Versetul zilei

Wednesday, January 11, 2012

Facebook, o pierdere de timp?

Facebook e o pierdere de timp? 
Cati dintre voi v-ati pus aceasta intrebare?
Poate ca multi nu sau poate ca da, dar cu siguranta o stiti toti.Facebook-ul te tine legat ore in sir in fata calculatorului uneori nefacand nimic.
Si asta nu e bine nu-i asa?
Facebook-ul poate sa fie o frumoasa metoda de promovare, sau de a schimba unele vorbe , de a ne face cunostinte noi si cu toate acestea este chiar atat de folositor?
Cat timp petreceti stand pe facebook?  Si chiar va foloseste la ceva? Eu am ajuns la concluzia ca facebook-ul este o pierdere de timp.
Ca orice altceva are si lucruri bune si lucruri mai putin bune dar cu toate acestea nu se merita sa pierdem atat de mult timp in fata unui site cand putem sa pretuim timpul si sa nu ne mai traim viata in spatele unor masti numite poze si litere.
Deci, Facebook, este sau nu este o pierdere de timp?

P.S. Nu uitati de nominalizari aici :)

44 comments:

  1. e, uite că a mi ajuns cineva la concluzia mea; mă bucur că nu-s singurul :) .
    mîine postez şi eu ceva pe tema asta, dar ceva total diferit de al tău, cred că îi va zice "fabrica de like-uri".
    o seară frumoasă să ai!

    ReplyDelete
  2. Pentru mine care am multi prieteni la Chisinau, nu este

    ReplyDelete
  3. Orice e bun in cantitati nu prea mari.
    Apropo, eu mi-am sters contul de facebook pentru ca atunci cand eram la PC eram pe facebook, cand eram pe telefon tot pe facebook. Deci ce e prea mult strica :)

    ReplyDelete
  4. Dupa mine, folosit cu moderatie nu e. Eu am cunoscut multi oameni minunati pe facebook.

    ReplyDelete
  5. @Călin astept sa citesc :)

    @Szasz Sebes Paul e bine atunci :)

    @bucuros ai dreptate strica si mult.

    @Flyerboy dar stim sa il folosim cu moderatie? :)

    ReplyDelete
  6. subscriu. fb e pierdere de timp. asta pentru cine nu are timp de pierdut. dar multi inca au :)

    ReplyDelete
  7. @Maia atunci iti pun aceeasi intrebare ca si lui :P

    ReplyDelete
  8. Se pare ca unii din noi nu prea stiu!!

    ReplyDelete
  9. Dacă noi îl conducem pe el și nu invers, atunci e folositor.

    ReplyDelete
  10. nu cred ca e rau facebook-ul, nu facebook-ul te face sa pierzi timpul ci curiozitatea, nevoia de socializare etc.

    oameni tind sa exagereze in orice deci e normal sa exagereze si pe facebook

    ReplyDelete
  11. @Flyerboy asa e... :$

    @B.D. corect :)

    @Florin da, oamenii exagereaza unoeri dar si el trebuie sa fie interesant sa-ti ofere ceva pentru ca sa te captiveze.

    ReplyDelete
  12. da iti ofera informatii despre altii.

    ReplyDelete
  13. deci cred ca intradevar este o pierdere de timp.de exeplu intr-o zi ma plictisisem de stat pe facebook si weekend fiind scot telefonul si incep s sun in stanga si dreapta prieteni pt o ieseala.am dezamagit.din 15 prieteni in oras cu mine nici unul nu avrut sa ne intalnimlaobere din cauza unormotive invocate.zic bne or aveatreaba oamenii.doar ca intrand din nou pe facebok am constat ca din 15 ,10 erau online.deci a refuzat o intalnire fata in fata pt a sta la pc.asta e.aici sa ajuns cu societetea asta.stima

    ReplyDelete
  14. Eu nu petrec foarte mult timp pe Facebook. Doar îmi promovez articolele şi o dată pe lună pun 3-4 poze ^_^ :))

    ReplyDelete
  15. @Florin ee, daca ar fi doar atat :P :*:*

    @bloggarel iti dau dreptate din pacate aici s-a ajuns.

    @annitu :) e mai bine asa!

    @Miss Rose ma bucur ca ma aprobi si ca mai treci pe aici!

    ReplyDelete
  16. Lavinia, daca imi permiti, am o intrebare. Cei care au spus ca facebook este pierdere de timp, cate ore pe zi petrec la TV?

    Faceboook-ul este util doar atunci cand noi il stapanim, iar daca el ne stapaneste, atunci e o problema...

    O seara buna!

    ReplyDelete
  17. @FreeSeoDesign :) corect si asta :) deci, trebuie sa scriu si despre tv, multumesc de idee :) O seara buna si tie!

