Versetul zilei

Saturday, December 10, 2011

Cand esti singur...

Sunt in viata multe persoane care ne sunt alaturi si ne incurajeaza, persoane care doresc sa fie langa noi si au intentii bune. Dar chiar si aceste persoane nu ne pot intelege de multe ori in totalitate, uneori nu ne inteleg chiar deloc. Omul are nevoie de intelegere, de comunicare si de dragoste, dar ce se intampla atunci cand toate acestea lipsesc? Ce se intampla atunci cand ne inchidem in noi?
Apare singuratatea. Singuratatea ucide sufletul si ii departeaza pe cei dragi de langa noi. Cum putem evita acest lucru? Am un singur raspuns pentru voi, Dumnezeu este acolo, si este acel cineva care poate sa ne inteleaga pe fiecare in parte mai bine decat o putem face noi. Asa ca incercati sa vorbiti cu El,  ca si cu o persoana foarte apropiata voua. El s-ar bucura daca voi ati incerca sa va apropiati de El si sa comunicati deschis.El stie deja tot ceea ce vi se intampla, dar asteapta ca si voi sa ii spuneti si sa ii cereti ajutorul. 

P.S.  As vrea sa daruiesc acest mic premiu blogurilor pe care hoinaresc si-mi face placere. :) Aceste bloguri sunt : Denisa, Alissu, Maria, Florin, Emmy, FreeSeoDesign, Eliza, Dreamer, gabriella, Albastru, Larisa, El CiD, Misu R, Denisaaa, Anushka, teeeoooo, Roxy, maricica, T.I.C, tu26dor, Patri, Pifuneata, Flyerboy, ganguritu, Erys, iri, Catalin, MEG 55 , Eliisa, roua,  RobertN, Tadotakii, Alee.Mee , VioletaS, Lore, Convietuire, MiiutaChan, Lexii, roscata din vis, Gagauta, Zana, calator spre infinit, Nymphetamine, Dreams, Cata, Petra Ioana, Iullia, Patratel, 29Decembrie, Cuvinte pentru suflet, Anny Igret, Mihai, Bllondie, llobyt, Caroline, Lorelei, Iris Tiron, tatookis, Adelina, Simona, just_me. 
Sper sa va placa, daca doriti il puteti da si altora :) Va rog sa ma scuzati daca v-am gresit numele, iar ordinea lor este dupa cum ati aparut in lista. :D

51 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=xZEO1Lug25s

    mi-am amintit de melodia asta:D

    ReplyDelete
  2. Mai avem si momente d-astea. Important e sa invatam sa trecem cu usurinta de ele :)

    ReplyDelete
  3. frumos post, dar prea visator....El nu ne raspunde...nu ne da sfaturi....nu e acolo sa ne zica "va fi bine, o sa treaca"

    ReplyDelete
  4. frumos post, dar prea visator....El nu ne raspunde...nu ne da sfaturi....nu e acolo sa ne zica "va fi bine, o sa treaca"

    ReplyDelete
  5. hey... pe blogul tau ninge. super fain.
    stii, singuratatea e singura posesiune pe care nu o putem imparti cu nimeni. pentru ca daca am imparti-o n-ar mai fi singuratate.
    a da.. si mai e durerea.
    din pacate, acestea doua cand sunt impreuna, fac ravagii si lasa cicatrici sufletului...

    Dumnezeu e cel mai bun psiholog, nu?

    ReplyDelete
  6. Wow, n-am mai primit de mult timp premii, insa cineva s-a gandit la mine si ii multumesc pentru asta :)

    ReplyDelete
  7. @Lavi H iti multumesc din suflet pentru pemiul tau. Ma simt magulita:) Cred ca am si rosit:)

    ReplyDelete
  8. Este timpul să tragi aer în piept.
    Mult!
    Probabil că toți cei care au primit premiul îți vor mulțimi, strângându-te simultan în brațe :p

    ReplyDelete
  9. Asa este pentru cei retrasi ,singuri care nu sunt intelesi,trebuie sa incerce sa vorbeasca cu Dumnezeu :)
    Imi place foarte mult >:D< .Multumesc frumos:X

    ReplyDelete
  10. Multumesc frumos Lavi...sunt onorata de premiul primit si il plasez la loc de cinste pe blogul meu.Frumos post...sa ai o zi frumoasa si linistita...iar singuratatea sa nu puna stapanire pe sufletul tau niciodata. Te imbratisez cu mult drag.

