Versetul zilei

Monday, May 11, 2015

Ce ai făcut azi pentru visul tău?


Oamenii visează. Unii au vise mai multe, alții mai puține. Unii au vise mai mari, alții mai mici, dar cu toții avem sau am avut la un moment dat un vis. Eu de-alungul timpului am avut mai multe vise , dar pot spune că astăzi am un vis mai mare, mai greu de realizat, aș zice chiar imposibil.
 Am dat peste o imagine ce conținea o întrebare anume: Ce ai făcut azi pentru visul tău?
În încercarea mea de a-mi răspunde mi-a venit o singură frază pe buze: M-am rugat. Da, chiar așa, azi m-am rugat pentru visul meu cel mare.

Lupt pentru visul meu, în momentul de față dacă stau să mă gândesc nu doar că mă rog pentru visul meu dar depun și un efort zilnic pentru a ajunge la țintă, însă fraza de mai sus a fost primul gând pe care l-am avut.
Poate că de multe ori visele noastre sunt prea mari, sunt la mare depărtare de noi și sunt chiar prea grele. Poate că uneori ne vine să renunțăm și nu vedem nici o urmă de speranță. Dar, când nu putem noi, poate Dumnezeu. Acesta este motivul pentru care eu m-am rugat pentru visul meu, am știut că unde nu pot eu poate El și că unde mă încurc mă ghidează. Nu doar că nu mă lasă să renunț dar la final îmi dă chiar mai mult decât îmi doresc, pentru că Dumnezeu e un Tată iubitor, și de obicei printr-un vis împlinește mai multe.
Poate ați obosit să luptați pentru visele voastre, poate nu mai aveți speranță și nici măcar o țintă, dar amintiți-vă să vă rugatți pentru visele voastre, pentru că rugăciunea schimbă totul, pentru că nu sunteți singuri, pentru că mai înainte de a fi a început voi să parcugeți drumul către visul vostru, El a implantat acea dorință în inima voastră. 

14 comments:

  1. Am inteles ca si in timpul asteptarii implinirii visului mult dorit, se pot intampla lucruri pe care Dumnezeu le vrea pentru viata noastra ;)

    ReplyDelete
  2. Ieri am discutat pe tema aceasta cu un copil de 5 ani si el imi spune ca visul lui cel mai mare e sa aiba mereu visuri noi si noi, asa fara sfarsit... :)) si acest copil a mai adaugat ca Dumnezeu conduce visurile noastre. Ahhh ador copii, ador raspunsurile lor simple si unice. Iti doresc o saptamana superba! Liuba x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce ganduri frumoase are acest copil, sper sa ramana mereu cu ele. O saptamana frumoasa! :*

      Delete
  3. Mult succes in implinirea visului tau!

    ReplyDelete
  4. Bună întrebare! Mai ales că simplul fapt de a ne dori ceva din tot sufletul nu e suficient pentru a ne îndeplini visurile. Trebuie să depunem continuu eforturi, să luptăm pentru ce ne dorim şi, aşa cum ai spus şi tu, să ne rugăm.
    Să ne rugăm nu numai atunci când ne lovim de un perete prea înalt, ci pe tot drumul nostru către îndeplinirea acelui vis. Aşa vom şti că nu suntem niciodată singuri :)

    Weekend frumos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da :) Multumesc, un weekend frumos si tie!

      Delete
  5. tip-toe sau pasi mari, dar in fiecare zi facem ceva pt visul nostru! si intre timp traim tot ce ne pregateste El inainte :)

    ReplyDelete
  6. Învăț zi de zi pentru visul meu. Unul dintre ele. Nu cel măreț, totuşi. Baby steps.
    Am avut multe visuri/vise începând cu vârsta de 17 ani. Căci până atunci nu avusesem niciun vis. Unele dintre ele nu erau pentru mine. Le puteam împlini, era simplu dacă alegeam asta, dar am simțit ca Dumnezeu mă îndrumă altfel decât vroiam eu. Şi m-am lăsat în palmele Lui. Nu atât de simplu precum îmi este acum să o spun, căci eu sunt o rebelă şi o răzvrătită, nelăsându-mă cu una cu două, ci după lupte straşnice. Mi-am lămurit o problemă între timp, cum e cu libertatea asta. Şi am ajuns la concluzia că eu sunt cu adevărat liberă doar umblând în spațiul voii lui Dumnezeu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce frumos ai spus, mai ales ultima fraza mi-a placut asa mult. Ma bucur sa vad ca avem aceeasi concluzie, si ma bucur ca te lasi indrumata de El, si eu faceam asta dar acum mi se pare ca m-am pierdut...

      Delete