Versetul zilei

Wednesday, December 28, 2011

Bun de citit! :)

"Pentru lume tu esti doar o persoana;
pentru o singura persoana tu poti fi lumea toata!"

Nota: Articol preluat dintr-o revista. Nu este scris de mine!

Cel mai daunator obicei : SA-TI FACI GRIJI
Cea mai mare bucurie: SA DARUIESTI
Cea mai satisfacatoare munca: SA-I AJUTI PE ALTII
Cea mai mare resursa naturala: TINERETEA
Cel mai bun somnifer: LINISTEA SUFLETULUI
Cel mai mare generator de esecuri: SCUZAREA
Cea mai puternica forta din viata: IUBIREA
Cel mai periculos om de nimic : BARFITORUL
Cea mai periculoasa arma : LIMBA
Cel mai puternic cuvant : POT
Cea mai mare avere: CREDINTA
Cel mai inutil sentiment : AUTO-COMPATIMIREA
Cea mai frumoasa podoaba : UN ZAMBET

29 comments:

  1. Un copil este totul pentru parintii lui, dar din pacate nu toti copii au aceasta bucurie....

    ReplyDelete
  2. " Cea mai frumoasa podoaba : UN ZAMBET " Genial :X

    ReplyDelete
  3. Emme ma bucur ca iti place :)
    Lumi Ro asa este...
    Flyerboy :) intr-adevar!

    ReplyDelete
  4. "Cea mai frumoasa podoaba : UN ZAMBET"...mi-a placut foarte mult

    ReplyDelete
  5. Din tine strabate spre mine CREDINTA care trezeste LINISTEA SUFLETULUI meu.Iti multumesc,ca-mi DARUIESTI asta.Fie ca IUBIREA sa-ti imbrace mereu sufletul copil drag mie..:)

    ReplyDelete
  6. A uitat ceva: cel mai încurajator blog: ”Un bulgăre de lumină” :)

    ReplyDelete
  7. un zambet...
    tu cate zambete ai in inima azi?:)

    ReplyDelete
  8. foarte adevarat ce spune :)
    p.s. ce frumos ninge pe la tine.. la mine e uscat, usturator de uscat afara. niciun fulg de nea nu se indura sa cada :(

    ReplyDelete
  9. Când preiei dintr-o sursă, care nu este a ta, se face trimitere la numele acesteia - persoană, revistă, carte etc.
    Așa nu va alerga nimeni după tine să-i plătești drepturi de autor/nu vei fi acuzată de plagiat.

    ReplyDelete
  10. nu am spre ce sa trimit link, ca nu e online, e o revista veche, plus ca articolul nu e al revistei...
    revista doar a publicat cu permisiunea altuia...
    eu am specificat clar ca nu am scris eu.
    asta nu cred ca se numeste plagiat.

    ReplyDelete
  11. foarte frumos, ar trebui scrise pe o tablita si citite in fiecare dimineata

    ReplyDelete
  12. SUBLIM!!!
    Un ZAMBET poate combate AUTO-COMPATIMIREA prin CREDINTA,pentru ca atat zambetul cat si credinta POT opri LIMBA BARFITORULUI,iar IUBIREA nu cauta SCUZAREA caci este LINISTEA SUFLETULUI din TINERETEA vietii.Mai bine incearca SA-I AJUTI PE ALTII si SA DARUIESTI caci nu merita SA-TI FACI GRIJI!
    pup!

    ReplyDelete
  13. cel mai mult mi-a placut ultima, cu zambetul :X

    ReplyDelete
  14. Adevarat. cea mai periculoasa arma..limba. Asa e. Poate sa distruga multe.. :(

    ReplyDelete
  15. ma bucur ca v-a placut
    si imi place ceea ce a scris anonim :d

    ReplyDelete
  16. O zi minunata la toti!
    pupic pe toti!....:X

    ReplyDelete
  17. Mi-ai facut ziua mai buna:) Din ce revista este articolul?

    ReplyDelete
  18. e o revista crestina, Cuvantul Adevarului se numeste dar e un numar vechi cea din care am luat eu.

    ReplyDelete
  19. foarte frumos articol !
    si un simplu zambet poate face diferenta... liiike :D

    ReplyDelete
  20. Adevărat! Dacă am avea cu toţii aceste calităţi ar fi minunat...

    ReplyDelete