Versetul zilei

Saturday, January 21, 2012

Changes.Memories

Trecutul e o groapa cu amintiri, si daca apuci sa cazi in ea nu mai ai sanse sa te intorci, dar undeva tot ne ramane.
Si mai apoi cum as putea sa uit circumstantele si persoanele ce m-au ajutat sa ma schimb si sa ajung pana aici?
Cum as putea sa uit cum a lucrat Dumnezeu in viata mea?
  Cum as putea sa uit de "vechea eu" cea mult mai timida si mai naiva, cea mai plina de vise si de teama, cea care pe zice trece incepe sa dispara.Cum as putea sa uit acei oameni minunati ce mi-au spus: " eu cred in tine", " tot raul spre bine" "ne va fi dor".
Cum as putea sa-i uit pe cei ce si-au batut joc si au ras? Pe cei ce au fost totul...
Cum as putea sa uit locul unde am copilarit?  Si totusi nu as vrea sa ma intorc acolo.As vrea sa dispara cu totul. Sunt prea multe rani, si cred ca nu vor disparea niciodata.
Cum as putea sa uit cat rau ne-ai facut?
Astazi, cand trebuie sa privesc la viitor nu-mi vine a crede ca toate au fost candva de mult, pentru ca le simt ca si cum ar fi fost ieri. Am senzatia ca in curand voi incepe ceva nou si mi-e teama.Mi-e teama ca voi pierde iar tot ce am strans din greu.Mi-e teama ca inceputul va fi la fel ca cel dintai.Sunt ca o frunza ce trebuie sa se desprinda din copac pentru ca i-a venit timpul.
Sa ma las purtata de vant?
Stiu doar atat, oriunde plec si oricat ar fi de greu, il iau pe Dumnezeu cu mine, pentru ca El este motivul pentru care am ajuns pana aici, motivul pentru care am putere sa merg mai departe. Si nu-mi pasa de cei care mi-au spus ca sunt "obsedata" de El, de cei care au spus ca sunt " fanatica" pentru ca am vorbit despre El. Pentru ca Dumnezeu a fost si este motivul pentru care am decis sa scriu pe acest blog, motivul pentru care traiesc, pentru ca fara El as fi murit de mult. Si pentru El se merita sa scriu.

24 comments:

  1. Ai spus cuvinte foarte mari si adevarate . Nimic nu este fara Dumnezeu . Uita trecutul dar nu-l uita . Spun asta fiindca vreau sa uiti partile din trecut care te-au facut sa plangi , care te-au facut sa te necajesti ... dar sa nu uiti partile bune din trecut .
    Fiecare copac care se prabuseste in calea noastra trebuie depasit !Acest lucru se face mai usor cu Dumnezeu alaturi de noi .Totul depinde doar de noi ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. din pacate partile dureroase sunt mai vii decat cele frmoase, pentru ca te marcheaza. Trebuie sa-ti mai spun odata ca imi place cum gandesti, nu ma pot abtine.

      Delete
  2. Replies
    1. nu pot intelege frumosul din cuvintele mele, dar multumesc.

      Delete
  3. Incearca sa uiti ce te-a ranit in trecut,dar nu uita niciodata ceea ce ai invatat din suferinta.
    Amintirile sunt intotdeauna fixe, deoarece sau intamplat şi indiferent de câţi ani vor trece vor rămâne întotdeauna neschimbate, dar schimbă sentimentele în mod constant, în fiecare lucru mic,care ne întâlnim de zi cu zi,de sentimentele noastre...de cei dragi,de dragostea Lui Dumnezeu care nu mai conteneste sa se opreasca si care ne da puterea de a merge mai departe.
    Ia-l pe Dumnezeu cu tine,pentru ca el este motivul,asa cum spuneai in randurile de mai sus.

    ReplyDelete
  4. Tot ce este important e ca il ai pe Dumnezeu alaturi de tine!Cu Dumnezeu inainte..:)

    ReplyDelete
  5. Ai un mod de a scrie foarte frumos si linistitor.

    ReplyDelete
  6. Sunt lucruri care cu greu se pot uita, dorim insa nu reusim, dar daca Il ai pe Dumnezeu in tine si cu tine, atunci vei avea si puterea de a le purta, pentru ca deja nu mai esti tu cea care le porti, ci El te ajuta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. foarte bine ai spus-o! El le poarta, nu eu.
      multumesc!

      Delete
  7. CHiar daca te`ai schimbat nu inseamna ca si sufletul tau s-a schimbat :) ! >:D<

    ReplyDelete
  8. si atunci, ce mai astepti? mie mi se pare ca esti pregatita...

    ReplyDelete
  9. Chiar m-a impresionat ce am citit ..

    ReplyDelete
  10. draga mea, te imbratisez cu multa iubire. stii ca acolo unde ne adunam doi in numele lui Dumnezeu acolo este si El. asa ca sunt absolut convinsa ca El este aici. si cum este perfect, normal ca il iubim. mi-a placut foarte mult ce ai scris. stiu ca uneori ne este frica. eu mi-am depasit aceste frici in momentul in care nu mi-am mai facut griji. nu-mi mai fac griji si atunci nu mai exista frica. nu-ti face griji pentru nimic. doar..traieste. :)

    ReplyDelete