Versetul zilei

Tuesday, July 10, 2012

Respiră...

Sunt clipe în viaţă în care ai vrea să laşi tot restul lumii undeva departe şi să fii doar tu cu gândurile, sentimentele şi amintirile tale...
Sunt zile în viaţă în care soarele amorţeşte şi cerul este atât de întunecat încât crezi că niciodată nu o să mai fie lumină...
Sunt ceasuri în viaţă în care cei dragi nu te mai pot ajuta iar tu nu vrei să îi mai asculţi...
Sunt săptămâni  în care totul e monoton şi fără speranţă...
Sunt luni de zile în care rămâi neînţeles de nimeni...
Sunt ani ce trec fără ca nimic să se schimbe...

Când dai de aceste lucruri, nu te panica, respiră, Cineva e lângă tine şi te ajută să mergi mai departe, iar astfel clipele acelea se duc şi soarele apare mai puternic ca niciodată.

Vă recomand acest articol, merită citit!

47 comments:

  1. Foarte frumos...Nu de mult timp am învăţat şi eu să respir..şi se simte atât de bine...E încă greu dar nu va mai fi pentru mut timp...

    Frumoasă postarea ta, mi-a smuls un zâmbet:x

    ReplyDelete
  2. frumos.:) Am sa tin minte, sa respir:)

    ReplyDelete
  3. Dumnezeu este intotdeauna alaturi de noi si ne ajuta. Atunci cand am dat de greu nu ramane decat sa respiram si sa ne incredintam Lui , fiindca El ne ajuta de fiecare data sa trecem peste orice lucru .

    Chiar m-am bucurat si ma bucur ca am citit acest articol. Fiecare gand bun din acest articol m-a ajutat .

    Iti multumesc din suflet si Dumnezeu sa te ajute in tot ceea ce iti propui sa faci. >:d<

    ReplyDelete
  4. Se mai intampla si asa, insa dupa ploaie vine soare si se face lumina pe carare si reusesti sa vezi pe unde sa mergi! :)
    Seara placuta!

    ReplyDelete
  5. Sunt zile cam dese, sunt momente cam multe pentru a lua o pauza si a ne rupe de cei din jur :( Trebuie o pauza dupa fiecare clipe de genul asta :(

    ReplyDelete
  6. Mi-a placut articolul recomandat de tine :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma bucur ca l-ai citit si ca ti-a placut :)

      Delete
  7. Sunt fel şi fel de clipe în viaţă,dar toate sunt importante!Un articol foarte educativ!

    ReplyDelete
  8. respira..sa nu te sufoci :)) cel mai bine sa respiri :Din viata indiferent de clipa si de situatie..desi toate sunt unice

    ReplyDelete
  9. Mereu trebuie sa luam o gura de aer pentru a ne reveni,chiar ajuta! :)
    Te asteapta ceva de la mine aici! >:D< http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2012/07/va-multumesc-ca-sunteti-aici.html

    ReplyDelete
  10. respir,desi uneori raman fara aer!

    ReplyDelete
  11. Cand ma simt rapusa de ganduri trag aer in piept si ii dau drumul usor, incerc sa imi revin si sa o iau de la capat

    ReplyDelete
  12. Faina postare, ar fi bine ca in momentele grele sa vedem partea buna a vietii...dar...

    ReplyDelete
  13. Foarte frumoasă postarea!
    De asemenea și articolul ! ^^ :*

    ReplyDelete
  14. Hmmm.
    O să îmi aduc aminte data viitoare de aceste gânduri!

    ReplyDelete
  15. Respira... adica nu renunta.

    ReplyDelete
  16. Salut. Daca vrei sa facem schimb de link-uri adresa mea este: http://sami-saicu.blogspot.ro/. Eu am pus link-ul tau la mine pe blog.

    ReplyDelete
  17. Conteaza foarte mult persoana care este langa tine si care te ajuta sa treci peste probleme. Este foarte important sa fie persoana potrivita.

    ReplyDelete