Versetul zilei

Wednesday, February 26, 2014

Mulţumesc pentru amintiri 2


Sursă imagine:  www.fundatiadanvoiculescu.ro

Aici am avut un articol intitulat "Mulţumesc pentru amintiri" şi din moment ce au apărut oameni noi în viaţa mea care mi-au oferit amintiri m-am gândit că aş mai putea scrie unul ca un fel de continuare a celuilalt.

A.R.
Mulţumesc pentru momentele frumoase petrecute alături de mine chiar dacă sunt mai multe virtuale decât reale, sunt sigură că va veni clipa când vor fi mai multe reale. Mulţumesc pentru fiecare sfat pe care mi l-ai dat şi pentru fiecare "morală" pe care i-ai ţinut-o în trecut iubitului meu atunci când simţeam că nu mă înţelege, tu până la urmă ai fost consilierul nostru. Mulţumesc pentru orele petrecute în dansuri şi melodii, alintături şi copilării pe net. Mulţumesc pentru că ai fost acolo când nimeni nu a fost!

M.N. 
Mulţumesc pentru a doua şansă şi pentru momentele frumoase petrecute împreună chiar dacă de cele mai multe ori ele constau în multe poze şi în "mâncatul aripioarelor de pui". Mulţumesc pentru că mi-ai fost alături atunci când am simţit că nu mai pot şi mi-ai arătat că Dumnezeu nu a plecat de lângă mine. Mulţumesc pentru tot!

D.G.
Mulţumesc pentru orele pierdute cu mine pe la facultate, pentru pauzele lungi în care petreceam timpul împreună de parcă noi două ne-am fi ştiut din totdeauna. Mulţumesc pentru toate discursurile serioase despre Dumnezeu şi despre viaţă, despre scopul nostru. Mulţumesc pentru momentele hazlii şi pentru că mi-ai făcut loc în viaţa ta! Mulţumesc pentru că eşti exemplul meu!

G.S.
Mulţumesc pentru clipele minunate petrecute împreună, pentru ciocolata pe care o împărţeai mereu cu mine şi pentru zilele în care ne certam numai din prostii. Mulţumesc pentru că ai fost acolo când am plâns sau când am râs, pentru că mi-ai acceptat mofturile şi ai rămas lângă mine! M-am obişnuit cu tine, chiar şi cu zilele în care eşti morocănoasă şi trebuie să fug din calea ta!(Fraza asta nu trebuie citită).
Am să îmi amintesc mereu vorba noastră: "Azi nu avem cheful la noi" şi sfântul dialog : "Îmi faci poze?", "Nu". 


Oamenii ca voi şi ca cei trecuţi în primul articol sunt cei ce mă fac să cred că banii nu trebuie puşi pe primul loc, că există iubire, familie şi prietenii pe viaţă.
Şi chiar de nu ar fi să fiţi aici pentru totdeauna, totuşi, eu vă

Mulţumesc pentru amintiri
sunt fericită să le păstrez în sufletul meu.

14 comments:

  1. E un lucru rar întâlnit astăzi să spui ”mulțumesc” celor pe care îi apreciezi. Mă bucur să văd că ești una din persoanele care apreciază pe cei de lângă ea înainte să fie prea târziu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din pacate, o spun cu parere de rau ca pe unii din oamenii din primul articol nu ca nu i-am apreciat dar mi-am dat seamna cat de mult insemnau dupa ce i-am pierdut, asa ca acum pretuiesc oamenii din viata mea si am grija sa le-o spun!

      Delete
  2. Uneori amintirile sunt cele care raman. Ai grija sa ai cat mai multe cu oamenii dragi.

    ReplyDelete
  3. De fapt, eu iti multumesc pentru ca fac parte din viata ta si pentru ca esti un om si o prietena extraordinara!
    Eu iti multumesc pentru ca imi raspunzi la telefon la orice ora din zi si din noapte si ma asculti cand simt ca nu mai pot!
    Eu iti multumesc pentru exemplul bun si frumos pe care mi-l dai cu privire la Dumnezeu si pentru cuvintele pe care mi le spui ca sa ma linistesti, chiar daca tu crezi ca o faci ca repros!
    Eu iti multumesc pentru tot!>:D<

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Imi pare rau sa aud asta...poate ai sa intalnesti unii noi...

      Delete
  5. asta inseamna ca oameni frumosi ai in jur si doar amintiri frumoase....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu neaparat doar amintiri frumoase, oricat de frumosi la interior ar fi oamenii tot te ranesc din cand in cand.

      Delete
  6. Eu îti multumesc ca ai trecut miercuri pe la mine, dar.... eu nu eram acasa! Sorry!
    Nu am avut timp de blog, sper sa accepti scuzele! :))
    Weekend frumos!

    ReplyDelete
  7. frumos! amintirile de acest fel sunt o adevarata hrana pentru suflet.

    ReplyDelete