Versetul zilei

Sunday, January 29, 2012

Iubirea dintre oameni nemarginita fata de Dumnezeu !


Omul este o fiinta iubitoare, a fost creat prin iubire si i s-a dat putere sa iubeasca.Dar oare ce inseamna sa iubesti? Exista diferente intre iubirea dintre oameni si iubirea dintre Dumnezeu si om?Iubirea lui Dumnezeu fata de om a necesitat sacrificiu, a fost o iubire sincera si fara prefacatorie. Si atunci ne intrebam : ce inseamna sa iubesti omul ca fiinta? Sa-ti dai viata pentru el la fel cum a facut Isus? Poate multi dintre voi cred ca a iubi e ceva ce poate oricine, e ceva normal, dar a iubi este de fapt o necesitate, o dorinta. A iubi poate doar un om cu un suflet mare. 
 Cum ramane cu iubirea omului fata de Dumnezeu? La fel cum un copil isi iubeste Tatal si este dependent de acea dragoste parinteasca si de grija pe care i-o ofera, ar trebui sa fie si aceasta iubire.


Nu pot sa spun ca iubirea dintre oameni e  aceeasi cu iubirea dintre Dumnezeu si om, pentru ca relatia Dumnezeu-om este mult mai stransa (sau ar trebui sa fie), decat relatia dintre oameni. Oamenii intre ei se dezamagesc, se razbuna si iubirea lor se sfarma, insa iubirea dintre Dumnezeu si om este o iubire vesnica si fara asteptari. Dumneze a iubit omul, dar cu toate acestea i-a dat libertate. 
Dragostea dintre Dumnezeu si om este libera dar necesita sacrifcii, dragostea dintre Dumnezeu si om este mai pura si mai de durata decat dragostea dintre oameni. Dragostea dintre Dumnezeu si om este dragostea adevarata, cea care ar trebui sa existe in orice familie, in orice cuplu, in orice prietenie. Aceasta dragoste implica: comunicare,sinceritate,prietenie, adevar, libertate, mila, iertare, acceptare.

Acelasi titlu, doar oare aceeasi opinie?:)  Un alt articol despre acest subiect gasiti aici Viziuni din viata!

34 comments:

  1. eXtrem de frumos...nu sunt cuvinte sa descrie ceea ce tu ai transmis prin acest mesaj .

    ReplyDelete
    Replies
    1. daca nu erai tu, nu exista nici mesajul, deci iti multumesc!

      Delete
  2. fara cuvinte tot ce ai scris......tru tru tru tru

    ReplyDelete
  3. ti-am mai spus ca esti geniala?;;)

    ReplyDelete
  4. Cat de frumos... "Aceasta dragoste implica: comunicare,sinceritate,prietenie, adevar, libertate, mila, iertare, acceptare" asta nu o stiu multi!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. asa este, insa e bine daca o stiu macar cativa :)

      Delete
  5. frumos si foarte adevarat.
    Multumesc pt. sfaturi! :*

    ReplyDelete
  6. Am citit ambele articole . O super colaborare , mi-a placut foarte mult sa citesc un articol- 2 pareri !

    ReplyDelete
  7. Buna,♥
    Eu sponsorizez un concurs Libris ;te invit sa participi,premiul este o carte la alegere !
    http://vampiruldinmine.blogspot.com/2012/01/concurs_30.html

    ReplyDelete
  8. Mi-au placut enorm ambele articole.Sunt de acord cu ce spune cosmin .
    Foarte frumos .

    Semnat :Oana

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma bucur ca ti-au placut :)
      multumesc pentru vizita :)

      Delete
  9. Foarte frumos ai scris!
    Îți doresc o seară excelentă!
    Te îmbrățișez!

    ReplyDelete
  10. nu e vb de asta..doar ca am intrat am citit am comentat.....mi-ai dat comentariu ti-am dat si eu inapoi .....deci:-??oricum tine-o tot asa:P

    ReplyDelete
  11. daca in viata noastra nu exista o slujire reala, o iubire sincera si o experienta adevarata, nu avem nici capacitatea de a-i ajuta pe altii, nicio legatura cu Cerul si nicio influienta aducatoare de viata...

    ReplyDelete
  12. frumos...o sa te vizitez de fiecare data cand am ocazia!!Felicitari!

    ReplyDelete
  13. ma bucur sa aud asta :)
    si multumesc!

    ReplyDelete
  14. Daca ati declara ANUL 2012 ANUL IUBIRII INTRE OAMENI, ce ati face intai si intai ca sa prinda viata?http://reteaualiterara.ning.com/group/anul2012/forum/topics/puteti-declara-anul-2012-anul-iubirii-intre-oameni?commentId=1971741%3AComment%3A1429411&xg_source=msg_com_gr_forum

    ReplyDelete