Versetul zilei

Sunday, December 18, 2011

Dumnezeu te iubeste! :)

Cu fiecare zi ce trece apar tot mai multe schimbari, uneori ele sunt pozitive si te motiveaza dar alteori ele sunt negative si te intristeaza.Azi as vrea sa iti vorbesc despre ceva ce nu se schimba, ceva ce ramane mereu cu aceeasi intensitate, acel ceva este dragostea pe care Dumnezeu o poarta fata de tine. Poate ca nu ti-ai dat seama pana acum, dar Dumnezeu te iubeste! Si cu toate ca in ziua de azi cuvintele: " te iubesc" au ajuns sa-si piarda din valoare,ele au ramas la fel in ochii lui Dumnezeu, iar El vine astazi si iti mai zice inca o data ca te iubeste. Poate ca sacrificiul mortii lui Isus nu a fost de ajuns pentru a-ti demonstra acest lucru si poate ca in viata de zi cu zi nu il simti langa tine, poate ca ai senzatia ca esti prea "rau" ca El sa te iubeasca, si totusi Dumnezeu iti spune azi ca te iubeste.
De ce?  
Nu pentru meritul tau ci pentru ca El te-a creat din iubire si ti-a pus in suflet iubire din El, pentru ca dragostea e Dumnezeu si de fiecare data El ne vrea binele si este de partea noastra. Ei, cine nu ar vrea sa aiba langa el o persoana care sa il iubeasca?  O persoana care sa ii poarte de  grija? O persoana pe care sa poata conta?  O astfel de persoana este Dumnezeu, primiti-L in viata voastra, nu va costa decat o inima deschisa. Ce spuneti? 

27 comments:

  1. o ideie buna :) EL chear ne iubeste si ar trebui sa-l primim in inimile noastre tot timpul nu doar acum de sarbatori

    ReplyDelete
  2. Cuvintele " TE IUBESC!"nu-si vor pierde niciodata intensitatea,poate ca cei ce ratacesc in iubire si nu mai simt intensitatea celuilalt,poate spune ca nu mai inseamna mare lucru "te iubesc!".
    Incearca sa te privesti singura si vezi ce vezi!
    O figura omeneasca creata din iubire doar pentru iubire!....in rest pentru nimic altceva!

    ReplyDelete
  3. Mereu ma faci sa ma bucur!Da,Dumnezeu e o parte din noi!E frumosul din noi!

    ReplyDelete
  4. @Florin asa este !:)

    @Anonim imi place gandul tau, dar acolo am vrut sa spun ca "Te iubesc" este zis uneori si de persoane care mint...

    @Codruta ma bucur ca te fac sa te bucuri :D ce ciudat suna nu?:D

    ReplyDelete
  5. Este adevărat, dar la fel de adevărat este şi faptul că noi, până să-l primim în vieţile noastre îl căutăm asiduu, uitând că El este tot timpul cu noi, cu noi toţi !
    Şi chiar şi după ce Îl primim, continuăm căutarea, aşteptând tot felul de minuni care să ne convingă definitiv şi irevocabil. Mulţi dintre noi suntem asemenea lui Toma şi vrem să punem mâna - sau să avem "ceva concret" - uitând că însăşi Viaţa ne este dată de Dumnezeu, o adevărată Minune !
    Minune că răbdarea-I nemărginită încă ne tolerează !
    ~
    Cornelius, :)

    ReplyDelete
  6. Cornelius ai foarte mare dreptate, ar trebui sa ne gandim ca El este mereu cu noi in noi :)

    ReplyDelete
  7. Codruta are dreptate, Dumnezeu e frumosul din noi, iar credinta in el e singurul lucru ce va ramane etern in sufletul nostru:)
    P.S: acum cateva zile m-am speriat rau de tot pt ca imi aparea ca ti-ai inchis blogul..bine ca nu e asa:d!

    ReplyDelete
  8. E atmosfera asta magica pe afara,mi-e sufletul plin de iubire.. :D Sper din tot sufletul ca o sa fie bine .. Frumoasa postare :*

    ReplyDelete
  9. Foarte profund apostarea.M-a face sa ma opresc si sa ma gandesc mai atent la viata,la dragoste si la credinta.

    ReplyDelete
  10. Ne iubeste! Numai ca nu stim sa apreciem cateodata!

    ReplyDelete
  11. Dumnezeu este totul,dar noi nu ne dam seama :| !

    ReplyDelete
  12. Că nu înțeleg la cine se uită cățelul alb, care ține un trandafir în gură :)

    ReplyDelete
  13. Adevarat. Asta nu trebuie sa uitam niciodata. :*

    ReplyDelete
  14. daca nu apreciem ce este frumos..ce sa mai spun atunci cand e greu ...

    ReplyDelete
  15. @ Soll "tot raul spre bine", obisnuia o prietena sa-mi spuna :)

    @fatacareaduceploaia m-am bucur cand am citit ce mi-ai scris :)

    @Flyerboy foarte adevarat, chiar nu stim :( de prea putine ori apreciem si de prea multe ori ne plangem.

    @Denisaaa cata dreptate ai! ar trebui sa ne gandim putin ...

    @Cătălin mereu poznas? :)

    @Eliisa asa e:)

    @Florea pai cand e greu nu trebuie sa apreciem ci doar sa ne intrebam ce vrea sa ne invete acea problema, cu ce scop ni s-a dat.

    ReplyDelete
  16. Ce bine ca am reusit sa dau de tine. O seara plina de iubire iti doresc.

    ReplyDelete
  17. Imi place foarte mult citatul! :) Felicitari pentru blog. Este foarte frumos!

    ReplyDelete
  18. Aveam nevoie de postarea ta!!! Mereu imi nimeresti starile!

    Mersi de vizita si-ti doresc o seara binecuvantata!!>:D<

    ReplyDelete
  19. chiar e bine sa ne mai oprim din fuga noastra si sa mai spunem "Dumnezeu te iubesc"....

    ReplyDelete
  20. ne iubeste asa cum multi dintre noi il iubesc:) seara faina....

    ReplyDelete
  21. Sunt sigura ca Dumnezeu chiar ne iubeste ,chiiar daca noi uneori suntem mai rai,dar mai ales te iubeste pe tine ca ne informezi pe noi de iubirea Lui :*

    ReplyDelete
  22. cu totii stim ca El ne iubeste, doar ca uneri ne e mai greu sa recunoastem

    ReplyDelete
  23. Privindu-Te isi spune sigur:,,Uite ce naste iubirea mea.."
    Fii binecuvantata.

    ReplyDelete
  24. Ai primit un premiu:
    http://gandurileunuipatratel.blogspot.com/2011/12/pentru-ca-imi-sunteti-dragi-pentru-ca.html

    ReplyDelete
  25. astept si eu o minune de Craciun, oricum daca nu are loc tot stiu ca ne iubeste pe toti.. si poate ce imi doresc nu mi se potriveste si inca nu imi dau seama.. o sa astept.

    ReplyDelete