Versetul zilei

Thursday, July 5, 2012

Testamentul

Când s-a ridicat de pe scaunul vechi acesta a  scârţâit uşor, bătrânul fără să stea prea mult pe gânduri a luat o foaie de hârtie şi cu mâna tremurândă a început să scrie versuri.

"Soţiei mele, îi las toată dragostea mea. I-aş da inima dar nu mai pot căci deja îi aparţine.
  Fiului meu, îi înmânez jurnalul, gândurile şi sfaturile mele, cu dorinţa ca acestea să îl călăuzească în viaţă. Ei... şi cam atât. Sufletul meu, îl încredinţez în mâna lui Dumnezeu. Altă avere nu mai am, cu nimic am venit, cu nimic plec."

Oamenii adună multe în viaţă, dar când pleacă , o fac la fel cum au venit, cu mâna goală. Se duc în veşnicie numai cu viaţa lor de până atunci. Dacă eşti bogat material  aici pe pământ poţi scrie multe în  testament , dar acolo când te vei prezenta înaintea lui Dumnezeu nu vei putea scrie decât dacă eşti bogat sufleteşte.

19 comments:

  1. Vaai,ce mi-a placut articolul acesta!Atat de profund si de realist.Ai descris perfect conditia omului in aceasta lume.

    ReplyDelete
  2. chiar nu ma gandisem la asta ..

    ReplyDelete
  3. Chiar de fiecare pleaca cu mana goala,oricine s-ar bucura sa lase o urma apasata dupa el.

    ReplyDelete
  4. Asa este si de aici trebuie sa ne punem deoparte "bogatiile" sufletesti pentru acolo.Foarte frumos articolul! :)

    ReplyDelete
  5. Aww! Cat de mult mi-a placut postarea asta.

    ReplyDelete
  6. E pur și simplu divin acest articol:)
    Îmi place noul aspect!

    ReplyDelete
  7. Foarte frumos scris!
    Bravos!

    ReplyDelete
  8. Buna Lavi,
    Iti multumesc pentru amintirile retraite prin postarile tale.
    Ai un blog fermecator!
    Te imbratisez cu drag
    Off topic
    Ieri seara mi-a fost imposibil sa gasesc butonul cu comentarii, azi l-am nimerit insa! :)

    ReplyDelete
  9. "Viaţa este oportunitate, foloseşte-o. Viaţa este frumuseţe, admir-o. Viaţa este un vis, realizează-l. Viaţa este o provocare, înfrunt-o. Viaţa este un joc, joacă-l. Viaţa este o promisiune, realizeaz-o. Viaţa este tristeţe, depăşeşte-o. Viaţa este un cântec, cântă-l. Viaţa este o luptă, accept-o. Viaţa este o tragedie, înfrunt-o. Viaţa este o aventură, îndrăzneşte. Viaţa este noroc, fă-ţi-l. Viaţa este viaţă, luptă-te pentru ea." citat din Maica Tereza

    ReplyDelete
  10. Asa este...prea multe adunam pentru trupul acesta muritor...mai putin pentru suflet...

    ReplyDelete
  11. Am ramas fara cuvinte. Mi-a placut foarte mult :x

    ReplyDelete
  12. Asta cam asa e :( Venim fara nimic, de-a lungul vietii ne chinuim sa adunam din toate, iar cand plecam, nu luam nimic cu noi... Asta ne e menirea!
    O seara frumoasa!

    ReplyDelete
  13. Randurile subliniate m-au impresionat.
    Mai ales: " am venit cu nimic,cu nimic plec".

    ReplyDelete