Versetul zilei

Saturday, December 3, 2011

Clipe din viata...

Sunt clipe in viata in care nici macar tu nu stii ce simti sau ce iti doresti. Si totul in jur ti se pare fara rost sau te-ai saturat de viata pe care o traiesti, si ai vrea poate sa o iei de la capat intr-un alt loc cu alti oameni, dar nu se poate. In acele momente nu ai nevoie nici de zambete si nici de nimic altceva, ca sa nu mai zic ca pui o bariera in jurul tau ca nimeni sa nu-ti mai poate atinge sufletul. Sunt acele zile in care ai vrea sa te duci in lume si sa nu te mai intorci si totusi nu faci nimic.


Acum, ar trebui sa ne gandim care ar fi solutia pentru astfel de momente?  Eu cred ca  daca am analiza bine situatia, si am incerca sa gandim la ceea ce ni se intampla si sa vedem lucrurile pe dinafara am putea sa ne dam seama ca de fapt nu se merita sa ne stricam dispozitia sau sa pierdem timp fiind suparati. Iar apoi ne vom incredinta mai usor problemele in mana Lui. Tu ce alegi?

21 comments:

  1. Aleg sa nu fug de problemele mele si sa le infrunt.
    Aleg sa imi incredintez viata Lui si sa ma las ajutat.:)

    ReplyDelete
  2. viata-i scurta, nu-i vreme de pierdut...mai bine mananc o ciocolata amaruie sau biscuiti :) si plec mai departe...

    ReplyDelete
  3. Sa incerc sa aflu ce ma face cu adevarat fericita si sa-mi urmez inima si sufletul...Intotdeauna cand am facut ce mi-a dictat inima, cred ca am luat cele mai bune decizii din viata mea! Te pup...Un weekend placut sa ai!

    ReplyDelete
  4. Nu crede în minuni.
    Lasă-te în voia lor...

    ReplyDelete
  5. Aleg să zâmbesc şi să nu mă gândesc decât la EL!

    ReplyDelete
  6. Florea , inima te saturi sa o asculti uneori.

    Alissu buna idee...

    Erys de-as manca si eu ciocolata amruie cand as fi suparata... cred ca ar trebui:)

    Pifuneata cu siguranta au fost cele mai bune decizii... weekend placut si tie :)

    Cătălin adevart ai zis...

    T.I.C :)

    ReplyDelete
  7. Lavi
    Cred ca postarea mea e cumva un raspuns.
    Te pup.

    ReplyDelete
  8. Cine nu vrea esecuri,suferinta,cine fuge de ele,nu vrea,nu doreste sa fie uman.Suferinta,gandurile rele,dar pentru moment,scurta vreme,sunt omenesti;dar,parca unii o prea cauta si de regula barbatii care sunt mai rezistenti decat noi.Eu as zice ca nici cu lumanarea nu trebuie cautata ca asta vine singura...cand nu te astepti!Atunci cand esti suparata trebuie sa protestezi,o nu,trateaza asta cu umor..sau mananca o ciocolata amaruie cum spunea cineva...Un weekend placut!

    ReplyDelete
  9. Iti multumesc pentru vizita si imi place cum scrii si ce scrii..tot eu!

    ReplyDelete
  10. Nu se merita sa fi trist pentru ca in timpul ala ,puteai sa te bucuri de bucuriile vieti .Imi place :).




    P.S: Ai o leapsa pe blogul meu :d,daca doresti sa o completezi :d,daca nu ,nu te oblig .O seara frumoasa sa ai >:D<!

    ReplyDelete
  11. Cred ca ce zici tu e cel mai bine!:)

    ReplyDelete
  12. Aleg sa iau viata in piept. Numai asa inveti sa traiesti cu adevarat!

    ReplyDelete
  13. @Florea, uneori inima e "blocata" de dezordinea din capul nostru si nu poate decide pentru noi. De asta eu aleg sa intampin problemele cu zambetul pe buze si ma referesc sa aflu detalii despre aceste profleme, stiu ca e un gest gresit, dar asa prefer eu.. :(

    ReplyDelete
  14. stii bine ca nu e asa..e imposibil sa fim tot timpul optimisti.

    ReplyDelete
  15. Ce frumos vorbeştiii! Şi totul e adevărat în ceea ce spui .

    ReplyDelete
  16. participa si tu la camania Vrem o Romanie fara FITE! mai multe detali la adresa: http://justbelieveyuppy.blogspot.com/2011/12/campania-vrem-o-romanie-fara-fite.html astept raspunsul pe blogul meu multumesc

    ReplyDelete
  17. Cateodata este bine sa luam o pauza si sa fim singuri..sa ne gandim la ce este bine si sa gasim calea buna..

    ReplyDelete
  18. @Larisa am trecut ieri, dar n-am avut o stare buna ca sa citesc... dar acum chiar m-ai facut curioasa. :)


    @Ana si eu iti multumesc pentru vizita si pentru ganduri :)

    @Alee.Mee :-x lepsele au ceva cu mine :)) multumesc!

    @Denisaaa :)

    @Flyerboy sa stii ca ai dreptate! :)

    @Eliisa adevarat din pacate cu dezordinea asta:(

    @Nymphetamine stiu, dar macar putem incerca.

    @Îndrăzneşte să fii tu ! ma bucur de vizita :)

    @tumbilik multumesc pt oferta :)

    @◦kyky™♥◦ chiar este indicat uneori.

    ReplyDelete
  19. ba nu te saturi sa o asculti uneori ...crede-ma mai mult te saturi de prieteni falsi decat de o inima care stii ca e doar a ta;)

    ReplyDelete