Versetul zilei

Tuesday, July 17, 2012

O umbră de adevăr

  • Viaţa e ca o floare, în clipa asta eşti mai frumoasă ca oricând, şi în următoarea clipă te suflă vântul.
  • Şi cerul se bucură când un păcătos se întoarce la Dumnezeu.
  • Bucuria vine din lucruri mărunte, păcat însă că oamenii nu observă decât lucrurile mari.
  • Dumnezeu iubeşte pe toţi oamenii, dar câţi dintre oameni îl iubesc pe Dumnezeu?
  • Copii sunt întruchiparea inocenţei şi a bucuriei
  • Când ai persoane dragi lângă tine nu te mai simţi singur.
  • Oamenii sunt păcătoşi, Dumnezeu e sfânt şi totuşi ei au curajul să îl judece. Cu ce motiv? Că El nu face lucrurile bine din punctul lor de vedere.Dar există o problemă, şi anume că oamenii nu-şi dau seama că Dumnezeu ştie să îşi facă bine treaba pe când ei nu şi-o fac pe a lor.
Şi o melodie minunată care sper să vă placă.


34 comments:

  1. VAIII!!Ce frumos ai spus totul!

    ReplyDelete
  2. Aww!Blogul tau este de admirat >:d<

    ReplyDelete
  3. Cat de frumos ai spus totul :x

    ReplyDelete
  4. hei salut...ce faci?
    te astept si pe blogul meu.

    ReplyDelete
  5. Imi place ce ai scris,adevarat si trist totodata...

    ReplyDelete
  6. Oare ce ne împiedică să o facem bine?
    Dacă am privi mai mult la Dumnezeu am deveni mai mult asemeni Lui.

    ReplyDelete
  7. Imi place foarte mult ce ai scris aici :D

    ReplyDelete
  8. Intelepte cuvinte, frumoasa melodie!
    Multumesc pentru clipa de relaxare petrecuta alaturi de tine!
    Seara placuta Lavi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma bucur sa aud ca ai avut o clipa de relaxare aici. seara placuta si tie!

      Delete
  9. Mai rau este sa fii ca o floare si sa vina cineva sa te calce in picioare! Acolo-i tragedia! Cat despre celelalte fraze... sunt minunate. Le traim, le simtim, zi de zi. Trebuie sa fim orbi si nesimtitori sa nu realizam ca fericirea, bucuria sta in lucrurile marunte, in amanunte, care dau savoare vietii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. da asa e, doar ca am vrut sa evidentiez, ce trecatoare e viata.

      adevarat, si cred ca de multe ori suntem orbi.

      Delete
  10. Cât de frumos ai vorbit...prin cuvinte putem spune multe.
    Melodia este foarte frumoasă şi se potriveşte perfect pe fundal atunci când este citită postarea :D

    ReplyDelete
  11. asa de frumos ce ai scris..si asa de cald..si totusi asa de trist si asa de incredibil

    ReplyDelete
  12. Eu de foarte multe ori am criticat Divinitatea pentru că m-a făcut să trec prin ceva ce eu consideram ca fiind neplăcut, omițând însă faptul că ceea ce pentru mine poate părea o nedreptate, poate fi binecuvântarea pe care o așteptau alții. O să mai dureze mult până o să fiu capabil, în stângacea mea percepție a dumnezeiescului, să înțeleg că Dumnezeu nu e un termen individual, personal, ci unul care are scopul uniunii între oameni. De fapt, după cum am spus, eu nu pot crede într-un Dumnezeu ca entitate, ci îl pot percepe ca iubire. Iubirea dezinteresată față de tot ceea ce ne înconjoară.
    Cea mai mare greșeală pe care o poți face, în viziunea mea, este să te limitezi doar la a te ruga la Dumnezeu, când în realitate trebuie doar să înțelegi că singura metodă de apropiere de El este iubirea și aplicarea pildelor pe care Isus ni le-a lăsat. Consider că e greșit ''să te rogi acolo în legea ta și să nu duci grija altuia'', când tocmai asta mi se pare că ar fi dorința Forței Creatoare, să ne cercetăm unii pe alții, să fim toți un singur nucleu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. imi place cum gandesti.
      ai dreptate, nu e de ajuns doar sa te rogi, si nici nu e bine sa fii doar pentru tine, Dumnezeu vrea ca sa ne iubim unii pe altii. Si da, El are scopul uniunii...
      frumoase ganduri ai, multumesc ca le-ai impartasit.

      Delete
  13. Numai adevar,atat de frumos!

    ReplyDelete
  14. place ce-ai scris,melodia e una din favoritele mele...noapte buna!

    ReplyDelete
  15. Ai un premiu aici http://romanceofpages.blogspot.ro/2012/07/premiu-si-leapsa.html

    ReplyDelete
  16. Cred că lucrurile s=ar schimba în bine dacă fiecare și-ar vedea de treabă în loc să judece!

    ReplyDelete