Versetul zilei

Thursday, December 1, 2011

...Amintiri de iarna...

Prin geamul aburit un copil priveste spre beculetele ce stau aprinse frumos pe acea sfoara colorata. Se simte atmosfera de sarbatoare, si de undeva din departari se aud glasuri zglobii: Azi e Craciun... Azi e Craciun...
Dar maine ce va fi?

Mi-au ramas acum doar amintiri. Clipe frumoase, ce nu am sa le mai pot revedea decat prin ganduri si imaginatie, dar poate ca intr-o zi mai voi reintalni cu ele, inclusiv cu ziua de astazi...
Nimeni nu poate cunoaste toate tainele pe care le ascunde viata, tot asa cum nimeni nu poate cunoaste planurile pe care le concepe Dumnezeu cu privire la noi.

Azi e Craciun... Azi e Craciun in suflet la mine.

19 comments:

  1. nu-i rau, nu-i rau...strange amintiri frumoase! momentele sunt unice :)
    sa ai mereu sarbatoarea in suflet!
    la multi ani!

    ReplyDelete
  2. La mulți ani,România!
    Superbă poza!
    O seară excelentă!
    Te pup draga mea!

    ReplyDelete
  3. Ah...deja simt mirosul de cozonaci :X

    ReplyDelete
  4. Bun gasit! Imi place ce scrii si abia astept si eu sarbatorile de iarna..de fapt deja au inceput;aproape saptamana,asteptam ba pe una ,ba pe alta si nici nu vom simti cum au trecut zilele si s-a mai terminat un an! O seara buna!

    ReplyDelete
  5. Bravo Lavi...mi-ai adus aminte de sarbatori,dar se pare ca nu vom avea parte de zapada dupa cum spun meteorologii.

    ReplyDelete
  6. Azi e Craciun...Azi e Craciun in suflet la mine :)Minunat:x

    ReplyDelete
  7. Foarte frumos, am simtit ca e craciun !

    ReplyDelete
  8. sunt bune si amintirile la ceva :)

    ReplyDelete
  9. ce imi bate inima de emotie cand ma gandesc la sarbatori:X

    ReplyDelete
  10. Minunate cuvinte...abia aştept Craciunul să mă încălzească cu iubirea de acasă.:D

    ReplyDelete
  11. Buna,am venit pe la tine,dar unde esti???O zi buna si frumoasa iti doresc.

    ReplyDelete
  12. multumesc tutror pentru vizita si ganduri >:D<

    ReplyDelete
  13. Îmi place copilul din sufletul tău!!

    ReplyDelete
  14. Ce frumos !
    Nimic nu e mai frumos decat amintirile din ajunul Craciunului din dulcea copilarie !

    ReplyDelete
  15. sa stii ca asta este...
    chiar nimic mai frumos...

    ReplyDelete