Versetul zilei

Sunday, December 4, 2011

Life in pictures! + leapsa.

Ridica-ti ochii si priveste minunea din zbor...

Pentru mai multe detalii mergeti la Costin!
Aceasta poza imi apartine.

+  o leapsa de la miki

Lucruri pe care le-am invatat de cand sunt mare:
1. Fiecare persoana din viata noastra ne este trimisa cu un scop.
2. Fiecare om greseste.
3. Dumnezeu este mereu langa noi si nu ne da mai mult decat putem duce.
4. Fiecare lucru se intampla cu un scop.
5.Exista multa nedreptate in lume.
6. Fiecare zi din viata e o lectie.
s.a.m.d.

+ o leapsa de la Alee.Mee
Sa zicem ca ai putea sa te reincarnezi . Ce ai vrea sa fii?
 NU CRED IN REINCARNARE! 
Dar  daca as putea sa ma reincarnez as fi tot eu, mult mai atenta.

Multumesc fetelor pt. lepse :D :)
O zi minunata tuturor!

P.S. Daca am ramas cuiva datoare cu vreo leapsa va rog sa-mi spuneti!

13 comments:

  1. Frumoasa poza:x.Multumesc ca ai acceptat leapsa :*.
    O zi minunata sa ai >:D<

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos post!O duminica minunata iti doresc!

    ReplyDelete
  3. Alee.Mee eu iti multumesc pentru ca mi-ai dat-o si mie >:D<

    Cris-Mary ma bucur de vizita , o duminica minunata si tie!

    ReplyDelete
  4. Ei, dar ai invatat multe de cand esti mare!:)

    ReplyDelete
  5. foarte relaxanta imaginea!si dragute raspunsuri!

    ReplyDelete
  6. frumos surprins! :) o zi faina...

    ReplyDelete
  7. @Tina´s PicStory multumesc!

    @Denisa or fi :)

    @miki si nici macar nu le-am scris pe toate:D

    @Anna. ma bucur ca e relaxanta imaginea :)

    @geanina o zi frumoasa si tie!

    ReplyDelete
  8. Imi place mult noul tau aspect! :*

    ReplyDelete
  9. Fotografia, oricum te predispune la nitica filozofie ... noi sintem rezultatul multelor intimplari din viata noastra ...

    ReplyDelete
  10. @Denisaaa ma bucur ca iti place :)

    @Miss Rose multumesc frumos :)

    @DANI asa este :)

    ReplyDelete