Versetul zilei

Saturday, January 28, 2012

In atentia cerului!

De multe ori avem impresia ca suntem uitati de toti si ne simtim singuri. De multe ori avem impresia ca Dumnezeu nu ne aude sau ca nu este langa noi.Sunt  zile in care poti sa-L pui la indoiala si sa te intrebi:" Dumnezeu chiar exista?"
Dumnezeu exista, iar noi suntem in atentia cerului mereu. Nu stiu cine esti, sau cu ce motiv ai intrat astazi aici dar este ceva ce trebuie sa stii:
  • Atunci cand esti bolnav, apelezi la doctori, daca ei  pot face ceva pentru tine ca tu sa devii sanatos este datorita faptului ca Dumnezeu are grija de tine prin ei, pentru ca boala vine de la El si numai El poate sa o vindece.
  • Atunci cand nu ai pe nimeni langa tine si esti trist, Dumnezeu e acolo si vrea sa te asculte, dar de multe ori tu nu-l observi, asa ca El iti trimite persoane care sa iti vina in ajutor, pentru ca oamenii din viata ta sunt lasati de El.
  • Atunci cand nu mai ai ce pune pe masa, Dumnezeu vrea ca tu sa te gandesti la El si sa te increzi in puterea Lui, pentru ca El vrea sa aiba grija de tine.
  • Atunci cand nimeni nu te poate intelege, El te intelege chiar mai bine decat poti tu sa o faci.
  • Atunci cand ii ceri ajutorul, sau ii strigi numele El este prezent cu tine si te ajuta sa continui.
Dumnezeu ingaduie suferinta in viata noastra pentru ca prin suferinta sa il vedem si sa ne apropiem de El.
De fiecare data cand privesti spre cer nu uita un lucru : Oricine ai fi, tu esti in atentia cerului, pentru ca Dumnezeu este Tatal tau, fie ca tu il cunosti sau nu, fie ca il accepti sau nu in viata ta, fie ca crezi in El sau nu, El este Tatal tau si iti poarta de grija in fiecare zi prin oamenii din viata ta si prin multe alte feluri.

28 comments:

  1. "In viata se pot intimpla multe si nu cu toate sa fim impacati,chiar daca nu credem ca meritam asta trebuie sa gandim ca Bunul l-a lasat pe unicul sau Fiu sa sufere si daca credem ca nimic nu se compara cu durerea noastra nu avem de unde sti pt ca nu am fost acolo linga ISUS in momentul sau de indoiala si durere.este un mare mister pt noi de ce lucrurile se intimpla in felul acesta,Bunul are cate un destin pt fiecare,indiferent de ceea ce facem noi Bunul este milostiv si nu pedepseste pe oameni."
    NU STIU CINE A SCRIS ACESTE RANDURI , DAR LE AVEAM IN PC SI TU AI REUSIT SA-MI ADUCI AMINTE DE ELE .
    FII BINECUVANTATA !

    ReplyDelete
    Replies
    1. sunt frumoase aceste versuri, ma bucur ca mi le-ai scris si ca postarea mea te-a determinat sa te gandesti la ele.

      Delete
  2. in primul rand WOW! iubesc sablonul tau :X :) serio, e foarte fain trebuie sa-mi spui si mie cum l-ai facut :)) postarea e foarte frumoasa fi binecuvantata!:D

    ReplyDelete
  3. Sunt de acord cu aproape tot ce ai spus , mai putin partea cu boala .Nu cred ca boala vine de la Dumnezeu .
    Daca umblam in tricou pe-afara la -10 grade nu cred ca urmatoarea raceala vine de la Dumnezeu .Si nici celelalte boli mai grave ; o sa dau si un exemplu . Bolile de ficat : apar din cauza regimului alimentar nesanatos si al supararii .
    Boala nu vine de la Dumnezeu , boala vine de la NOI. Corpul este ultima reduta , atunci cand ne-am inbolnavit trebuie sa stim ca spiritul nostru era deja bolnav . Corpul este ultima reduta , el sufera ultimul .
    *Eu asa ,,vad" lucrurile , este doar o simpla parere !

    ReplyDelete
    Replies
    1. dar daca Dumnezeu nu ar ingadui-o atunci nu am mai fi bolnavi.

      Delete
    2. DRAGA MEA ; BUNUL NE LASA SA ALEGEM ...., DACA VREM SA STAM ( CUM SPUNE SI VIORELD ) IN TRICOU LA -10 GRADE ;CLAR CA PUTEM RACI , APOI NE RUGAM LA BUNUL SA NE FACA BINE :)
      MULTE ALEGERI NE APARTIN , UNEORI BUNUL NE MAI DA CATE UN "SUT" .

      Delete
    3. da...oarecum .Dar este o diferenta intre ,,boala vine de la D-zeu" si ,,a ingadui" .

      Delete
    4. @vioreld iti inteleg punctul de vedere.

      ALT-OM si tu ai dreptate ne-a dat minte. :)


      nu vreau sa ma contrazic pe tema asta, eu raman la parerea ca vine de la El, ca o ingaduie, dar fiecare are parerea lui :)

      Delete
    5. nici eu nu vreau sa te contrazic , eu mi-am spus doar parerea mea ...cum vad eu aceasta ,,situatie"

      Delete
  4. Foarte frumos ai expus și adevărat!
    Un weekend excelent!
    Te îmbrățișez cu drag!

    ReplyDelete
  5. Atunci când toți ne părăsesc ne dăm seama că Dumnezeu ne este de ajuns...

    ReplyDelete
    Replies
    1. era un fel de citat care spunea: " Atunci cand nu iti mai ramane nimic, decat Dumnezeu, iti dai seama ca Dumnezeu iti este mai mult decat suficient" sau ceva de genul asta

      Delete
  6. Prin tine Dumnezeu spune toate lucrurile astea.Si sunt spuse atat de frumos...

    ReplyDelete
  7. tu daruiesti fiecaruia dintre noi speranta.. frumusete cu fiecare rand !
    :X

    ReplyDelete
  8. Mi-a placut enorm :x ! M-ai lasat fara cuvinte .

    ReplyDelete
  9. fooarte frumos chiar imi face placere sa iti citesc postarile :Xse poate sa intri la mn pe blog si dupa un like la aceea pagina nu imi apartine doar o prietena foarte buna te rog frumos sarumana :))

    ReplyDelete
  10. foarte frumos scrii ... frumos de tot!

    ReplyDelete