Versetul zilei

Thursday, February 6, 2014

Creaţia merită să fie lăudată dar cel ce a făcut-o nu?

 Sursă imagine: http://www.fanpop.com

Câteodată mă trezesc admirând cerul şi trebuie să recunosc uneori este atât de superb încât nu îmi vine să cred că e real. 

Sunt pasionată de fotografie şi atunci când văd munca altor fotografi, mă refer în special la peisaje, îi tot admir şi îmi tot zic: " au fost într-un loc superb, au fost acolo la momentul potrivit" şi îmi rămâne speranţa că într-o zi voi putea surprinde şi eu astfel de locuri măcar cu privirea. Însă gândul care m-a atras acum este că toată lumea laudă fotograful pentru că a reuşit să prindă un cadru atât de frumos dar nu aud şi nu văd pe nimeni să îl laude pe Dumnezeu pentru că fără El nu am mai avea ce fotografia.

Mulţi spun că Dumnezeu nu există sau că noi suntem proprii noştri dumnezei, dar mă întreb cum pot să spună aşa ceva când toată natura demonstrează măreţia şi minunăţia Lui, când până şi noi, oamenii am fost concepuţi într-un mod atât de ciudat şi avem suflare de viaţă, suflet, gândire.Toate acestea nu au cum să se facă singure printr-o evoluţie, printr-un nimic. Refuz să cred că ceva atât de măreţ şi minunat a ieşit din nimic. 

Revenind la ideea iniţială, doresc să spun că Dumnezeu merită laude, merită să fie bombardat de cuvinte frumoase, de mulţumire şi de adorare pentru că El face şi a făcut mai mult decât un fotograf, mai mult decât un pictor, mai mult decât un scriitor şi mai mult decât mulţi alţi oameni talentaţi şi totuşi în privinţa Lui ne zgârcim cel mai tare.
Consider că Dumnezeu este plin de înţelepciune, că doar pentru faptul că a creat tot acest Univers şi pe noi merită să fie lăudat şi înălţat să nu mai pun la socoteală şi faptul că ne poartă de grijă şi că ne-a pregătit un loc mult mai minunat decât acesta.

Avem un Dumnezeu minunat, dacă nu ştim să îi arătăm mulţumire şi recunoştinţă prin viaţa noastră măcar să i-o spunem.
Creaţia merită să fie lăudată dar cel ce a făcut-o nu?

13 comments:

  1. Bineinteles ca trebuie sa-l laudam pe Dumnezeul creator dar sa ne laudam si pe noi mici Dumnezei.
    Eu cind vreau sa-l slavesc pe Dumnezeu, ascult acest minunat psalm

    http://www.youtube.com/watch?v=Usr9dRGkRP8

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noi nu suntem mici dumnezei, noi suntem oameni. Dumnezeu e mai presus de oameni, a fi Dumnezeu implica mai mult decat a fi om, tocmai de aceia nu ii poti numi pe oameni dumnezei.

      Delete
    2. Noi sintem spiritele lui Dumnezeu, sintem o parte din el, corpul omenesc este doar un costum pe care-l purtam. Sintem fii/ficele lui. Cine/ce este de fapt Dumnezeu? Sursa, energia universala la care toti sintem cuplati, avem puteri nebanuite daca stim sa-l activam pe Dumnezeul din noi. Dar asta nu inseamna sa nu-l slavim pe Dumnezeul creator.
      Isus a zis; Voi puteti face tot ceea ce am facut eu poate si mai mult, totul este sa aveti credinta ca "veti muta si muntii din loc".
      Sint multe de spus si de discutat in privinta asta, dar nu este locul aici.

      Delete
    3. Da, Isus a spus sa avem credinta si putem muta si muntii din loc, dar nu e ca si cum ai face-o tu sau eu, ci prin credinta sa vii la El si El sa o faca.

      Delete
    4. Se poate sa fie si asa cum zici tu, dar eu cred in invataturile lui Ramtha. Fiecare cu adevarul lui.

      Delete
    5. Eu cred doar in ce spune Biblia si experienta mea persoanala cu Dumnezeu.

      Delete
  2. Cu siguranta Dumnezeu merita toate laudele, ale Lui sunt toate bogatiile naturii si intregului pamant.
    Si mie imi place sa admir frumusetea ce a creat-o Dumnezeu!!!!

    Noapte buna sa ai si multe ganduri frumoaseee... :)

    ReplyDelete
  3. In curand am sa vad peisaje pe care doar in vis speram ca le voi intalni. Si am sa-i multumesc Domnului ca le-a creat si ca mi-a ingaduit sa fiu in mijlocul lor.

    ReplyDelete
  4. Dumnezeu este cel ce trebuie iubit inainte de toate , acum si mereu.

    ReplyDelete
  5. Bineinteles ca trebuie laudat si Dumnezeu! Fara el nu se poate! te pup si te imbratisez cu drag!

    ReplyDelete
  6. Văzusem o poză cu doi oameni de zăpadă care vorbeau între ei. Unul îl întreba pe celălalt: crezi că ne-a creat cineva? Iar celălalt îi răspunde: Nicidecum, ne-am format cu noroc din mai mulți fulgi la un loc. Cam așa și cu lumea asta. Vorbește singură despre Creatorul ei. Nu se poate ca totul să apară de la sine atât de perfect. Cum stă scris și în biblie: dacă voi veți tăcea, pietrele vor vorbi...

    ReplyDelete