Versetul zilei

Monday, May 22, 2017

Eu, Dumnezeu merg alături de tine


Cu iubire, Eu te-am ridicat de atâtea ori și în brațe te-am luat adesea.
Am mers cu tine pas cu pas, nu te-am lăsat. Când ți-a fost frig, când ți-a fost sete, am fost cu tine. Când inima îți era frântă și zăceai într-o groapă de mocirlă, am fost acolo. Când prietenii te-au părăsit și inima îți era zdrențuită, mergea dar nu știa încotro merge și ce caută, eram acolo.

Mă auzi acum? Căci sunt și astăzi aici.
Văd petele de pe haina alba pe care ți-am dat-o și te văd obosit, dar sunt cu Tine. Nu ți-am promis că nu vei eșua, că nu vei cădea, dar am promis că voi fi cu tine la orice pas și că te voi ajuta. Știi, pentru ca tu să primești acea haină albă Eu am purtat crucea. Am purtat păcatele tale chiar și pe cele de acum. Asta nu înseamnă că poți face ce vrei când vrei, dar să știi că atunci când cazi, sunt cu tine și am să te ajut să te ridici și am să-ți mai spăl odată haina. Pentru că vreau și pentru că pot să fac asta pentru tine.

Ești copilul meu iubit, mă înțelegi acum? 
Nimic nu te poate despărți de dragostea Mea. 

Am pus despărțire între tine, păcat și Mine prin Golgota. La cruce am purtat totul. Încă de pe atunci te purtam în brațele mele deși nu existai. Te iubesc atât de mult. Nu te pierde și nu gândi nici măcar pentru o clipă că valorezi mai puțin în ochii Mei, acum.

Indiferent de ceea ce faci te iubesc la fel de mult. Aminește-ți că faptele tale bune nu valorează pentru mine, nu ele îți aduc salvarea. Amintește-ți că te știu exact așa cum ești, Am fost conștient de acest lucru din totdeauna dar am continuat să te iubesc.

Nu te clătina. Poți pierde o furtună, o cădere, dar nu războiul. Eu l-am câștigat pentru tine. Nu te părăsesc, merg înaintea ta așa cum îmi ceri. Înaintează cu încredere, căci, Eu, Dumnezeu te văd zi de zi și merg alături de tine.

Când nu mai poți, privește cerul, mă oglindesc în el.

Sursă imagine: Pinterest

1 comment:

  1. Doamne, îţi scriu cu mâna tremurândă de emoţie, cuvinte ce ţâşnesc din lăuntrul meu.
    Doamne, am nevoie de iubirea, grija, milostivirea, iertarea, smerenia, pacea şi liniștea Ta!
    Doamne, uneori mă simt atât de singur şi de neînţeles în lumea în care trăiesc eu!
    Şi dacă nu aş crede cu adevărat că Tu eşti mereu lângă mine, în astă lume nu aş rezista.
    Fii, Tu, Oaspete drag al inimii mele, nu mă părăsi, Te rog, aşază-Ţi tronul înlăuntrul meu!
    Ajută-mă, neîncetat să flămânzesc de iubirea Ta sfântă şi să-Ţi deschid uşa sufletului, mereu!
    Ajută-mă să-mi fie mereu sufletul îndrăgostit de Tine, ajută-mă să am mereu un dor de Cer!
    Ajută-mă să-mi fie viaţa o declaraţie de iubire, nu un raport sec cu cuvinte reci – flori de ger.
    Doamne, aş vrea să-Ţi scriu doar scrisori de iubire, doar scrisori care să-Ţi bucure inima.
    Aş vrea să-Ţi spun că fără Tine alături, sunt lipsit de viaţă, putere, bucurie, curaj, speranţă.
    Şi Îţi mulţumesc că mă iubeşti necondiţionat, că îmi ştergi din inimă şi suflet, toată lacrima.
    De trisţeţe, deznădejde, durere, singurătate, nedreptate, iar eu Îţi dăruiesc lacrima de căinţă.
    Îţi dăruiesc inima mea, mă dăruiesc Ţie cu iubire, recunoştinţă veşnică, cu întreaga-mi fiinţă.
    Doamne, cu inima plină de cântul iubirii, plină de-un dor adânc de Tine, de Cer, de Acasă,
    Îţi scriu cu creionul inimii o scrisoare, o declaraţie de dragoste, emoţionantă, frumoasă.
    Îţi scriu o scrisoare în care fiecare literă şi cuvânt, aş vrea să-Ţi arate cât de mult Te iubesc.
    Îţi scriu o scrisoare care să-Ţi arate că înlăuntrul meu Te doresc şi fără Tine nu pot să trăiesc,
    Fiindcă, Doamne, Te iubesc, Te iubesc, Te iubesc!!!!

    ReplyDelete