Versetul zilei

Thursday, January 26, 2012

Cutiuta cu idei 3. Ploaie de ganduri!

 NOTA! Cutiuta cu idei este o rubrica aparte, in care voi scrie citate, poezii, sau orice imi trece prin gand, si voi scrie atunci cand voi simti deci nu are o zi anume.Sper sa va placa!


Ploaie de ganduri
1. 
Te astept dansand in ploaie,
Langa banca cea pustie,
Stropii cad ca o siroaie,
Iar eu sufar de-amnezie.

2.
Esti tu oare vinovatul,
Pentru boala mea cea grea?
Ah, ce tare sufla vantul,
Sa-l strang in brate as vrea!

3.
Si cu pasii repezi, mici,
Spre mine te vad cum vii
Trandafiri sau lilieci?
Flori frumoase, argintii.

4.
Stropii reci mi se strecoara,
Pe sub haine, pan` la piele,
Si eu uit ca timpul zboara,
Ceasuri lungi, minute grele. 

5.
Ma trezesc zambind deodata,
Cat e ceasul? Ce-am dormit!
Langa banca de-alta data,
Sunt doar eu si-un vechi amic.

  

48 comments:

  1. Super tare poezia...e foarte buna ploaia de ganduri, ar trebui sa mai fim si noi din cand ploati cu asemenea ganduri.:P

    ReplyDelete
  2. foarte sweet! imi place ritmul

    ReplyDelete
  3. Foarte frumos :) Mie mi-a placut! Ce sa intamplat cu blogul lui Denii?

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. thanks :D :))
      ma satur sa mai zic multumesc :)) ma dau pe engleza :D

      Delete
  5. O poezie magnific de frumoasa . Mi-a placut enorm .

    ReplyDelete
  6. Frumos`. Ploaia intotdeauna a fost ca un balsam pentru sentimente.

    ReplyDelete
  7. E super, tare și perfectă poezia :)

    ReplyDelete
  8. Îmi place peisajul pluvial, dar nu am talent la versuri...;(
    Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu stiu daca trebuie talent :d

      Delete
    2. Eminescu zicea: "E uşor a scrie versuri când nimic nu ai a spune". Mie mi se pare greu:D

      Delete
  9. Si cu pasii repezi, mici,
    Spre mine te vad cum vii
    Trandafiri sau lilieci?
    Flori frumoase, argintii.
    Superbă poezie!
    Seară de vis îți doresc!

    ReplyDelete
  10. Ce frumos scrii! Imi place 'cutiuta cu idei'. <3

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. nu stiu daca e perfect, dar ma bucur ca spui asta!

      Delete
  12. Foarte frumos... fără cuvinte!

    ReplyDelete
  13. Cel mai frumos lucru la poezia ta e ca aceasta e originala ;3 <3 . FELICITARI!

    ReplyDelete
  14. mi s-a facut pofta de ploaie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o sa vina ea indata , la fel ca si primavara.

      Delete
  15. "Stropii reci mi se strecoara,
    Pe sub haine, pan` la piele,
    Si eu uit ca timpul zboara,
    Ceasuri lungi, minute grele. "...foarte frumoase versuri Lavi.

    ReplyDelete
  16. Exact inainte sa ma uit pe postare am postat si eu pe blog niste poezii de-ale mele!

    ReplyDelete
  17. Frumoasa poezia ! Parca suna a Eminescu...

    ReplyDelete