Versetul zilei

Tuesday, January 31, 2012

Comanda de zambete!

Intr-un orasel mic dintr-o tara indepartata exista o cofetarie de zambete.Si cum toti oamenii erau tristi si posomorati din cauza greutatilor din viata, afacerea mergea foarte bine. Dar intr-o zi, cand insasi proprietarul magazinului a vrut sa faca o comanda de zambete raspunsul pe care l-a primit a fost :"nu mai avem, s-au vandut!" 
-Cum, s-au vandut?  A tipat nervos acesta, nu se poate! Afacerea e in floare, toate lumea le cumpara si cand am si eu nevoie voi imi spuneti ca s-au vandut?!
-Dar, domnule,oamenii sunt nemultumiti!
-Cum sa fie nemultumiti, cand eu le-am oferit rezolvare la probleme?
-Nu, domnule, dumneavoastra nu le-ati oferit rezolvare la probleme, dumneavoastra le-ati oferit zambete desenate.

-Cum, indraznesti, am sa te dau afara imediat!
-Domnule, cumparatorii au returnat zambetele si isi vor banii inapoi.
-De ce ar face asta?  Au nevoie de zambete! Si eu am nevoie!
- Nu, domnule, ei au nevoie de bucuria mantuirii si a pacii, aceea o poate da doar Dumnezeu.
Descurajat si ingandurat, fara sa inteleaga cuvintele spuse de vanzatoare proprietarul a plecat.Avea nevoie de o comanda de zambete, de unde putea sa faca rost? Vazand un copil cazut pe strada il ajuta sa se ridice, iar atunci cand un zambet mic aparu pe chipul micutului, ceva ii strapunse inima, si atunci intelese, ca zambetele nu se pot cumpara ele se daruiesc, sunt gratuite, iar adevarata bucurie sta in Dumnezeu.

"Un zambet este adesea esentialul. Esti platit cu un zambet. Esti rasplatit cu un zambet. Esti insufletit de un zambet. Si calitatea unui zambet te poate face sa mori." Antoine de Saint-Exupery

Va recomand : Cutiuta cu chibrituri

38 comments:

  1. Foarte frumos . Mi-a placut enorm de mult ! Nu totul poate fi ,,cumparat" pe aceasta lume .

    ReplyDelete
  2. ce m-a impresionat :(((( e asa de frumos!

    ReplyDelete
  3. Foarte fumos. Este o adevarata lectie de viata.

    ReplyDelete
  4. Foarte frumos! Foarte adevarat!
    Tot ce tine de suflet nu poate fi cumparat!

    ReplyDelete
  5. da ce pot spune ..cam ai dreptate conteaza ca sunt prezent la tine si tu la mine pe blog :)) :-?? pana mea ..oricum daca stai sa te gandesti cu ceva bani "verzi" poti cumpara ...tot ..crede-ma ....in ziua de azi bani vorbesc si nu sentimentele ....ai 2 mil de euro in cont un Range Rover Aveque ....si deja poti "cumpara" 12 blonde tate cur ochi verzi ...90-60-90 deci ........tara de rahat

    ReplyDelete
  6. :)
    Ce poftă de zâmbet mi se face!

    ReplyDelete
  7. Ce poveste frumoasa! foarte adevarat.:)

    ReplyDelete
  8. Oare de ce ne este așa de greu să înțelegem acest adevăr?

    ReplyDelete
  9. trimit un zambet si-o imbratisare :)

    ReplyDelete
  10. Minunat si foarte adevarat ..un zamber intodeauna ne poate face ziua mai buna!:) >:D<

    ReplyDelete
  11. nimic special .....sincer nu prefer o "papusa" ...si pe dinauntru sa fie "viscol" prefer ceva acceptabil pe dinafara si pe dinauntru ceva "cald" ..doar ca , culoarea aia mi-a venit rpd in minte:P acum sper ca intelegi

    ReplyDelete
  12. De aceasta data un zambet l-ai impartit tu, tot cu ajutorul lui Dumnezeu, care te-a indrumat sa ne scrii noua cititorilor tai, devenind un pic mai intelepti decat inainte.
    Iti doresc din suflet sa fii fericita.

    ReplyDelete
  13. Frumos! Dar inevitabil m-am gandit la ... Traian Basescu. Oare de ce?:))

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. azi? multe :D adica pot sa zambesc, nu stiu daca chiar din inima, dar pot sa zambesc , deci e bine :)

      Delete
  15. Un zambet este cel mai frumos pe chipul unei persoane.

    ReplyDelete
  16. foarte frumos, iti daruiesc un zambet si mentionez ca in ultimul timp nu prea am zambit:) insa mi l-ai smuls, ai reusit! te imbratisez cu drag!

    ReplyDelete
  17. Un zambet este mai de pret uneori, decat 10 cuvinte...:)

    ReplyDelete
  18. zambetele nu se pot cumpara ele se daruiesc, sunt gratuite,foarte adevarat,defapt ca sa zambesti nu ai nevoie de nimic,poti zambi si fara vreun motiv anume,fericirea nu sta in lucruri materiale,ci in puterea ta de a nuanta clipe :)

    ReplyDelete