Versetul zilei

Tuesday, January 17, 2012

Suflete amortite.

Ninge astazi.Ninge pe strazi iar in sufletele amortite caldura paleste cu totul.Ninge astazi. Ninge si-n case iar pe la ferestre se vad copii cu suflete frumoase dar, sunt tristi. Ninge azi, e oare lumea prea pustie?  
Caci, nimeni nu se mai bucura, oamenii nu mai cred in speranta, oamenii dau vina pe viata, oamenii il acuza pe Dumnezeu.
De ce nu se gandesc ca vinovatii sunt chiar ei?  
Ninge azi, iar sufletele amortite mor incet si neatinse de nimeni.Oameni buni, e chiar asa de greu sa daruiti iubire? 
Iar iubire?
Da...
Din lipsa de iubire se intampla toate.Din lipsa de credinta, din lipsa de timp si de intelegere.

 "Uite, dragule ce frumos ninge afara!
Uite draga mea, ninsoarea nu mai are farmec.
Asa e dragule, oamenii sunt morti, ninsoarea nu are farmec fara ei.
Morti?
Da, sunt morti, pentru ca sufletul lor e amortit si afundat in durere.
Si Dumnezeu?
Dumnezeu?  Oamenii se incred in ei insisi, ei nu au nevoie de Dumnezeu. Ei se cred :"cineva"  vor sa faca totul singuri si cand dau de prapad il acuza pe Dumnezeu.
Bine ca nu sunt om.
Ai dreptate, noi suntem doar ganduri."

O lume fara iubire e o lume fara suflete, o lume fara suflete e o lume pustie, o lume pustie e o lume fara Dumnezeu, o lume fara Dumnezeu e o lume moarta, o lume moarta e o lume inexistenta.

47 comments:

  1. Mi-ai adus aminte de zapada si sunt intristat pt ca anul acesta nu am vazut nici-un fulg de zapada :((

    ReplyDelete
  2. ai dreptate...eu am obosit sa vad in jur atata amortire, am obosit sa incerc sa dezghet cate ceva...si-am obosit sa ma intristez din cauza asta :)

    ReplyDelete
  3. Si toata goana si lupta e doar pentru niste bunuri trecatoare...

    ReplyDelete
  4. Viața nu e viață fără Dumnezeu. Cum ar putea exista viață înafara Vieții?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu ar putea exista, am spus eu asta? nu inteleg :D

      Delete
    2. Nu! Uite: te poți considera un om mort fără Dumnezeu, deoarece Dumnezeu e viață!

      Delete
  5. Şi totuşi, cu puţină ambiţie, cu puţină credinţă pute schimba lucrurile. Noi alegem dacă vrem să fim fericiţi sau nu.

    ReplyDelete
  6. Noi suntem cei care alegem cum sa traim s-au daca vrem sa fim fericiti pe acest pamant...
    Frumos ai scris draga mea!
    :)

    ReplyDelete
  7. Felicitari! "... noi suntem doar ganduri"... genial!
    Cu adevarat inspirata!

    ReplyDelete
    Replies
    1. de fapt, am impresia ca nu mai sunt inspirata deloc.

      Delete
  8. Si nu numai din lipsa de iubire se intampla astea. si din lipsa gandirii pozitive!!!
    Eu am experimentat asta si atunci cand gandesc pozitiv toate merg bine !! Si chiar daca nu merg reusesc sa primesc o veste proasta mult mai bine!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sa stii ca de curand am experimentat si eu acelasi lucru si ai perfecta dreptate :) e nevoie de gandire pozitiva!

      Delete
  9. Iubirea este cea mai importantă , păcat ca pe zi ce trece nici măcar oameni numai suntem .
    Ne transformam în niște roboți , niște simple marionete..asta e lumea în care traim, rece ,inghețată. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. din pacate asa este, dar macar noi putem sa fim diferiti.

      Delete
  10. E greu sa daruiesti iubire atunci cand nu crezi in ea...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cred ca, cam multi nu mai cred in ea si e pacat pentru ca ea inca exista.

      Delete
  11. stii ce greu e sa vrei sa simti ceva... orice... dor, frica... si sa nu poti :(

    ReplyDelete
  12. Viata e ca o oglinda: daca ii zambesti, iti zambeste si ea. Am citit si eu asta undeva. Si am experimentat-o. E adevarata. Nu te mai uita dupa oameni tristi, morti, etc. Uita-te dupa divinul din ei, cauta-l si il vei gasi. Si oglindindu-l tu, au si ei sansa sa-l vada. Esti un bulgare de lumina! Imbratisari cu iubire

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      multumesc pentru aceste cuvinte. chiar trebuie sa fiu un bulgare de lumina. adevarat ai zis, imi place comparatia.

      Delete
  13. Da, frumos si adevarat. Dar uneori e mai greu sa iubesti ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uneori ? Nu. Tot timpul e greu, iubirea cere sacrificii, de aceea oamenilor le asta asa greu sa iubeasca.

      Delete
  14. Vezi cat de mult iubeste Dumnezeu pe om?... Ar putea sa distruga totul doar cu o suflare, totusi nu o face, are atata rabdare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dumnzeu are inca rabdare si e atat de bun cu noi, imi pare rau ca unii nu inteleg asta.

      Delete
  15. a iesit chiar bine, imi place
    merita citita.

    ReplyDelete
  16. E mai simplu să nu simţi nimic, ar spune unii. Să fii nepăsător, să nu ai sentimente şi să treci prin viaţă fără nici un fel de emoţie. Aşa gândim toţi uneori. Numai că… nu cred că e cea mai bună gândire. Poate că e mai simplu, poate că totul devine mai uşor, dar nu e mai frumos. Cum poate fi frumos nimicul? Cum poate fi frumos ceva ce nu te mişcă? Nu vreau să spun că suferinţa e frumoasă, ci că e… umană. E mult mai uman să iubeşti sau să suferi, decât să priveşti impasibil la o scenă care ar trebui în mod normal să-ţi aducă lacrimi în ochi. Da, oamenilor cărora le plac lucrurile uşoare, care vor să simplifice tot, pot încerca să nu mai simtă, pentru că dacă te forţezi, poţi ajunge să fii indiferent. Nu ştiu dacă total, dar poţi... Şi uneori pare alegerea perfectă.

    ReplyDelete
    Replies
    1. foarte multa dreptate ai. imi place cum gandesti, pacat ca nu toti gandesc asa.

      Delete
  17. Mi-a placut asta, mi-ai schimbat starea intr-una mai buna :D

    ReplyDelete