Versetul zilei

Tuesday, February 26, 2013

La, la, la, beautiful life!

Cumva, am scăpat de grija zilei de mâine. Nu ştiu cum am reuşit, dar mă simt altfel, parcă mi s-a luat o povară de pe inimă.Problema în sine nu este rezolvată, însă i-am dat drumul după mult timp în care am cărat-o în spate ca pe o povară, iar acum mă simt liberă. Dar, nu i-am dat drumul oriunde, ci am lăsat-o în braţele lui Dumnezeu şi mi-am pus în ordine sentimentele. Acum ştiu ce trebuie să fac, să aştept, toate lucrurile vor veni la timpul lor, şi sunt sigură că atunci când aceste clipe vor rămânea doar o amintire îmi voi da seama că erau atât de simple! De fapt, asta facem noi oamenii uneori, luam un lucru simplu şi îl desfacem în mii de bucăţele încercând să îl rezolvăm, însă nu reuşim decât să îi creştem gradul de dificultate.
Aşa că vă dau un sfat, viaţa este frumoasă, merită trăită (şi când spun merită trăită nu mă refer prin baruri sau discoteci, ci prin ochii inimii.)! Toate trec, iar grijile de azi, şi plăcerile se duc , ceea ce rămâne însă este rezultatul muncii tale.Lasă grijile, aruncă-le cât de departe poţi şi încrede-te din toată inima ta în Dumnezeu, nu vei regreta!
Viaţa este frumoasă nu lăsa grijile să te acapareze şi să vezi doar partea urâtă a ei.

3 comments:

  1. Viața e frumoasă, da nu ne aducem mereu aminte de asta. Iar după ce o facem, ne pare rău că nu ne-am gândit la asta atunci! :)

    ReplyDelete
  2. E adevarat, doar ca atunci cand te afli intr-o situatie aparent fara margini si sfarsit ai impresia ca te adancesti si mai mult. E nevoie de putina autoeducare, sa vezi din perspectiva exterioara, se te increzi in Dumnezeu si incet, dar cu rabdare lucrurile se vor rezolva si se vor deschide in fata.

    ReplyDelete