Versetul zilei

Monday, January 9, 2012

Tu ai zambit azi? :)

Viata e pretioasa si mult prea scurta, asa ca de ce sa lasam lacrimi sa curga sau problemele sa ne inunde ?
La fiecare varsta in viata intalnim probleme, unele sunt mai mici sau mai mari dar toate sunt importante pentru noi, si cu toate astea dupa ce anii trec iti dai seama ca problemele tale nu erau atat de mari pe cat le vedeai atunci. Si va intreb acum, se merita sa fim tristi? 
Viata e scurta, nu stim cand Dumnezeu va hotari sa spuna :" stop, inima lui x, de azi inceteaza sa mai bati." Avem atata timp sa zambim, sa ne bucuram de viata si de tot ceea ce ne inconjoara si totusi nu o facem. De ce?  Fiti sinceri, cu voi, ati zambit azi?  Dar nu ma refer la zambete de la glume, ci la zambete care sa vina din suflet...
Rusine mie, pentru ca eu nu am zambit azi.
Stiu ca sunt multe greutati in ziua de azi, si ca majoritatea spuneti :" ce motive am sa zambesc?"  motive sunt multe, dar voi nu le vedeti. Oamenii vad mereu partea rea a lucrurilor si uita mereu ca in orice exista si o parte buna. Si eu sunt negativista uneori, dar azi nu!
Azi nu e voie sa fim tristi, azi trebuie sa zambim si sa lasam problemele in seama Lui, Tu ai zambit azi? :)

20 comments:

  1. Ma faci sa zambesc.Mai mereu.E meritul tau.Multumesc pentru asta.

    ReplyDelete
  2. Ce frumos! Cat adevar in cateva randuri, si sa-ti raspund la intrebare: Da, am zambit si tu esti persoana care ma face sa zambesc, din nou, azi!:) Bravo tie:*!

    ReplyDelete
  3. oioioi, şi încă cum am mai zîmbit cînd am văzut că ninge :) . şi o să trag o bulgăreală straşnică astăzi :)))
    "gîndirea pozitivă" mi se pare o aberaţie; nu e ceva pe care să ţi-l impui, trebuie să existe în tine dorinţa de a te bucura; trebuie să ştii să te bucuri de orice lucru aparent mărunt, că e vorba de un răsărit, de un zîmbet de copil, de nişte acorduri care îţi plac sau de multe altele.

    ReplyDelete
  4. Eh, iar mi-ai vorbit astazi :)
    O zi buna!

    ReplyDelete
  5. de felul meu nu prea zambesc din interior, sunt mai morocanos. o sa incerc azi sa dau cateva zambete :D

    ReplyDelete
  6. Am sa postey ceea ce Iorga spunea candva. Comentariul meu ar fi inutil...eu iti las doar un ...:)
    "Vorba bună, zâmbetul şi fapta binefăcaăoare sunt raze ale soarelui răsfrânte în sufletul omului." – Nicolae Iorga

    ReplyDelete
  7. Nu prea, dar o voi face... cel puțin voi încerca...

    ReplyDelete
  8. Am zâmbit! Blog-ul tău şi a tuturor mă ajută să-mi găsesc liniştea. Postările scrise din suflet cu suflet sunt foarte bine primite, iar aceasta este una dintre ele!

    ReplyDelete
  9. Cat de frumos ai scris!:) Uneori un zambet face cat 1ooo de cuvinte. Nu ai nevoie de un motiv pentru a zambi, pur si simplu trebuie sa o faci:). Imi place la nebunie postarea!

    Dee.

    ReplyDelete
  10. o zi in care nu ai ras e o zi pierduta...eu am ras azi cu mare placere. am auzit un banc foarte bun :)

    ReplyDelete
  11. In ciuda tuturor problemelor, etc., etc., sunt facuta sa rad cel putin o data pe zi....
    Deci, daca ma veti vedea vreodata suparata, in clipa urmatoare, imi voi sterge lacrimile si voi zambi!
    Foarte frumos scris. Multumesc Lavi pentru acest post! pup

    ReplyDelete
  12. DAAA!am zambit azi:-) Multe zambete iti doresc:*

    ReplyDelete
  13. ma bucur pentru cei ce au zambit :) si pentru cei ce le-a placut ce am scris :)
    ma bucur de gandurile voastre si de vizite.

    ReplyDelete
  14. Da, am zambit! Pentru ca am vazut si azi zambetul copiilor mei si pentru ca...a nins.

    ReplyDelete
  15. Incerc sa zambesc zilnic :)
    Seara placuta!

    ReplyDelete
  16. Zambeste azi!
    Zambeste maine!
    Zambeste mereu!

    <3

    ReplyDelete
  17. @ioan moldovan cred ca trebuie sa fie foarte frumos sa iti vezi copii zambimd :X

    @Diverse asa sa faci :)

    @Lilu cel mai bun remediu pentru orice!

    ReplyDelete