Versetul zilei

Wednesday, July 18, 2012

Mulţumesc pentru amintiri

A.C.
Mulţumesc pentru că mi-ai arătat că viaţa nu e la fel fără puţină nebunie, pentru optimismul şi curajul tău, pentru că ai ştiut să mă asculţi şi să mă sfătuieşti. Mulţumesc pentru acele cuvinte pe care nu le voi uita niciodată :" Tot răul spre bine"

A.G.
Mulţumesc pentru că ai ştiut să-mi redai bucuria, pentru că m-ai acceptat cu bune şi rele şi ai ştiut să îmi fii alături într-un fel tăcut. Mulţumesc pentru copilăria regăsită în tine, pentru anii de liceu petrecuţi împreună şi te rog să nu uiţi vorba noastră de copii "hai că suntem belle tu"

C.S.
Mulţumesc pentru sfaturile tale, pentru clipele petrecute împreună, pentru că m-ai ajutat să merg mai departe şi să trec peste problemele vieţii, ai fost ca o soră mai mare pentru mine şi aşa îmi vei rămâne şi în amintiri. Mereu voi ţine minte vorbele tale, una dintre ele este "Când cineva îţi spune ceva, tu nu lua tot, ia numai acele cuvinte care îţi sunt de folos."

M.T.
Mulţumesc pentru copilărie, pentru că ai rămas lângă mine când alţii m-au uitat.Pentru zilele în care ne plimbam fără griji înconjurând tot oraşul.

M.P.
Mulţumesc pentru loialitatea pe care ai arătat-o faţă de mine, pentru planurile copilăreşti pe care le făceam şi le puneam în aplicare împreună.Mulţumesc pentru amintirile din ultima vară, pentru scrisori şi vorbe de suflet.

R.R.
Mulţumesc pentru atenţia ta, pentru orele pe care le-ai petrecut încercând să-mi întelegi durerea. Mulţumesc pentru că m-ai ajutat să mă apropii de Dumnezeu şi să pricep anumite lucruri, pentru amintirile din liceu. N-am să uit ce mi-ai spus odată :"Ţi-e frică de viitor? Oricum o să vină"

F.D.
Mulţumesc pentru că mă accepţi aşa cum sunt, pentru că mă înţelegi şi eşti lângă mine.Mulţumesc pentru că datorită ţie am ajuns până aici şi am acceptat multe lucruri.Mulţumesc pentru că mă faci să văd ce e bun şi rău în mine , că nu mă laşi să mă izbesc de ziduri fără să mă anunţi.

M.P.
Mulţumesc  pentru tot ce mi-ai oferit, şi ştii ce? Aveai dreptate "dacă eşti bun eşti luat drept prost"

Îi mulţumesc lui Dumnezeu că v-a lăsat pentru o vreme în viaţa mea, îmi pare rău că nu pot întoarce timpul, să retrăim acele momente.
Iar celor care încă sunt lângă mine le doresc să nu plece niciodată.

Mulţumesc pentru amintiri
sunt fericită să le păstrez în sufletul meu.

17 comments:

  1. aCELE INItiale sunt numele prietenilor tai?
    te astept si pe la mine :P

    ReplyDelete
  2. Amintirile inseamna foarte mult si depinde de noi sa invatam din trairile de odinioara, din sfaturile celor ce ne-au fost alaturi.

    ReplyDelete
  3. Cata dreptate ai...Ai scris foarte frumos . Ai descris perfect orice amanunt .

    ReplyDelete
  4. frumos! urasc faptul ca oamenii sunt in viata noastra temporar...

    ReplyDelete
  5. E bine cand ai prieteni adevarati langa tine,totul pare mai usor...

    ReplyDelete
  6. e minunat să ai alături suflete dragi,care să te facă fericită atunci când le mulţumeşti!

    ReplyDelete