Versetul zilei

Wednesday, February 5, 2014

Portretul lui şi portretul ei

 Sursă imagine: http://weheartit.com/entry/10085451

Nu ştiu dacă mai ţineţi minte dar am scris cândva o postare intitulată Cel care mi-a cucerit inima şi azi am tot răscolit printre cuvintele scrise pe aceste blog, printre comentarii iar atunci când am ajuns la articolul menţionat mai sus am găsit un comentariu în care mi se spunea că ar fi frumos să scriu un articol şi pentru cei care nu au pe cineva încă, un articol de genul: "Portretul celui pe care l-ai putea iubi / portretul celei pe care ai putea să o iubeşti."
Aşa că mi-am spus de ce nu, nu ştiu ce o să îmi iasă, dar hadeţi să vedem!

Am să refer la portretul moral, pentru că sunt sigură că la portretul vizic vă descurcaţi voi.
Ca un băiat să fie iubit de o fată ar trebui să îndeplinească nişte cerinţe care nu cred că sunt nici complicate şi nici prea grele de îndeplinit.
Prima, ar fi să aibă un suflet bun. Acum să ne gândim bine, ce fată ar vrea un băiat căruia îi lipseşte bunătatea sufletului? 

O altă cerinţă consider eu că ar fi comportamentul în general. Degeaba ai un suflet bun dacă nu ştii cum să te comporţi, şi aici ar intra o doză de respect, de vorbire adecvată. Mie personal nu mi-ar plăcea un băiat care să facă mişto de alţii sau să fie răutăcios, dar acum, voi ştiţi ce vă place.

Nu prea ştiu ce să mai zic, dar cred că mi-aş dori un băiat care să ştie să fie un prieten bun, un om de cuvânt cu care să poţi vorbi şi pe care să te poţi baza, să aibă o inimă bună.
Cu siguranţă că descris aşa, pare un băiat perfect, dar este doar o aparenţă, băiatul care mi-ar plăcea, este om ca şi mine şi mai are scăpări, important este să şi le recunoască şi să nu vă stea în cale.
Deci dacă aş fi singură, aş aştepta după un astfel de băiat.
Voi după ce fel de băieţi aşteptaţi?

O fată care să fie iubită de asemenea ar trebui să îndeplinească nişte condiţii, şi cred că am să fiu un pic mai dură în privinţa fetelor. Cu siguranţă şi la ele trebuie punctată frumuseţea sufletului, gingăşia şi comportamentul. Mai mult decât un băiat o fată sigur trebuie să aibă un comportament demn de respectat şi o vorbire adecvată. 

Şi trebuie să menţionez că dacă aş fi băiat, şi aş vrea o fată demnă de iubit, de lungă durată nu m-aş uita la cele care arată mai mult decât trebuie când nu trebuie, şi nici la cele care calcă pe urmele băeţilor ce umblă din floare în floare doar pentru că nu au ceva mai bun de făcut.Nu m-aş uita la o fată care desconsideră un băiat doar pentru că nu arată bine fizic, iar asta este valabil şi invers.

(Ok fetelor, sună ca şi cum am doar lucruri rele de spus :D îmi cer scuze.)

Cu siguranţă că şi băieţii ar vrea o fată care să poată să le fie prietenă înainte de toate, cu care să aibă ce discuta şi să se poată baza pe ea.
Nu uitaţi că nici fetele nu sunt perfecte, sunt oameni ca şi voi şi din când în când o să mai greşească.
Dacă aş fi băiat aş aştepta o astfel de fată.
Voi ce fel de fete aşteptaţi?

P.S. Nu ştiu dacă am răspuns la ceea ce s-a gândit acea persoană când mi-a lăsat comentariul sau dacă îmi mai urmăreşte blogul, dar sper să vă fi fost de folos vouă celor care mă citiţi şi dacă mai aveţi adăugări sau ceva de zis vă aştept chiar cu curiozitate.

12 comments:

  1. Eu consider că în orice relație la bază trebuie să stea prietenia. Personal, nu concep iubirea fără prietenie. Unde e bucuria când cel de lângă tine te îmbrățișează/te sărută/te mângâie, dar nu are încredere în tine și nici nu-și deschide sufletul în fața ta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt de acord...pot spune ca iubitul meu este si cel mai bun prieten :) cred ca iubirea si prietenia sunt total in legatura si nu merg una fara cealalta si aici nu ma refer neaparat la relatii amoroase.

