Versetul zilei

Friday, January 6, 2012

Cateodata ploua...

Cine ar putea spune ca viata e perfecta? Sau ca nu a avut parte niciodata de suferinta? Ar gresi o asemenea persoana, pentru ca oricat de tare ar fi un om si oricat de vesel ni s-ar parea acea persoana tot are parte de durere. Asa e aici pe pamant, exista durere. 
Cateodata ploua, iar stropii sunt atat de plapanzi si de frumosi, si totusi atunci cand cad la pamant ei imi mai spulbera cate un vis. Ce e viata?  Ce e ploaia?  O adiere ce se duce in vant, raspunsul sec venit din ganduri isi face acum loc triumfator printre mii de alte idei concepute de mine.
Si ce daca ploua? Si ce daca viata e scurta si plina de probleme?  Noi suntem invingatori tocmai pentru ca trecem prin ele.


Am primit de la Alle un fel de provocare. Trebuie  sa spun cam care ar fi asteptarile si dorintele mele pentru acest an, 2012.
1.Sa fiu mai aproape de Dumnezeu.
2. Sa schimb anumite lucruri rele legate de caracter si comportament.
3.Sa invat mai mult.
4.Sa apreciez si mai mult ceea ce am.
5.Sa fac tot ce mi-am propus.
6.Sa fiu mai indrazneata in a spune ce gandesc.
7.Sa fiu mai intelegatoare.
8.Sa fac mai mult pentru cei din jur.

20 comments:

  1. Punctul 6 din lista e valabil si pentru mine

    ReplyDelete
  2. Nu trebuie niciodată să ne lăsăm doborâţi de probleme şi griji.Trebuie să fim,cum ai spus şi tu,învingători!

    ReplyDelete
  3. Cu siguranta totul era perfect atunci cand Dumnezeu a creat aceasta lume. Tocmai de aceea el a si rostit: "a privit Dumnezeu toate câte a făcut şi iată erau bune foarte."
    Aparitie pacatului a stricat oranduirea Domnului. Salvarea a venit tot de sus prin Iisus fiul Sau. Pentru ca ne-a iubit!
    In ceea ce priveste lista intocmita de tine pentru anul 2012 nu pot spune decat: AMIN!

    ReplyDelete
  4. Am observat ca noi fetele,in general,dupa ce depasim un prag de maturitate,nu ne mai dorim cai verzi pe pereti si avem dorinte intelepte.
    Iti doresc sa realizezi tot ce ti-ai propus.>:D<

    ReplyDelete
  5. uneori viata chiar e perfecta daca stim sa profitam de ea....

    ReplyDelete
  6. Cam aceleasi dorinte si asteptari am si eu in acest an :d.Si sper sa realizezi usor tot ce ti-ai propus >:D<

    ReplyDelete
  7. Cred ca o singura dorinta ar trebui sa avem...sa ne-a Dumnezeu ceea ce ne trebuie.Atat!

    ReplyDelete
  8. Adevarul este ca de cele mai multe ori ne lasam doborati de problemele din Valea Plangerii, si uitam esentialul...uitam ca Dumnezeu este prezent chiar si in mijlocul situatiilor care ne fac sa gemem de durere.

    ReplyDelete
  9. Chiar asa, noi suntem invingatori >:d<

    ReplyDelete
  10. sper sa reusesti tot ce iti propui

    ReplyDelete
  11. La punctul 2. Cred ca ai o parere putin deformata despre tine. Nu cred ca poti avea un caracter sau comportament rau. Este o greseala pe care am facut-o si eu. Nu ma consideram destul de buna si am pierdut enorm in viata. Nu te lasa modelata de ce spun cei din jurul tau, s-ar putea sa nu aiba un mod corect de evaluare.

    ReplyDelete
  12. Sa ti se indeplineasca toate asteptarile! :)
    Seara placuta!

    ReplyDelete
  13. punctul 3 e valabil si pentru mine...

    ReplyDelete
  14. Intr-adevar cateodata ploua, insa acolo un soarele este prea puternic, chiar este nevoie de ea periodic!
    Acum transpune asta in gandurile si sentimentele tale si sigur vei iesi cu fruntea sus!

    ReplyDelete
  15. :) Corect! suntem invingatori!:D

    Imi place ploaia:) uneori cand ploua am impresia ca ne spala pacatele:)

    :-? ciudat...

    ReplyDelete
  16. Viata aceasta este relativa, o asteptam pe cea care va sa vina. Pana atunci ne straduim mai mult sau mai putin sa pasim pe unde trebuie.
    Nu-s de acord cu punctul 6:)) Eu recomand prudenta...Cineva zicea: sa nu crezi tot ce auzi, sa nu faci tot ce poti, sa nu spui tot ce stii...:))

    ReplyDelete
  17. imi place sa ma joc cu ploaia ,pt ca ploaia te poate face sa plangi sau te poate face sa razi - iti poate aduce alaturi persoana care sa-ti stearga lacrimile de pe obraz si sa te incalzeasca in timp ce te tine strans la piept...parerea mea:P

    ReplyDelete
  18. 1..sa fiu mai aproape de D-zeu:)

    ReplyDelete