi anumite principii în viaţă?
3.Crezi că dragostea schimbă oameni? 
4. De ce?
5. Porecla ta din copilărie.
6. Cele mai frumoase amintiri.
7. Ce crezi despre prietenii virtuali?
8. Crezi în viaţa de după moarte?
9.Cele mai mari calităţi ale tale.
10. Descrie-te într-un singur cuvânt.
11.Descrie persoana care ţi-a dat leapşa într-un singur cuvânt.


Şi nominalizarea de persoane :D 

Aceasta leapşă nu este obligatorie, dacă nu doriţi să o faceţi e ok.
 

32 comments:

  1. Hiii ! Multumesc >:d<
    Pss: frumoase raspunsuri.

    ReplyDelete
  2. ms ms o s-o fac maine :))ca acum este cam tarziu :P

    ReplyDelete
  3. Sper din tot suflețelul meu care stă captiv într-un trup mic și pricăjit să mă ocolească leapșa asta cât de mult posibil. Ea în sine e foarte frumoasă... doar că eu nu cunosc 11 bloggeri :))
    Deci vă rog mult pe cei ce mă citiți... nu îmi pasați leapșa asta... PLIZ PLIZ PLIIIIIIIIZZZZZ!

    ReplyDelete
  4. "Suflete pereche"- ma face sa ma gandesc la batranei din parc care inca se tin de mana, asta imi da un sentiment de siguranta.

    ReplyDelete
  5. Aw, ce draguta e leapsa! Mersi mult! :)

    ReplyDelete
  6. Mulţamm fainn!Abia aştept s-o completez!Acum mă pun pe treabăă!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://newcomiclife.blogspot.ro/p/lepse.html
      Aici e leapşa!Mulţumescc frumos încă odată!

      Delete
  7. deci vezi ca ai o leapsa cu niste intrebari foarte interesante ! si vreau sa raspunzi la intreabri te rog:D

    ReplyDelete
  8. Imi plac raspunsurile tale! :*

    ReplyDelete
  9. Multumesc foarte mult! >:D< am completat-o si eu.

    ReplyDelete
  10. hmm:D nu pari genul care nu crede in dragoste la prima vedere;))

    ReplyDelete
  11. Multumesc scumpo ca te gandesti la mine de fiecare data...promit ca atunci cand am timp o onorez.

    ReplyDelete
  12. Foarte frumoase raspunsurile >:D<!!!

    ReplyDelete