    ReplyDelete
  18. E drept facebook`ul e o pierdere de timp, dar fie ca ne convine sau nu, cam face parte din vietile noastre de zi cu zi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. din pacate asa este :) macar am putea sa il folosim pentru ceva cu adevarat folositor.

      Delete
  19. este o mare pierdere ..este la fel ca frigideru deschizi (refresh) usa de multe ori ..desi sti ca este tot la fel .......

    ReplyDelete
  20. este o pierdere de timp care da dependenta :))eu petrec foarte mult timp pe fb..:)

    ReplyDelete
  21. dap.. ai dreptate.. deaceea mi-am si inchis facebook-ul... :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) mai bine asa. eu il las deschis pt promovare :D

      Delete
  22. si FreeSeoDesign are dreptate.... daca facebook-ul este o piedica atunci trebuie sa renunti, adica eu mi-am spus: daca eu nu pot sa il controlez pe el atunci nici eu nu il voi lasa sa ma controleze pe mine

    ReplyDelete
    Replies
    1. exact, nu trebuie sa il lasam sa ne controleze el pe noi deloc.

      Delete
  23. O ALTA OPINIE
    FAITH BOOK? De acest loc vorbiti?
    De ce nu o folositi pentru Slava Lui Dumnezeu si raspandirea Imparatiei Lui in inimile oamenilor?
    Timpul nu trebuie pierdut,nici omorat, ci rascumparat caci vremurile sant rele !
    Chiar daca cei ce au inventat F.B.s-au gandit si se gandesc cum sa ne faca rau ,noi trebuie sa ii omoram cu armele lorRAPANDIND EVANGHELIA si vrasmasul sufletelor noastre sa fie rusinat.In ziua aceea cand ni se va cere socoteala de orice cuvant nefolositor va fi luat in consideratie si F.B.
    Cel intelept castiga suflete si cel ce invata pe altii sa umble in neprihanire va stralucii ca soarele in veci de veci!Asa scrie la Proverbe si cartea Daniel.Cautati si ve-ti gasi in aceste carti ale Bibliei.
    Cine iubeste pe Domnul Isus va folosi orice mijloc pus la dispozitie pentru castigarea sufletelor!Cat este zi sa lucram ,caci cand vine noaptea peste pamantul acesta se vor inchide toate internetele si toate spatiile virtuale si nu va mai fi timp de astfel de lucrari!Sa vegem si sa fi trezi caci ziua aproape a trecut si El inca bate la usa inimii la foarte multi si noi trebuie sa ii incurajam sa ii deschida .Stiu ca NUMAI Duhul Sfant e cel care lucreaza ,dar noi sanmtem numiti martori ai invierii Lui si trebuie sa ne ducem in toata lumea sa spunem oamenilor VESTEA BUNA.Unii nu pot pleca micaieri, nici macar pe strada lor din pricina incapacitatilor fizice, dar nu avem nicio scuza daca nu folosim F.B. pentru aceasta!
    Mult Har la toti si ganditi-va si la altii nu numai la dumeavoastra !

    ReplyDelete
  24. da este o porcarie , eu il folosesc pt jocuri :))

    ReplyDelete
  25. Imi face placere sa citesc postarile tale,mai exact in unele chiar ma regasesc,cat despre facebok nu e o pierdere de timp ci ,,cea,, mai mare pierdere de timp posibila mai exact o porcarie unde toti ...(nu vreau sa jignesc pe nimeni)isi expun viata intima ,viata de familie etc,sa nu mai vb de faptul k dupa ce te inscri esti mai ceva decat la politie la interogatoriu,au ei grija sa-ti bage pe gat toate cunostintele ori vrei ori nu vrei....tine-o tot asa cu blogul tau ,e super fain si se vede ca nu-ti bati joc de el...o zi faina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma bucur ca iti face placere sacitesti aici, si mai ales ma bucur ca te regasesti :) in cea ce priveste facebook ai mare dreptate.
      O zi frumoasa si tie!

      Delete
  26. Pentru mine facebook-ul este o mare dezamagire. Ar fi bine sa ne tinem cat mai departe de el...

    ReplyDelete
  27. Nu am nimic cu fcebookul.Nu petrec mult timp pe acest site asa ca no problem.:)

    ReplyDelete
  28. FACEBOOK-ul, ca orice alt lucru, este bun sau rau in functie de motivatia pe care o ai. Daca esti echilibrat in timpul petrecut pe el si folosesti FACEBOOK pentru a vorbi si a le aminti celorlalti despre Dumnezeu sau pentru a tine legatura cu prietenii care stau departe de tine, eu zic ca nu e rau. Daca in schimbi pierzi timpul la comentat poze( comentariu facut de dragul de a comenta ceva ), jucat jocuri, folosit aplicatii gen ,, In ce animal te-ai reincarna " si alte minuni asemanatoare si mai ales, daca simti ca te departeaza de Dumnezeu, atunci nu este bun.

    ReplyDelete