    ReplyDelete
  11. Iti multumesc mult! Cand o sa ajung la majorat o sa dau si eu premii:), pana atunci apreciez mult munca ta si a celor ce se straduie sa ne faca viata mai frumoasa. Multa fericire iti doresc. Si nu uitati, orice lucru frumos pe care il faceti celor mai neinsemnati, ''Mie mi l-ati facut''.

    ReplyDelete
  12. wow...ai trecut si numele meu...nu ma asteptam primesc un premiu.Multumesc Lavi, esti foarte talentata...

    ReplyDelete
  13. Lavi, esti extraordinara:)! Trebuie sa dam o petrecere pentru tine si blogul tau..care chiar aduce lumina in momentele in care esti suparat si ai vrea sa renunti.
    Mereu e mai usor sa cerem ajutor decat sa tinem totul inchis in noi..oare de ce nu intelegem asta odata?
    P.s: Multumesc inca o data:*!

    ReplyDelete
  14. Ce dragut :x ! Multumesc mult :* !

    ReplyDelete
  15. Esti o dulceata! iti thx mult:)):X Te iubesc, nu meritam premiul :">.....dupa parerea mea:D Esti suepr, mersi!:*

    ReplyDelete
  16. Multumesc!Sa ai numai impliniri si bucurii!Spiritul sarbatorilor de iarna, sa-ti adunca cele mai mari satidfactii!

    ReplyDelete
  17. multumesc mult....esti cu adevarat o scumpa:x

    ReplyDelete
  18. Multumesc. Inseamna mult pentru mine. O sa-l pun pe blog. Trebuie sa fac si altceva? (scuze, dar este primul meu cadou)

    ReplyDelete
  19. Multumesc, Lavi...
    Nu-s obisnuita cu premiile, eu nu le merit. Toate premiile le merita EL. Iar tu stii sa Il aduci in atentia si in sufletul celor ce te citesc.
    Fii bine!

    ReplyDelete
  20. Multumim pentru sfat si pentru premiu. :*

    ReplyDelete
  21. ffff frumi iti multumesc ... :X:X:X :*:*:*

    ReplyDelete
  22. iti multumesc frumos pentru ca ma urmaresti, ca iti lasi amprenta la fiecare postare, ca ma citesti !!
    >:D<

    ReplyDelete
  23. Frumos scris.
    Multumesc pentru premiu!>:D<

    ReplyDelete
  24. stiu ca imi urmaresti blogul si mi-am gasit si eu numele acolo. Nu indraznesc sa cred ca e al meu, mai ales ca nu e niciun link, asa ca intreb mai intai :D E vorba de mine sau alta Denisa? :))

    ReplyDelete
  25. Multumesc, Lavi. Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa te inspire sa aduci in continuare multa bucurie si mangaiere in sufletele celor ce te citesc. :)

    ReplyDelete
  26. Relatia cu Dumnezeu este cel mai bun leac impotriva singuratatii! Pacat ca multi dintre noi am uitat asta!
    Am gasit cuvinte foarte frumoase la tine pe blog! Datatoare de speranta!
    Iti doresc numai bine si spor in tot lucrul cel bun!
    Ioan

    ReplyDelete
  27. Multumesc Lavi.Dovada unui suflet curat..:)

    ReplyDelete
  28. Multumesc pentru mica atentie, inseamna mult pt mine. Bear hug^_^

    ReplyDelete
  29. Uneori nu poti da peste nici un prieten, pentru ca prietenii si prezentele feminine sunt ca niste serpi hraniti cu lapte dese ori din punct de vedere sentimental!

    ReplyDelete
  30. Multam mult pentru premiu,draga mea!Chiar mi+ai făcut o bucurie!

    ReplyDelete
  31. multumesc mult pentru premiu si pentru ca ma citesti mereu :*

    ReplyDelete
  32. Ma bucur ca te`ai gandit si la mine:*
    Multumesc.
    Ai grija de tine.

