Versetul zilei

Thursday, October 24, 2013

Mă bucur atunci când...

Mă bucur atunci când întâlnesc oameni care încă cred în Dumnezeu, oameni care atunci când le spui despre Dumnezeu se luminează şi îţi spun doar lucruri bune despre El, despre cât de bun şi minunat este Dumnezeu.


Mă bucur atunci când văd oameni care încă obişnuiesc să se roage, să meargă duminica la biserică sau  oameni care citesc Biblia, pentru că nu , nu este demodat să faci astfel de lucruri ci dimpotrivă este bine pentru suflet.

Mă bucur când întâlnesc oameni care nu au uitat să ofere ajutor, oameni care în ciuda tuturor greutăţilor din viaţa lor nu au încetat să zâmbească şi să spere , oameni care vor să ofere nu doar să primească.

Mă bucur atunci când văd oameni care nu au uitat ce înseamnă să fii om, oameni care nu te ignoră ci au grijă să te bage în cercul lor  de cunoştinţe , să te primească cu drag.

Mă bucur să aud oameni care vorbesc în public despre Dumnezeu fără să le fie ruşine pentru faptul că se numesc creştini, pentru că nimănui nu trebuie să îi fie ruşine pentru numele de creştin, ci dimpotrivă toţi acei care se numesc creştini ar trebui să fie mândri pentru că sunt copii ai lui Dumnezeu.

Mă bucur când dau de oameni care ştiu să folosească cuvinte frumoase gen: te rog, iartă-mă, şi înţeleg că tu trebuie să fii tratat cu iubire.

Mă bucur să văd astfel de oameni, vreau să fac parte din categoria lor şi sper că şi voi vreţi la fel, sau chiar faceţi parte din ei.

7 comments:

  1. Sunt rari oamenii aceștia, dar sunt așa de frumoși! :)

    ReplyDelete
  2. Si eu ma bucur...Si as vrea sa ma bucur mai des.

    ReplyDelete
  3. Ma bucur sa aud aceste lucruri, este uimitor sa ai credinta in D-zeu, deoarece doar El ne poate ajuta doar El este acolo cand credem ca suntem singuri!

    ReplyDelete
  4. Din fericire inca ne mai putem bucura, pentru ca vedem, auzim si intalnim astfel de oameni..

    ReplyDelete
  5. Trebuie sa credem si sa vorbim oricand despre Dumnezeu...si cu Dumnezeu.

    ReplyDelete