Versetul zilei

Monday, December 5, 2011

Un prieten!

Undeva in lumea intreaga ascuns de oameni, si nevazut de multi exista Dumnezeu.Unii cauta dovezi care sa arate acest lucru, desi nu prea inteleg de ce. Dar tocmai mi-a venit o idee! Haideti sa cautam dovezi care sa afirme ca aerul exista. E simplu nu?  Doar nu putem respira fara aer. Corect?  Pai, nici sufletul nu poate respira fara Dumnezeu.Nu numai ca Dumnezeu exista, dar este si acel Tata iubitor care are grija in fiecare zi sa mai adauge cateva clipe la viata noastra. Este acel Tata care ii porunceste inimii:" mai bate si astazi!" Este acel Tata plin de mila si de indurare, care nu ne pedepseste niciodata dupa cum gresim. Nu e nevoie de teorie ca sa simtim prezenta Lui. E nevoie de deschidere totala in fata Lui si nu in fata oamenilor. Cati dintre voi v-ati pus vreodata pe genunchi si a-ti vorbit cu El din toata inima, deschizandu-va fata de El cu adevarat si nu numai prin vorbe? Cati dintre voi a-ti facut asta si puteti sa-mi spuneti ca nu i-ati simtit prezenta? Pentru ca atunci cand eu am facut asta, am castigat un prieten pe care doresc sa-l pastrez toata viata. Pentru ca Dumnezeu nu este un strain, ci un prieten...

22 comments:

  1. Dumnezeu reprezintă totul!E peste tot,mereu!De puţine ori însă,noi încercăm din toată inima să vorbim cu EL..dar ce bine că tot EL,ne aude întotdeauna!

    ReplyDelete
  2. Ce frumos ai spus...
    Am facut si eu asta...si sti ce?Ai dreptate.El este intotdeauna acolo.

    ReplyDelete
  3. :) ce frumos... daca as gandii si eu asa...

    ReplyDelete
  4. Eu am simtit de multe ori, atunci cand credeam ca sunt un fapt consumat, ca cineva acolo sus ma iubeste. Dumnezeu exista, daca el nu ar exista nu am exista nici noi. :)
    Inca odata iti multumesc pentru postarile tale, ma fafci sa ma simt mai bine si sa fiu mai optimista. Mersi! :*
    P.S. A venit mosul? ;;)

    ReplyDelete
  5. @T.I.C daca nu ne-ar auzi chiar am fi singuri.

    @Alissu si va fi mereu :)

    @C.L.M. nu e greu deloc,trebuie doar sa-ti deschizi inima :)

    @Eliisa chiar te iubeste cineva acolo sus, pe fiecare ne iubeste, si intotdeauna va exista o solutie la problemele noastre. :)
    p.s. mosul nu stiu daca vine, mi-a zis ca sunt prea mare:(

    ReplyDelete
  6. asa este, dumnezeu este si un prieten pe care-l invocam la nevoie, caruia ii multumim pentru micile bucurii si care trebuie tratat cu tot respectul, sinceritatea si loialitatea noastra...

    ReplyDelete
  7. e linistitor sa stii ca este cineva care intotdeauna te asculta si te si ajuta mai devreme sau mai tarziu...

    ReplyDelete
  8. Tu știi care este domiciliul lui Dumnezeu?

    ReplyDelete
  9. Dumnezeu, este mereu aproape de noi. Ai dreptate cand spui "Cati dintre voi v-ati pus vreodata pe genunchi si a-ti vorbit cu El din toata inima, deschizandu-va fata de El cu adevarat si nu numai prin vorbe? "
    Eu, am inteles lucrul acesta, chiar daca un pic mai tarziu.

    ReplyDelete
  10. cautam mereu prieteni si uneori gasim actori ce isi joaca foarte bine rolul, dar Dumnezeu e mereu alaturi de noi, neconditionat si ne ajuta sa trecem peste tot negativismul ce ne inconjoara
    p.s: niciodata nu esti prea mare ca sa mai ai sufletul unui copil ce crede in mos nicolae;)

    ReplyDelete
  11. Cum am făcut şi eu aseră o postare despre Dumnezeu, cred că este nevoie doar să ştii undeva în adâncul tău că există, şi nimeni nu te poate contrazice. Nu cred că este neapărat nevoie să fii în casa Lui, ca să îl simţi aproape. Asta este părerea mea.

    ReplyDelete
  12. Niciodata nu ma voi plictisi de modul in care scrii tu. Este superb, si ai in totalitate dreptate..

    ReplyDelete
  13. @Erys adevarat :)

    @geanina chiar este linistitor. ar fi rau daca nu ar fi nimeni.

    @Catalin cred, ca cerul, sau poate inima noastra.

    @Albastru mai bine mai tarziu decat niciodata :) nu-i asa?:)

    @Lexii sa stii ca ai dreptate.

    @Jessie m-ai facut curioasa :)

    @◦kyky™♥◦ ma bucur sa aud asta :)

    ReplyDelete
  14. cu adevarat cel mai bun prieten de care nu putem fi despartiti intreaga viata odata ce am inceput prietenia cu El

    ReplyDelete
  15. E cel mai bun prieten pe care il putem avea, in care ne putem increde si ii putem asculta sfatul, si e mereu acolo langa noi, ai dreptate Lavinia nu trebuie decat sa ne deschidem sufletul in fata LUI si EL va veni si va fi mereu langa noi

    ReplyDelete
  16. nu multi copii / oameni gandesc asa..unii nu au o traba cu viata desi ar treb sa gandeasca asa toti

    ReplyDelete
  17. Asa este. Dumnezeu este totul!! De-ar gandi toti asa!

    ReplyDelete
  18. Nu există un domiciliu stabil...

    ReplyDelete
  19. El e in inima noastra intotdeauna ...

    ReplyDelete
  20. Pentru mine Dumnezeu nu este un prieten, dar este Cel mai Bun Prieten!

    ReplyDelete
  21. Trebuie sa fii puternic sa poti sa crezi!si sa nu te lasi ispitit de toate cele rele din jurul tau!

    ReplyDelete