Versetul zilei

Sunday, December 11, 2011

Cutiuta cu idei 2.- Filmulet!

NOTA! Cutiuta cu idei este o rubrica aparte, in care voi scrie citate, poezii, sau orice imi trece prin gand, si voi scrie atunci cand voi simti deci nu are o zi anume.Sper sa va placa!


"Viata e pretioasa. Viata e fragila. In clipa asta esti, in clipa urmatoare te-ai dus. Fiecare clipa trebuie stoarsa de tot ce se poate da, fiindca nu stii niciodata cand va cadea cortina." – Sandra Brown

Sper sa va placa aceste filmulet, facut special pentru voi! Vizionare placuta, v-as ruga sa aveti si boxele sau castile puse :D 

14 comments:

  1. Ai pus un citat cu scriitoare mea preferata,Sandra Brown :X
    Iar filmuletul extraordinar :x

    ReplyDelete
  2. ma bucur ca ti-a placut denisaaa :* nu stiam ca este scriitoarea ta preferata :)

    ReplyDelete
  3. o iubesc pe Sandra Brown...este scriitoarea mea preferata.....cred k am toate cartile ei.....desi m-am chinuit mult pana le-am obtinut...

    ReplyDelete
  4. Ce frumos este!!! Esti geniala si ma bucur ca Dumnezeu poate vorbi prin tine! Esti o lumina stralucitoare intr-adevar! Fii binecuvantata scumpa mea (sper ca e ok ca-ti spun asa)!!!

    Succese si multa inspiratie! :*

    ReplyDelete
  5. Fiecare zi ne-a fost data sa ne bucuram de ea!

    ReplyDelete
  6. @Tadotakii. ma bucur ca ti-a placut :*

    @Soll multumesc :)

    @roscata din vis :)

    @Tania. multumesc pentru aceste cuvinte >:D<:*

    ReplyDelete
  7. Drăguţ filmuleţul! O să-l dau mai departe! :)

    ReplyDelete
  8. @T.I.C asa este :)

    @Pătrăţel :D chiar m-as bucura :*

    ReplyDelete
  9. Am sa spun si eu un citat despre viata "Despre viata nu se poate scrie decat cu un toc inmuiat in lacrimi. – Emil Cioran"...foarte frumos filmul. Sa ai o seara minunata si o viata frumoasa asa ca tine.

    ReplyDelete
  10. Daaaa...bravo LaviiiH ! Este un mesaj teribil in filmuletul conceput de tine . Mi se pare plin de optimism . Sa ai numai clipe de bucurie , micuto !

    ReplyDelete
  11. superb videoclip... balsam pentru suflet :)

    ReplyDelete