Versetul zilei

Monday, February 17, 2014

Ştii cât de aproape este Dumnezeu?

  Sursă imagine:http://danieladelibas.wordpress.com/

După cum am mai scris acum câteva zile, învăţ lecţia căderii, sunt tot în acest pas însă nu îmi dau seama ce vrea Dumnezeu să mă înveţe dar sper să decopăr curând.
Totuşi de un singur lucru pot fi sigură şi acela este că Dumnezeu nu m-a părăsit, ştiu că deşi îl simt departe El este tot aici cu mine, cu voi. 

De la un timp mi-am făcut obiceiul să ţin o cutiuţă cu bileţele de încurajare şi din când în când trag câte un bileţel de acolo, au fost câteva zile în care trăgeam fără să vreau acelaşi bilet şi nu-mi doream biletul acela, vroiam să fie altul în locul lui să scrie altceva dar nu, doar pe el îl nimeream. Pe acel bileţel scria: "Ştii cât de aproape este Dumnezeu? Atât cât îl laşi tu să fie", şi eram chiar nervoasă pe biletul respectiv. Astăzi stând şi meditând mi-au venit acele cuvinte în gând şi mi-am dat seama că bileţelul era corect, îl îndepărtasem pe Dumnezeu, nu Dumnezeu m-a îndepărtat pe mine. 

Aşa că acum stau şi mă gândesc la acest verset : "Dumnezeule, Tu nu dispreţuieşti o inimă zdrobită şi mâhnită." Psalmul 51:17 , ştiu că orice ar fi Dumnezeu este aici, aşa că dacă este printre voi cineva care învaţă lecţia căderii sau pur şi simplu simte că Dumnezeu nu e acolo să îşi amintească aceste cuvinte.

20 comments:

  1. Nu de mult m-am întrebat de ce îngăduie Dumnezeu unele lucruri iar răspunsul mi-a venit aproape imediat în minte. La Dumnezeu toate lucrurile au un rost, totul este cu un folos anume. Nimic nu este la întâmplare și toate lucrurile lucrează spre binele celor ce-l iubesc pe Dumnezeu.

    ”Iată, chiar suferinţele mele erau spre mântuirea mea... ” - Isaia 38:17

    ReplyDelete
  2. Textele tale sunt de incurajare si mereu ma invata, ma pot orienta altfel, incep a ma vedea pe mine in rolul tau si tot asa... dragostea Lui Dumnezeu este mare, El mereu isi capada trecere prin mintea si inimile noastre, chiar daca noi nu tindem spre asta... il iubesc de Dumnezeu si yi simpt prezenta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa si vreau sa fie , de incurajare, uneori cand citesc postari vechi ma ajuta chiar si pe mine..de asta e bine sa ai un blog.

      Delete
  3. Să fim convinşi că Dumnezeu nu ne părăseşte niciodată şi să căutăm neîncetat în noi puterea de a trece pragurile ce se ivesc în drumul nostru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar asta vreau si incerc sa fac sa caut acea putere de a trece pragurile pentru ca convingerea o am.

      Delete
  4. Atunci cand este ceva rau, cred ca este mai greu sa fim aproape de Dumnezeu.Totusi este bine ca El nu se departeaza de noi.

    ReplyDelete
  5. Si tu cazi? Eu simt ca mai am un pic si ma zdrobesc de sol...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu sunt in cadere, eu tot cad de ceva timp inca nu am aterizat...se pare ca mai am de cazut. Nu stiu cum ne-am nimerit, dar asa ca de la cazut la cazut, sa stii ca orice ar fi putem trece peste , putem sa fim puternice.

      Delete
  6. Unde e? Si de ce pare ca se indeparteaza desi eu il caut din ce in ce mai mult?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sincera sa fiu tind sa cred ca uneori Dumnezeu ne pune la incercare prin astfel de lucruri, cand noi il cautam si il simtim departe, poate ca nu il cautam indeajuns, pentru ca Dumnezeu se lasa gasit. Deci ori ne pune la incercare ori nu il cautam destul. Sau poate pur si simplu e acolo dar avem impresia ca nu e.

      Delete
  7. In cadere eu m-am trezit ,cu siguranta ma tot afund ,dar parca in acelasi timp simt mai puternic protectia Divina,in cuanta aceea simt geamandura dintre frecvente ...instantaneu ne putem ridica ...am trait in propria-mi experienta ...personal ma straduiesc sa stau cat mai mult in starea de comuniune divina ,constienta fiind de cadere imediata ...asta-i cu mine ,dar cred si cu voi ...ci siguranta stim undeva unii de altii ...ni se reveleaza la timpul potrivit conform Planului Divin pentru fiecare in funcie de folosul fiecaruia ,de nivelul ,aspiratia,lectia potrivita ...asa ,ca sa ne topim in vesnicie si sa ne intalnim in infinit . Cu drag, Gina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este bine ca te straduiesti sa stai in starea de comuniune divina.
      :)
      Multumesc pentru vizita Gina, sa ai o zi frumoasa!

      Delete
  8. Cuvinte de suflet, într-adevăr. Foarte frumoasă activitatea cu trasul bilețelelor! Felicitări pentru idee!

    ReplyDelete
  9. Foarte buna ideea cu acea cutiuta , o voi aplica si eu !
    Sper sa treci cu bine peste toate pentru ca eu cred ca meriti , de fapt stiu ca vei trece .

    ReplyDelete