Versetul zilei

Monday, August 1, 2016

Leapșă de la M :)



Mulțumesc, M. pentru că te-ai gândit la mine :D

Iată și răspunsurile mele :)

1.Care sunt cele 3 cuvinte care te descriu cel mai bine?

Visătoare, copilăroasă și capricioasă.

2. De ce blogging?

Când am dat pentru prima oară cu ochii de blogul unui amic mi s-a părut că e ceva „uau”, cred că m-am îndrăgostit de blogging încă de pe atunci...și am rămas fidelă, se pare.

3. Care este cea mai mare pasiune descoperită până acum? (în afară de scris, citit)

Fotografia. Nu cred că ar mai fi viața la fel fără aparatul meu și cadrele pe care le fac :)

4. Fără ce nu ai putea trăi?

Fără dragoste, fără speranță.

5. Care este ultima carte citită?

Spulberă-mă de Tahereh Mafi

6. Ce melodie fredonezi în momentul acesta?

Nu fredonez...doar ascult.

7.Ai iubit pe cineva atât de mult că te-a durut?

Da, de multe ori.

8. Ce crezi despre EQ? (Emotional Intelligence)
Cred că are rolul ei.

Îl nominalizez pe Creve, dacă vrea :)

2 comments:

  1. Legat de întrebarea 7): nu e ciudat că, dimpotrivă, tot continuăm să facem asta, ori de câte ori cădem?

    ReplyDelete
  2. Daca dragoste nu e nimic nu e, ca si speranta. :)
    Arata-ne din fotografiile tale, please! :)
    xox

    ReplyDelete