Versetul zilei

Sunday, December 11, 2011

De Craciun visele prind viata!

V-ati gandit vreodata ca in seara de Craciun visele prind viata? 
Noaptea de Craciun e o noapte magica, e noaptea in care sarbatorim nasterea Mantuitorului nostru. Multe minuni s-au intamplat in acea noapte, magii au fost calauziti de o stea pana la iesle unde s-a nascut Isus, iar pastorilor li s-ar aratat un inger.
Nu credeti ca si visele noastre ar putea prinde viata in aceasta noapte?  Cu siguranta ar putea, numai daca sunt dupa voia Lui si sunt spre binele nostru, pentru ca de multe ori ne dorim ceva ce nu este bun pentru noi.Insa vreau sa va spun sa indrazniti sa credeti in visele voastre chiar si in cele care nu s-au implinit inca, si sa va incredintati toate dorintele Lui, pentru ca daca va sunt de folos El va va ajuta sa vi le impliniti.

16 comments:

  1. Ah. Datorita tie simt ca vacanta, Craciunul e mai aproape !!!
    Sper din tot sufletul sa prinda viata pentru toata lumea !

    ReplyDelete
  2. Voi astepta seara magica si o sa dau de stire! Pana atunci cred ca visele prind viata, daca sunt menite pentru noi.

    ReplyDelete
  3. frumos spus:x asta chiar imi da curajul sa cred mai departe in visul meu :x

    ReplyDelete
  4. da, adevarat. Si mie mi s-au implinit multe vise in noapte de Craciun. >:d< Si da, LAVI, iti multumesc pentru postarile tale, ma faci mai optimista si mai increzatoare. :* trebuie sa credem in magia Craciunului!

    ReplyDelete
  5. nu cred...insa am urmatoarea gandire "ce rost au realizarile daca nu visam" ..in rest nu cred ca in ce ai scris..din mai multe puncte de vedere..am citit carti am vazut documentare deci ..FAKE !

    ReplyDelete
  6. Visele devin realitate atunci cand crezi!

    ReplyDelete
  7. Ai dreptate!Visele se indeplinesc ....atunci cind crezi in ele!Magia sarbatorilor de iarna, care ne invaluie pe toti cei care cred in ea,sa-ti indeplineasca toate visele!

    ReplyDelete
  8. :)):))chiar te rog sa ii spui ca nu a mai venit de ceva timp=))daca vrei si tu fulgi iti dau HTML-ul :P

    ReplyDelete
  9. frumoase ganduri ai si cred ca si asa se intampla :)

    ReplyDelete
  10. Cat de adevarat! Ma bucur ca ai pus acest post. Acum vreau sa cred ca visele-mi se vor indeplini!

    ReplyDelete
  11. Daca noi nu credem in visele noastre, atunci cine sa o faca:)?

    ReplyDelete
  12. off mereu patesc asa :)) va scriu la toti si mi se restarteaza pagina sau dau click pe un link :-|
    asa ca va multumesc tuturor pentru ganduri si apreciez! >:D<

    ReplyDelete
  13. Îmi place să -ți citesc gândurile!
    Sunt atât de candide!

    ReplyDelete
  14. Noaptea de Craciun e vrajita si pana la urma Dumnezeu stie ce e mai bine pentru noi!

    ReplyDelete
  15. Foarte frumos, visele chiar pot prinde viata. Trebuie doar sa avem speranta si credinta

    ReplyDelete