Versetul zilei

Thursday, January 12, 2012

Regizorul vietii!

De multe ori m-am gandit cum ar fi viata mea daca as putea sa o vad derulata pe un ecran, la fel ca pe un film. Mi-am zis atunci ca Regizorul vietii mele e Dumnezeu, un Regizor intelept care a facut totul cum nu se putea mai bine.
El este si Regizorul vietii tale?
El ti-a dat viata si a avut grija dea ea, a avut grija sa-ti gaseasca un loc potrivit, intr-o anumita tara si intr-un anumit oras. A avut grija sa iti aleaga o familie si sa decida ca tu vei face parte din ea. A avut grija sa ajungi la o scoala anume pentru ca exact acolo era locul potrivit si pregatit pentru tine. Nici strada pe care stai nu e intamplatoare, Regizorul tau a ales aceste mici detalii precum si multe altele. De ce a facut asta? Pentru ca asta e rolul Lui, El trebuie sa decida tot ce e mai bun pentru filmul vietii tale, iar apoi urmeaza ca tu sa iti joci bine rolul.
Dar, mare atentie!  Acesta nu este un rol oarecare, este cel mai important rol pe care l-ai putea primi, este rolul de copil al lui Dumnezeu, rolul de a trai...
De tine depinde cum este filmul acesta, de tine depinde daca va putea fi premiat cu un Oscar sau lasat pe ultimele planuri. Si sa nu uitam ca filmul este supravegheat in permanenta de Regizor! 

ps.  sustineti si voi printr-un like campania SALVARE PENTRU SMURD

43 comments:

  1. Replies
    1. se va vedea la sfarsit daca se merita vazut sau nu.

      Delete
  2. Regizorul nu știe să stea cu fața? :p

    ReplyDelete
  3. adevarat. dar nu mi-ar placea sa vad un film al vietii mele...am un rol pe care-l interpretez si l-am interpretat jalnic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. incearca sa nu-l mai interpretezi asa, sau poate ca nu e chiar asa pentru ca noi avem tendinta sa fim tare critici cu noi.

      Delete
  4. ca să iasă un film bun, nu ajunge un regizor bun, e nevoie şi de un scenariu pe măsură. iar scenariul îl scriem noi, depinde doar de noi.
    off-topic: scuze dacă nu am mai luat nici o leapşă, dar am tare multe pe cap zilele astea. cînd voi fi mai liber şi voi găsi o altă leapşă drăguţă pe aici, promit să "intru în horă".
    o seară frumoasă!

    ReplyDelete
    Replies
    1. asa e, depinde si de noi, de faptele noastre :)

      stai linistit, iei leapsa cand vrei si daca vrei :)

      Delete
  5. Interesant articolul tău!
    O seară frumoasă!

    ReplyDelete
  6. Sa nu uitam ca si noi contribuim la crearea acestui film , si noi decidem actiunile din scenariul filmului .
    Dar asa cum ai spus si tu ,,se va vedea la sfarsit " .

    ReplyDelete
    Replies
    1. credca asta e cel mai important, contributia noastra, de ea depinde totul.

      Delete
  7. El este și Regizorl vieții mele :D
    Mă rog Domnului să ne premieze filmul cu un Oscar ?)

    ReplyDelete
  8. Hei,eu organizez un concurs ,este simplu .Daca vrei poti participa >:D< ♥ .Mai multe detalii pe blogul meu :)

    ReplyDelete
  9. imi place initiativa ta de la sfarsit ;)

    ReplyDelete
  10. http://apyblog.blogspot.com/2012/01/primul-concurs-pe-blog.html concurs merita sa iti incerci norocul ;)

    ReplyDelete
  11. Si greselelile pe care le facem, tot regizate sunt.

    ReplyDelete
  12. Adevarat. De noi depinde "natura" filmului.

    ReplyDelete
  13. Foarte frumos te-ai exprimat..Imi place partea in care spui ca fiecare e actorul principal in viata sa ;)!

    ReplyDelete
  14. Era şi un banc pe tema asta: "viaţa mea e ca un film care nu are distribuţia prea reuşită şi nu îi înţeleg nici acţiunea." Ideea e interesantă, dar până vom ajunge să ne vedem filmul vieţii noaste mai avem mult de jucat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu poate nimeni sa stie cat de mult, sau cat de putin...

      Delete
  15. Eu nu cred ca avem viata deja stabilita, ca soarta ne duce unde trebuie indiferent ce facem, nu cred nici macar ca Dumnezeu ne trimite acolo sau acolo. Cred ca ne-a lasat liberi si noi alegem daca facem fapte bune sau rele, daca mergem in stanga sau in dreapta. Ne protejeaza, asta e clar, dar deciziile ne apartin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu de exemplu te-ai nascut intr-un oras da, ti-ai pus intrebarea de ce in acel oras si nu in altul? ei bine, printr-un mod anume acolo au fost stabiliti parintii tai ( sa zicem) de ce acolo si nu in alta parte? pentru ca asa a trebuit sa fie, pentru ca exact acolo a fost locul pregatit pentru tine. soarta? nu , cu siguranta El!

      dar fiecare cu opinia lui :)

      Delete
  16. Pai, de exemplu, daca suferim nu cred ca inseamna ca ne pedepseste Dumnezeu pentru ce am facut sau ca trebuie sa suferim pentru ca Dumnezeu are un plan cu noi. Daca El decide toate actiunile noastre, de la culoarea pixului pe care il alegem pana la persoana de care ne indragostim de ce ar mai exista razboaie sau oameni cruzi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, nu asta am vrut sa spun.Actiunile pe care le facem depinde numai si numai de noi. El ne-a dat viata dar ceea ce facem depinde de noi, insa zic ca anumite lucruri le coordoneaza...
      adica, sa zicem ca un parinte are grija de copilul lui, il iubeste, ii cumpara tot ce ii trebuie in masura in care poate si il ghideaza dar il lasa sa ia singur decizii. ceva de genul asta am vrut sa zic eu.

      Delete
  17. superb ai scris... imi pace sa aseman viata cu un film ai scris foarte fain lavi... :d:d chiar ador postarea asta :):d:X (serios!)

    ReplyDelete
  18. Replies
    1. chiar interesant acest rol, eu inca nu am reusit sa-l inteleg pe deplin.

      Delete
  19. da, ce gen de muzica iti place?

    ReplyDelete
    Replies
    1. muzica simfonica imi place cel mai mult, si in rest imi place orice in afara de manele.

      Delete