Versetul zilei

Saturday, January 7, 2012

Suflet imbatat in iubire!

Se deschide sufletul  iar inima tresalta de bucurie, e iarasi vara chiar daca afara ploua si ninge. Nu conteaza, in suflet e vara! E vara pentru ca atunci cand sufletul primeste si daruieste iubire are tot ce si-ar putea dori vreodata. De aceea oamenii daruiesc atat de putin pentru ca le este frica sa isi deschida inimile si sa primeasca iubire, le este frica ca vor fi raniti. Si de ce nu le-ar fi? Daca atat de multa lume este plina de rautate . Dar , am sa va spun un secret; si oamenilor care urasc si sunt rautaciosi le este frica, da, le este frica sa nu cumva sa isi deschida inimile si sa primeasca dragoste dar, in adancul lor ei stiu ca au nevoie de dragoste. Of, de-ar fi omul ca Dumnezeu totul in lume ar fi plin de lumina si de pace.
Dar, cel ce tanjeste dupa iubire va gasi numai daca va cauta si va ramane cu sufletul deschis.
Acum, da-mi voie sa plec intr-o lume in care exista numai si numai iubire.

31 comments:

  1. Și eu vreau în lumea aceasta ...

    ReplyDelete
  2. petrecere frumoasa:)
    tuturor ne e frica sa fim raniti, numai ca cei ce isi deschid inimile sunt mai puternici si stiu sa treaca peste temeri/

    ReplyDelete
  3. Lumea aceasta este ,,lumea propie".Fiecare putem avea o lume imaginara in care sa evadam atunci cand avem nevoie .
    Si eu o lume a mea propie , o lume fara rau , unde totul se bazeaza pe iubire si bineintelegere .

    ReplyDelete
  4. frumoasă lumea despre care vorbeşti tu; iar eu cred că îl voi contrazice puţin pe Viorel (şi nu o fac doar pentru că îmi place mie să contrazic), pentru că nu cred că poate fi vorba de o lume proprie, în acea lume trebuie să fie cel puţin două persoane, ca să poţi primi, dar să poţi şi dărui iubire. o seară frumoasă!

    ReplyDelete
  5. Of, de-ar fi omul ca Dumnezeu ...
    Macar sa dorim sa fim asemenea Lui. Un an binecuvantat Lavi draga, iti urez cu tot sufletul.

    ReplyDelete
  6. @B.D. ce ne opreste oare? :)

    @Călin cred ca el nu s-a gandit la asta :)

    @elena marin-alexe multumesc, un an minunat si tie!

    ReplyDelete
  7. Foarte frumoas,scumpo!
    Un weekend excelent!
    Te pup.

    ReplyDelete
  8. Lavinia , ai dreptate cand i-ai spus lui Calin ca m-am gandit la cu totul altceva , asa si este .
    Lume ,,propie" eu mi-am definit-o ca o alta lume in alta dimensiune (imaginatia si sufletul meu) . In lumea mea , totul este roz si asa cum trebuie sa fie . Atunci cand esti incoltit sau te apasa cate ceva , cateva minute de evadare in lumea ta te ajuta enorm .

    ReplyDelete
  9. Cred că fiecare a încercat cel puțin o dată, apoi a suferit și a zis gata... cred că unul dintre motivele pentru care lumea aceasta mai cunoaște iubirea azi e cu sunt oameni care iubesc cu prețul de a vărsa lacrimi, știind că o dată vor ajunge într-o lume prefectă. :)

    ReplyDelete
  10. Frumos, ne vedem acolo :)) Ce multe vizite ai :d

    ReplyDelete
  11. E suficienta o simpla atingere a ei..ca sa te doresti mereu acolo..:)
    frumos Lavi.

    ReplyDelete
  12. Oarecum ii trist pentru ca pare imposibil de si nu e..

    ReplyDelete
  13. Numai că mantaua se mai și schimbă...

    ReplyDelete
  14. oamenii care iubesc stiu si sa daruiasca iubire...ceilalti, sigur, nu. iti doresc din tot sufletul sa intalnesti si sa cunosti in viata multa iubire. doar ea misca lucrurile intr-un singur sens :)

    ReplyDelete
  15. Lavinia, sa nu pleci pana nu ne spui unde este lumea in care este numai iubire...tare as vrea sa ajung si eu p'acolo :-)

    ReplyDelete
  16. @ovi cred ca in lumea lui Dumnezeu exista numai iubire, pentru ca El e iubire :)

    ReplyDelete
  17. Cred ca,din pacate fac parte din categoria celor fricosi!

    ReplyDelete
  18. @Codruta ce inseamna categoria celor fricosi?:-?

    ReplyDelete
  19. mi-ai redat zambetul.

    ai dreptate, e vara.
    chiar e vara la mn in suflet :x

    ReplyDelete
  20. @29 decembrie ma bucur atunci :)
    asa trebuie sa fie mereu.

    ReplyDelete
  21. :) frumos....frumos ar fi sa nu tb sa mergem intr-o alta lume,unde exista numai iubire....ci sa transformam lumea asta in iubire!

    ReplyDelete
  22. la unii oameni in suflet e mereu iarna

    ReplyDelete
  23. Cred ca sunt o fricoasa,pentru ca mi-e teama sa-mi deschid mai mult sufletul

    ReplyDelete
  24. imi place blogul tau si cum scrii:)

    ReplyDelete
  25. În iubire ne gustam, ne savuram pe noi insine, ne incantam cu voluptatile tremurului nostru erotic, din acest motiv, iubirea este cu atat mai intensa si mai pofunda cu cat distanta de persoana iubita este mai mare.

    ReplyDelete
  26. "iubirea este cu atat mai intensa si mai pofunda cu cat distanta de persoana iubita este mai mare. "
    adevarat...

    ReplyDelete