Versetul zilei

Saturday, February 1, 2014

Concurs cu tema "ziua mamei-8 martie"


O prietenă mi-a dat ideea să organizez un concurs, şi am zis, de ce nu?

Aşa că vă invit să participaţi!

În ce constă concursul?

Dacă tot se apropie 8 martie, va trebui să scrieţi un articol despre ziua mamei, sau despre iubirea de mama, sau scrisoare pentru mama, orice , doar să aibă legătură cu acestă temă. Articolul mi-l puteţi trimite mie pe adresa de email: lavii1503@gmail.com  sau pentru cei care aveţi blog şi doriţi îl puteţi scrie chiar pe blogul vostru, iar apoi va trebui să veniţi să îmi lăsaţi la această postare un link către articolul respectiv.

Cum se va nota articolul?
Articolul se va nota în funcţie de originalitate, text scris corect din punct de vedere gramatical şi desigur încadrarea în tema dată. Vor exista două persoane câştigătoare care vor fi alese de către 2 prieteni  4 prieteni de ai mei, articolele le vor fi înmânate fără să se ştie ale cui sunt , iar eu nu mă voi implica deoarece nu doresc să notez subiectiv.

Premiul
Premiul va consta într-o diplomă pentru locul 1 şi o carte, fie un roman, fie o carte de poezii fie o altfel de carte, pentru cei 2 câştigători, iar ceilalţi participanţi vor primi o diplomă de participare. Aceste premii vă vor fi trimise prin poştă celor care îmi vor da adresa lor la finalul concursului, iar celor care nu doresc, le voi trimite diploma prin email.

Înscrierea se va face pe baza de comentariu( cu cuvintele mă înscriu) la acest articol sau pe pagina de facebook a blogului:  Lavi.     trimitere de articol direct.

Puteti trimite articolele de pe 01.02.2014 până pe 28.02.2014 urmând ca după 28 februarie să anunţ câştigătorii şi să vorbim despre revendicarea premiului sau a diplomei de participare.

Aştept să  vă înscrieţi, iar dacă acest concurs o să vă placă am să mai organizez şi altele! 
Spor la scris!

P.S. Vor fi 4 persoane care vor evalua articolele, nu 2.

21 comments:

  1. M-am înscris: http://enigel.blogspot.ro/2014/02/mama-catedrala-iubirii.html

    ReplyDelete
  2. Și eu mă înscriu, dar mă apuc de scris după sesiune, adică după 14.
    Ce carte? :D Nu de alta, dar sunt foarte curioasă când vine vorba de cărți. :D

    ReplyDelete
  3. Trebuie sa ma inscriu cu articole noi , nu ? Sau pot sa-ti trimit si articole mai vechi publicate deja la mine pe blog?

    ReplyDelete
  4. Spor la scris tuturor celor care s-au inscris pana acum si mult succes!

    ReplyDelete
  5. http://tasha-cutiutacuiluzii.blogspot.ro/2014/02/in-memoriam.html#comment-form
    Daca cele scrise de mine va plac ma inscriu si eu la concurs!

    ReplyDelete