Versetul zilei

Friday, July 20, 2012

Pictură.

Totul în jur e pustiu. Noaptea se aşterne uşor peste amintiri, peste credinţa ta şi peste dorinţele tale. Te lasă puterile, şi deodată se întunecă mai tare. Stelele nu se mai văd acum, cerul e sumbru. Nu mai vezi nici un viitor, nu mai ai nici o nădejde. Eşti singur. Oriunde priveşti e beznă totală. Nici o licărire de speranţă, doar dacă...nu, nu e posibil. Şi stai şi gemi în năuntrul tău, groaza de întuneric te cuprinde, dar apoi o voce te trezeşte la realitate, e vocea credinţei, ea îţi spune că te-ai rătăcit.Te trezeşti, te uiţi atent în jur, în faţa ta nu decât o pictură.O pictură veche ce inspiră teamă şi deznădejde, dar tu stai departe de ea, viaţa ta nu e aşa, viaţa ta e plină de lumină, iar dacă se întâmăplă să te rătăceşti şi te apucă groaza, nu dispera , nu eşti singur, Dumnezeu e cu tine!

15 comments:

  1. Dumnezeu este intotdeauna alaturi de noi.Totul consta in noi ...sa avem puterea de a-I simti prezenta.

    ReplyDelete
  2. In cazul in care ma voi afla intr-o astfel de situatie sunt sigura ca imi voi aminti de cuvinte tale!Ai dreptate.Ma bucur ca scri atatea lucruri minunate aici care ma ajuta si-mi ofera incredere in mine.Felicitari pentru blog!:)

    ReplyDelete
  3. Salutare,

    Emil Calinescu sunt, autor al blogului http://emilstudentulminune.wordpress.com/ . De curand insa mi-am cumparat domeniu si am adresa http://emilcalinescu.eu/ .

    Doresti continuarea colaborarii link-exchange? Rugamintea ar fi, daca se poate, sa adaugi link-ul nou, cu numele "Emil Calinescu Punct Eu" sau "Emil Calinescu", fara sa stergi adresa veche. Daca nu este posibil, o lasi doar pe cea noua. Orice decizie ai lua, rog sa ma anunti, pe mail .

    Si indiferent daca ai scris sau nu guest-post, te astept cu unul. Am scos regula cu fiecare cate unul, asa ca poti scrie si mai multe :) Si daca doresti si gazduiesti, pot lasa si eu un guest :) sau mai multe :)

    Multumesc, o zi buna :)

    Emil Calinescu :)

    ReplyDelete
  4. Foarte frumos.Asa este,Dumnezeu este cu noi! :)

    ReplyDelete
  5. O pictură absolut superbă!

    ReplyDelete
  6. Dumnezeu e mereu cu noi,numai ca nu-l vedem.!:-(

    ReplyDelete