Versetul zilei

Thursday, January 5, 2012

Pe lista lui Dumnezeu!

Pe lista lui Dumnezeu, nu-i asa ca suna bine?  Ce tot spun, suna foarte bine! Cred ca orice persoana si-ar dori sa se afle pe lista Lui, dar nu oricine poate sa si ajunga acolo.

Ei bine, am sa va spun astazi o povestioara despre un baiat care isi dorea foarte mult sa se afle pe lista de invitati a unei persoane. Era vorba despre o fata pe nume Caroline, era foarte frumoasa , poate ca cea mai frumoasa fata din acel tinut, iar pentru Alles ea insemna foarte mult si totusi el nu fusese invitat la petrecerea ei de 19 ani.Aless cumparase deja cadoul si era atat de fericit ca in sfarsit va putea sa stea de vorba cu ea, cand se trezi dat afara si auzi niste cuvinte dure :" ne pare rau, nu sunteti pe lista de invitati!"

 Cat de trist poate fi sa primesti un astfel de raspuns dupa ce te-ai pregatit atat de mult si ai asteptat sa ajungi acolo? La fel este si cu lista lui Dumnezeu. Multi cred ca este simplu sa ajungi acolo, dar de ce ar fi?  Daca pe lista unui om este greu sa ajungi si nu au toti ocazia cu atat mai mult pe lista lui Dumnezeu este greu.Insa cei ce vor si isi dau silinta o pot face, pentru ca atunci cand noi care suntem slabi avem vointa si incercam atat cat putem noi sa traim dupa placul Lui, El ne da putere sa putem face mai mult. Tu nu ai vrea sa fii pe lista lui Dumnezeu?

25 comments:

  1. Bineinteles ca as vrea ! Dar sa ajungem pe lista Lui trebuie vointa si bincuvantare.:)

    ReplyDelete
  2. Bineinteles ca as vrea sa fiu pe lista Lui,dar cum ai zis si tu,nu oricine poate ajunge acolo!
    Frumos :*!

    ReplyDelete
  3. De acord, e greau dar uneori se poate.

    ReplyDelete
  4. £avi H. ...eu cred ca am fost pe lista lui Dumnezeu daca stau sa ma gandesc,si stiu ca ma iubeste daca inca mai traiesc.

    ReplyDelete
  5. nu prea sunt de acord cu comparatia dar as vrea sa fiu pe lista aia :D

    ReplyDelete
  6. depinde si de ceea ce scrie in capul listei daca e de bine sau de rau :D

    ReplyDelete
  7. Credeti ca asa usor se ajunge pe lista lui Dumnezeu? Ati luptat pentru un ideal in viata, ca sa ajungeti pe lista Lui?

    ReplyDelete
  8. @Szasz Sebes Paul eu nu am zis la fel?

    ReplyDelete
  9. Daca e lista cu faptele bune...as vrea sa-mi fie şi mie scris numele!...

    ReplyDelete
  10. Sa fii un invitat pe lista cuiva inseamna sa ii fii prieten devotat si apropiat de-a lungul timpului... restul e de la sine inteles!

    ReplyDelete
  11. Desigur...aş vrea să fiu le lista lui Dumnezeu! Dar trebuie să mai conturez/colorez puţin lista prin faptul că trebuie să fiu mai tolerantă şi să am mai multă bunăvoinţă.

    ReplyDelete
  12. Cred ca toti suntem, mai mult sau mai putin, pe lista lui Dumnezeu:)

    ReplyDelete
  13. multumesc pentru ganduri.
    fiecare e frumos in felul lui :)
    si ma bucur de ele.

    ReplyDelete
  14. nice acele ganduri:)..ca sa fii pe lista lui Dzeu nu cred k trebuie sa fie o pagina numai cu faptele noastre bune..nu cred k facem ceva ce trebuie sa si asteptam k si Dzeu sa faca la fel cu noi..sa fii pe lista lui e sa incerci si sa traiasca El prin tine in fiecare zi..sa nu te lasi condus de firea pamanteasca..nici cand te simti cazut..sa incerci sa te ridici si sa lupti cat mai mult cu putinta.sa ai un tel comun cu Dzeu....si apoi cu siguranta ca Dzeu te va pune pe lista lui...:)

    ReplyDelete
  15. Cand esti cuprins de interesul personal pe care il are Dzeu pentru tine,poti fi sigur ca nu conteaza nici Cv-ul tau,nici performantele tale,nici ceea ce spun prietenii sau dusmanii tai despre tine...In skimb accepti ceea ce spune Dzeu depre tine ca esti..indiferent de calitatile tale,Dzeu te aseaza pe lista celor pe care ii alege...singura optiune pe care tu o iei este aceea daca alegi sa fi cu El sau sa fi singur....

    ReplyDelete
    Replies
    1. imi place opinia ta! multumesc pentru vizita!

      Delete
  16. fosrte frum gandurile tale de pe blog..:)Domnul sa ti dea putere sa poti sa scrii si mai departe...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper sa ma ajute sa pot sa fac asta :)
      ma bucur ca iti plac gandurile mele, si sper sa mai revii.
      am intrat sa-ti vad profilul, dar vad ca nu ai blog.
      o seara frumoasa!

      Delete
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Delete
  17. imi place pagina ta de blog..kiar sunt foarte multe ganduri incurajatoare:)..cu siguranta...mdah..am vrt si eu sa imi fac..dar uneori nu prea am timp sa ma ocup si apoi am renutat..dar am si eu o multime de ganduri...dar nu pe un blog pers..dar ce faci tu e f incurajator..sunt motivatii de care fiecare ne agatam.,o seara frum iti doresc si tie..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma bucur sa citesc aceste randuri :) multumesc frumos pentru vizita!

      Delete