    ReplyDelete
  33. Cand un om e optimist si cu zambetul pe buze, molipeseste pe toata lumea in jur. Nu e mai frumos asa?
    Iti multumesc mult pentru premiu.
    Sa ai o zi senina in fiecare zi!

    ReplyDelete
  34. multumesc frumos Lavi! esti binecuvantare, deci fii binecuvantata mereu! ;)

    ReplyDelete
  35. ma bucur mult ca v-a placut, si va multumesc pentru ganduri, imi cer scuze ca nu v-am raspuns la fiecare in parte, dar apreciez cuvintele voastre :)

    ReplyDelete
  36. Ai dreptate. Uneori avem acei oameni chiar lăngă noi şi nu e dăm seama.
    Mulţumesc pentru premiu!

    ReplyDelete
  37. Multumesc mult pentru premiu Lavi H.!>:D< Ma bucur ca urmaresti blogul meu si ca citesti intotdeuna toate postarile mele. Nu stiu daca merita totul o atat de mare atentie(uneori nici eu nu o acord, scriu doar in functie de starile mele de inspiratie, pe care nu le am atat de des :D)dar iti multumec mult ca-mi esti aproape si ca apreciezi. Sper sa revin cu o postare cat de curand. Ms inca o data :*
    P.S.: Imi place foarte mult ceea ce scrii. Transmiti caldura si pace. Si asta pt ca in centrul Universului tau se afla Dumnezeu. Multe dintre postarile tale, citite in graba, m-au ajutat enorm si asta pentru c-ai transmis esentialul : Dragostea de Dumnezeu. E`o mare bucurie. Inca o data iti multumesc!

    ReplyDelete
  38. iti multumesc pentru acest frumos cadou...:)
    sincer..nu eram intr-o dispozitie prea buna,dar tu cu acest gest nu stiu de ce m-ai facut sa ma simt mai bine..
    iti multumesc din sufletel!

    ReplyDelete
  39. Uneori nu ne inteleg deloc persoanele care ne sunt alaturi deoarece se confrunta si ele cu probleme, iar framantarile le macina astfel incat nu mai sunt in stare sa ne asculte sau sa ne sprijine, alteori, unele probleme nu pot fi intelese de altii pentru ca numai noi putem sti si intelege intensitatea cu care ne ating si afecteaza anumite cuvinte/gesturi/fapte etc. Trebuie sa deschidem ochii larg si sa ne ajutam si sa ii ajutam. Zambete multe!

    ReplyDelete
  40. Multumesc Lavi, pentru aprecieri, pentru vizitele si comentariile tale pe blogul meu.
    Oamenii pe care ii intalnim de-a lungul calatoriei noastre pe acest pamant, ne sunt alaturi pentru ca avem ceva de invatat de la ei. Fiecare om este o lectie. Noi alegem daca ceea ce ne transmit ei ne inalta si asimilam sau ne doboara.

    ReplyDelete
  41. Multumesc frumos pentru premiu si pentru ca sunt si eu printre cei pe care ii citesti,chiar daca eu las semne foarte putine pe aici pe la tine...


    O zi cat mai frumoasa iti doresc,cu drag te imbratisez si pentru premiu din suflet iti multumesc:) >:D< >:D< >:D<

    ReplyDelete
  42. multumesc draga Lavi, si te felicit pentru inima ta calda care mereu te gandeste la ceilalti

    ReplyDelete
  43. @Pătrăţel :D cu placere >:D<

    @teeeoooo m-a bucurat ce mi-ai scris :)

    @Ana ma bucur ca am reusit sa fac asta :)

    @Anja adevarat ai spus...

    @VioletaS da, de noi depinde. >:D< cu placere :*

    @..ღ...Dream...ღ... ee, sunt un pic nemultumita ca scrii asa rar si ne lasi in suspans :-w dar e bine:* cu mare placere:*

    @Symona cu mare drag l-am daruit >:D<

    ReplyDelete
  44. Multumesc mult ...
    Cuvinte puternice si pline de ...
    Intr-adevar unii inteleg, altii nu (si de cele mai multe ori e nu) ...
    ;) si premiul e dragut ;) ... asa ca multumesc mult!

    ReplyDelete