Versetul zilei

Monday, July 23, 2012

Şi din nou leapşă.

Deci, le voi completa în ordinea în care le-am primit.

Mulţumesc BIANCA CHIFOR

1.Care a fost varsta la care ai descoperit ca Mos Craciun nu mai exista? 
Nu ştiu, cred că pe la 4-5 ani :D
2.Ce faci cel mai des in timpul liber?
citesc, mă uit la filme, stau cu prietenul.
3.Cum ar fi daca n-ar exista gravitatie?
Ciudat :D
4.Porecla ta
zuzu, bubico
5.Crezi in reincarnare?
Nu.
6.Cand te gandesti la copilarie ce iti aduci aminte primul lucru?
amintiri neplăcute pe care nu le doresc nimănui.
7.Crezi ca dragostea schimba oamenii?
Da.
8.Unde ti-ar placea sa calatoresti cu persoana iubita?
Oriunde :D
9.Descrie-te intr-un cuvant
Transparentă
10.Ce animal iti place?
îmi plac câinii mici:D
11.De ce te temi cel mai mult cand te gandesti la viitor?
de eşec.


1.Există oameni în viaţa ta,care au devenit un exemplu pentru tine?
Da. 
2.Crezi în prietenie?
Da.
3.Care e ultimul lucru care te-a făcut să râzi?
Iubitul meu jucând roluri prosteşti :D
4.Ce calitate te defineşte?
Sinceritatea 
5.Ce personaj din literatură(sau film) te reprezintă?
Cred că din film, Mandy Moore în rolul din A walk to remember
6.Lumina sau Întunericul.Care dintre ele a fost mai întâi?
Întunericul, adică lipsa luminii.
7.Ce te determină să îţi îndeplineşti un anumit scop?
Dorinţa de ajunge acolo.
8.Obişnuieşti să dormi după-amiaza?
Numai uneori în timpul şcolii.
9.În ce anotimp te-ai născut?
Primăvara
10.Ce ar putea distruge prietenia dintre două persoane?
Lipsa de comunicare, dezamăgirea.
11.Te consideri o persoană norocoasă?De ce?
Nu  pentru că nu cred în noroc. Cred că viaţa ţi-o faci singur, cu puţin ajutor de sus,. nu cred că există oameni norocoşi sau ghinionişti ci doar oameni care luptă să realizeze ceva şi oameni care nu o fac.

Mulţumesc Lxi

 
1.Eu niciodata....  
nu înjur (şi sper să nu se schimbe asta)
2.Eu mereu....
 oscilez între negativism şi optimism
3.Imi place sa....
 fac multe lucruri
4.Zambesc cand...
 văd ceva frumos, ceva amuzant, sau când sunt tristă şi cineva încearcă să mă facă să râd.
5.Cand ploua,eu....
 dacă nu mi se ia curentul sunt ok :D sau dacă am o carte bună.
6.Ador mirosul de...
iarnă
7.Daca astazi ar fi ultima mea zi,as...
 aş petrece-o lângă cei dragi
8.Super-puterea mea ar fi....
am ochi la spate :))
9.Cand privesc stelele ma gandesc la...
 la ceva nostalgic sau la Dumnezeu.
10.Cand sunt trist/trista ascult...
 nothing, nu e bine să asculţi muzică când eşti trist, mai ales de aia lentă :D aşa că cine o face să nu o mai facă :D
11.Mi-e teama de....
de mine, de viitor, de esec 

Mulţumesc Rox 

1. Iti place tara in care te-ai nascut?
Nu chiar, dar nici nu aş schimba-o-
2. Crezi ca parintii pe care ii ai sunt la inaltimea asteptarilor tale?
Nu, şi aici nu e vorba de mine, e poveste lungă.
3. Crezi ca tot ce scrii pe blogul tau ar putea fi o incurajare pentru cei care citesc?
Nu chiar tot.
4. De ce scrii pe blogul tau? Care este scopul?
Scriu pentru că am ceva de transmis.
5.Crezi ca Dumnezeu este prezent oriunde si ca El te vede in orice secunda?
Da.
6. De cand ai intrat in lumea blogurilor au fost postari care sa iti schimbe anumite convingeri, care te-au incurajat sau pur si simplu ai invatat ceva nou?
Am învăţat foarte multe lucruri noi prin intermediul blogurilor şi am cunoscut persoane care mi-au schimbat viaţa în bine şi în rău.
7.Raiul/Iadul pentru tine exista?
 Da din păcate pentru iad. 

 P.S.dacă vă mai sunt datoare  vă rog să mă anunţaţi



10 comments:

  1. Cred ca toti ne temem de esec cand vine vorba de viitor ... Mi-au placut raspunsurile :)

    ReplyDelete
  2. Salut!O surpriză te aşteaptă în cutiuţă!Vrei să vezi şi tu?

    ReplyDelete
  3. interesante raspunsuri :))si esecuri ?sa ne temem ?neaa din ele invatam :X

    ReplyDelete
  4. He he,imi plac raspunsurile tale!:)

    ReplyDelete
  5. Foarte frumoase raspunsuri.Mi'a placut asta "Mi-e teama de....
    de mine, de viitor, de esec " Foarte bine spus.

    ReplyDelete
  6. Hei ma bucur pentru raspunsurile tale sincere...imi pare rau ca raspund asa de greu si trec cam rar si pe aici.

    ReplyDelete