Versetul zilei

Tuesday, January 24, 2012

Zambetul cald in amurgul trist

E o atmosfera tacuta astazi iar cerul e plin de culori argintii si neintelese. Un amurg retras dar totusi hazliu ne vesteste ca ziua a luat sfarsit. Intrebarea e ai pretuit-o asa cum ar fi trebuit? Ai daruit cuiva macar un zambet astazi? Ti-ai facut timp si pentru cei din jur? I-ai acordat macar cateva clipe de multumire lui Dumnezeu? Ai iertat? Ai iubit? Nu, nu fugi de raspuns, intrebarile sunt pentru tine special.
Raspunsul ce se aude din departari e nu...
Zambetul cald in amurgul trist incepe sa se stinga si incetul cu incetul ramane doar o amintire a unui suras, a unui copil, naiv dar imbatat de iubire.
E seara acum, e iarna si e frig iar lumea tacuta e parca in asteptare a ceva mai bun.Totul insa e  pustiu, iar in bezna noptii nu mai  e nimeni, nici un zambet, nici o clipire ci doar un amurg trist pierdut de mult.
N-ai vrea sa il regasesti?

25 comments:

  1. Zâmbesc şi-i fac şi pe alţii să zâmbească. Îmi place să mă înconjor de oameni fericiţi, iar de nu să încerc să-i fac fericiţi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ti-as da un 10 pentru asta :)
      asa sa faci mereu!

      Delete
  2. Dacă am fi mereu copii cu inima...

    ReplyDelete
  3. Eu pot raspunde cu da la aceste intrebari, si sunt mandra :). insa tot imi doresc mai mult, mult mai mult!

    ReplyDelete
    Replies
    1. e bine sa iti doresti mai mult cand vine vorba de astfel de lucruri!

      Delete
  4. Eu in fiecare seara ma rog la Dumnezeu si ii multumesc pentru ziua respectiva , iar dimineata ma trezesc si ma rog pentru ziua care a inceput . In fiecare seara trag linie la cele intamplate si trag concluziile ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. si foarte bine faci, de ar face toti asa ar fi ceva!

      Delete
  5. zambesc mereu.In ultimul timp din ce in ce mai des si viata pare mai colorata.

    ReplyDelete
  6. nu ştiu ce să zic...îmi place să găsesc în fiecare zi un motiv cît de mic pentru a zîmbi, îmi place şi să îi fac pe alţii să zîmbească. şi totuşi, acum nu zîmbesc, parcă ceva s-a rupt şi nu găsesc nici un motiv care să mă facă să zîmbesc, iar să zîmbesc fals nu am învăţat. dar mîine e o altă zi, şi poate voi zîmbi din nou, cine ştie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cu siguranta vei gasi un motiv sa zambesti :)

      Delete
  7. Rândurile astea mă pun pe gânduri şi mă fac să mai schimb câte ceva..

    ReplyDelete
  8. Sa daruim si sa primim zambete e un lucru frumos.Dar câţi dintre noi zâmbesc din inimă şi nu fals?

    ReplyDelete
  9. si totusi in noapte sclipesc stelele, undeva deasupra norilor. nu le vedem dar stim sigur ca exista. asa si cu prietenii buni: nu se vad intotdeauna dar stim sigur ca exista. :) te imbratisez cu drag, iti zambesc si ii multumesc lui Dumnezeu. Asta ca sa ies bine la bilant diseara :)

    ReplyDelete
  10. Ai scris frumos dar nu stiu de ce mi-au dat lacrimile in ochi :((

    ReplyDelete
  11. e ...frig...astazi...si in sufletul meu !!!

    ReplyDelete
  12. frumoasa postarea,dar pare trist! :)
    sper sa fii bine :* !

    ReplyDelete
  13. Fara Dumnezeu am fi ca o scoica purtata de valurile violente,fara aparare!

    ReplyDelete
  14. deci, sa clarificam, nu sunt trista si nici postarea nu ar fi trebuit sa fie trista, dar titlul pe care l-am ales datorita unei colege m-a determinat sa scriu aceste versuri.

    ReplyDelete