      Delete
  2. Te citesc cu draga fata desteapta si imi place cum gandesti :)

    Ce frumos ar fi sa fim toti egali, fiecare sa avem sufletul bun, inima curata, vorbirea frumoasa si comportamentul politicos si totusi ma gandesc ca fetitele sunt mai gingase si ar trebui sa li se acorde iubire si intelegere maxima! :)

    Ganduri frumoase si multe zambete tie! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca iti place cum gandesc si ca ma citesti :D

      Da ar fi frumos sa fim toti egali cu sufletul bun dar din pacate unii aleg altceva.

      Ganduri frumoase si zambete iti doresc si eu!

      Delete
  3. Portretul la care mă gândesc eu se rezumă la o dorință sinceră de a se asemăna cu Isus și la o credință puternic ancorată în El și practicată în viața de zi cu zi. (rezumat! :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vrut sa scriu si despre credinta in El...dar am zis sa nu o fac din anumite motive.
      Sa stii ca rezumatul acesta spune cam tot ce trebuie spus!

      Delete
  4. of, niciun fat frumos, nicio ileana cosanzeana nu sunt in realitate cum sunt in vis. iar a avea multe asteptari, in general inseamna a avea multe dezamagiri.
    pentru mine e tarziu sa mai creionez un portret, insa pot sa spun din experienta ca dincolo de atractie, focuri de arificii, fluturi si endorfine, dincolo de lucrurile pe care le poti insira pe o lista, daca lasi iubirea sa lucreze, si lasi deschisa usa intuitiei, vei descoperi lucruri surprinzatoare. chiar poti descoperi ca ceea ce nu iti placea iti place si invers...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa este, iubirea cand se pune la lucru niciodata nu stii ce poate face si cum.

      Delete
  5. Eu ca băiat pot spune că de-a lungul timpului am tot scurtat lista aia de pretenții. Și nu pentru că am început să renunț la anumite principii și mai mult pentru că am observat că erau inutile, iar cu trecerea timpului ajungi să îți dai seama care sunt cele mai importante lucruri. Din punctul meu de vedere o fată pentru inima mea ar trebui să fie înainte de toate cu frică de Dumnezeu, să fie sinceră, să îmi arate că sunt important pentru ea și să știe să ofere înainte să aibă pretenția de a primi. Referitor la ultima să ofere pentru că așa dorește ea, nu ca o obligație sau mai știu eu ce altceva. Fizic nu trebuie să fie fotomodel pentru că nici eu nu sunt vreo frumusețe răpitoare, dar nici urâtă.

    ReplyDelete
  6. Da,nimeni nu este perfect. Cred ca relatiile din ziua de astazi ar fi cu totul altele daca am incerca sa il intelegem macar un sfert pe cel de langa noi..macar sa incercam.

    ReplyDelete
  7. Lavinia dragă, chiar că nimeni nu e perfect. Dar sunt convinsă că atunci când iubești (atenție! iubești, nu placi) nu-i mai vezi defectele, decât ca pe niște calități. Și nu te mai deranjează nimic.... Timpul face mult. Dacă ți-l petreci alături de o persoană mult, fără să vrei va răsări o simpatie pentru ea. De aceea trebuie de la bun început, când nu ai niciun imbold, să "triezi" oamenii care îți vor intra în viață. Din propria experiență!:))
    Băiatul trebuie (pentru mine) să se remarce de restul. Prin comportament, să fie apreciat de majoritatea (niciodată nu poți fi de toți). Trebuie să fie, nu neapărat frumos, ci atrăgător, prin stilul bărbătesc. Să nu se dea la fete și să fie de încredere. Sincer, dac-aș avea un prieten, i-aș spune toate lucrurile pe care le știu, indiferent de importanță. Și dacă iubesc, iubesc până la sfârșit așa cum trebuie!:))
    O fată.... Da, aici e mai greu.... Trebuie să fie frumoasă, zâmbitoare și drăguță (oricum ai arăta, dacă zâmbești mult și ești drăguță cu ceilalți pari și frumoasă). O fată trebuie să apară cu sensibilitățile specifice fetelor. Trebuie să arate sensibilitate și bunăvoință, milă și dragoste pentru cei din jur. Și să NU fie BĂIEȚOASĂ!
    Așa.... Părerile mele aste sunt!:)) Le consider perfecte!:)) Și îmi place cum vezi tu lumea, Lavinia.... Mi-a plăcut să te cunosc!
    Te pup!

    ReplyDelete
  8. As vrea un baiat care sa ma faca sa rad , sa nu-mi spuna des ca ma iubeste chiar daca e asa dar cand o spune sa fie din inima , as vrea un baiat care sa stie sa fie acolo pentru mine si care sa ma lase sa fiu alaturi de el atunci cand are nevoie .

    ReplyDelete