Versetul zilei

Saturday, January 14, 2012

Fragment.

"Oamenii au nevoie de imbratisari calde ca sa se poate dezgheta, oamenii au nevoie sa li se arate ca iubirea inca poate sa stinga gheata din inima lor rece si sumbra. Oamenii au nevoie de multe lucruri, dar de iubire au nevoie cel mai mult pentru ca numai iubirea le poate schimba viata. Si cum Dumnezeu este iubire, ghiciti de ce au nevoie oamenii?  Pacat insa, e alungat acum si numai inimi deschise l-ar putea aduce inapoi."
                                                                Fragment din ganduri lasate de un personaj ascuns in suflet.

 "Viata fara iubire este ca un copac fara flori si fara fructe". Khalil Gibran

45 comments:

  1. îmi plac dialogurile în contradictoriu, iar cu tine îmi e cam greu să mă contrazic, aşa că îţi voi lăsa doar un citat care îmi place, citat ce-i aparţine lui Octavian Paler:
    "Am avut norocul să aflu că dragostea este unicul adevăr important şi absolut, într-o viaţă care nu ne dă decât daruri relative."

    ReplyDelete
    Replies
    1. foarte frumos citat, am sa-l pun si pe pagina de citate :)

      dar de ce ti-e greu sa te contrazici cu mine? sunt curioasa.

      Delete
    2. pot să contrazic pe cineva azunci cînd nu sînt de acord cu ce spune, dar să contrazic doar de dragul de a contrazice nu îmi stă în obicei. şi deocamdată nu am găsit nimic care să merite a fi contrazis ;)

      Delete
  2. Foarte frumos si adevarat,noi avem nevoie de iubire ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. chiar avem nevoie de iubire, daca nu am avea ar fi ceva.

      Delete
  3. Dumnezeu nu te poate imbratisa cum poate un barbat...Dumnezeu e credinta...e siguranta, dar nu este o forma fizica. desigur ca in el poti gasi alinarea sufleteasca (asta cand mai exista credinta) , dar noi avem nevoie de si de o prezenta fizica, acel umar...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu m-am referit la Dumnezeu cand am mentionat de imbratisari. dar Dumnezeu mangaie in felul Lui si e un balsam mult mai bun decat cel oferit de oameni, iar mai apoi Dumnezeu mangaie si imbratiseaza prin oameni.
      Dar nu la asta m-am referit eu.

      Eu m-am referit la faptul ca unii oameni au nevoie de imbratisari calde pentru ca inima sa le fie dezghetata, e nevoie de persoane care sa faca asta, care sa aiba iubire in inima si sa le-o ofere si altora. iar iubirea suprema e Dumnezeu, in general oamenii au nevoie de iubire. imi pare rau ca se intelege gresit.

      Delete
  4. O viata fara dragoste este asemenea unui an fara primavara. - proverb suedez
    Doar viata pe care o traim pentru altii este o viata ce merita sa fie traita. – Albert Enstein
    Viata este un dar pe care il meritam numai atunci cand il daruim. – Rabindranath Tagore

    ReplyDelete
    Replies
    1. citatele sunt minunate :) si au foarte mult adevar

      Delete
  5. O îmbrățișare caldă din partea mea! Chiar dacă-i doar pe cale virtuală :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc mult si eu iti trimit o imbratisare >:D< si te mai astept pe aici.

      Delete
  6. Frumos citatul, adevărat... De Dumnezeu avem nevoie. :)
    Weekend plăcut! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ma bucur ca iti place, Weekend placut si tie si multumesc pentru vizita :)

      Delete
  7. sunt norocoasa, deci.. in sufletul meu inunda iubirea si asta datorita lui..

    ReplyDelete
  8. oamenii au nevoie de multe lucruri, nimic nou. oamenii au nevoie de caldura oamenilor, sunt dependenti de asta...prin ea pot ajunge la dumnezeu. orice iubire adevarata din aceasta lume este impartasita, se intoarce la dumnezeu si la cei din jur.

    ReplyDelete
  9. Iubirea este Dumnezeu .Trebuie sa il gasim si sa il acceptam pe Dumnezeu in sufletele noastre , numai asa putem darui si primi iubire !

    ReplyDelete
    Replies
    1. mult adevar in aceste vorbe, imi place cum gandesti.

      Delete
  10. Asa e Lavi, oamenii au nevoie mult mai mult decat un cuvant sau un zambet, au nevoie chiar si de o imbratisare calda...de iubirea adevarata si fara nici un cusur...

    ReplyDelete
  11. Adevarat spune Khalil Gibran ;))

    ReplyDelete
  12. Foarte adevarat,insa,eu cred ca la un moment dat in viata,toti oamenii se reintorc la Dumnezeu.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sper doar ca acel moment sa nu fie ultimul, si sa nu fie prea tarsziu :)

      Delete
  13. "Numai inimi deschise l-ar putea aduce inapoi..." Mai exista oare? Mai exista inimi deschise? Deci ajung la intrebarea...mai exista iubire?


    P.s. Frumos, ceva expresiv care-mi ridica semne de intrebare

    ReplyDelete
  14. Da, din păcate ne transformăm viața într-una prea modernă ca să-i mai fac loc și Lui...:(

    ReplyDelete
  15. Pai iubirea e centru' universului...sau ar trebui sa fie,asta intr-o lume mai buna.Iubirea si credinta.

    ReplyDelete
  16. Cât adevăr stă în aceste rânduri:"Oamenii au nevoie de imbratisari calde ca sa se poate dezgheta, oamenii au nevoie sa li se arate ca iubirea inca poate sa stinga gheata din inima lor rece si sumbra.”
    Suntem oameni, Dumnezeu a pus oameni lângă noi ca să ne ridice, să ne mângâie, ..., că să învățăm să iubim și să știm ce e iubirea.
    Eu cred că e ca oxigenul, fără iubire ești un mort viu... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. foarte interesanta comparatie, nu ma gandisem la asta :)
      o sa-mi permit sa notez :D

      Delete
  17. Aşa este. Pe lângă asta oamenii au nevoie şi de singurătata în doi. Ce frumos este să fugi departe şi să simţi că doar natura îţi invadează universul alături de persoana iubită.

    ReplyDelete
  18. Adevar graieste...o placere se te vizitez, ca de obicei...

    Un an nou plin de fericire, iubire si implinire-ti doresc!(n-am apucat sa-ti urez mai devreme)

    p.s: Am revenit!:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. iti multumesc frumos :)
      ma bucur ca ai revenit :)

      Delete
  19. Frumos la tine...da, imi plac imbratisarile...am deschis chiar o campanie de imbratisari la mine in taram...
    despre Iubire ...multe de spus si mai ales de trait!!!!!!!!

    ReplyDelete
  20. Imratisarile sunt un bun medicament de multe ori!

    ReplyDelete