Versetul zilei

Wednesday, January 25, 2012

Esti multumit de tine?

Multi oameni nu sunt multumiti cu ceea ce au si ar vrea sa faca ceva sa aiba mai mult.Unii chiar au nevoie de mai multe lucruri materiale sau spirituale dar altii se lacomesc.
Tu, dragul meu cititor esti multumit cu ce ai?
Esti multumit de tine?  
Starea materiala pe care o avem unoeri nu depinde de noi, insa starea spirituala depinde intotdeauna de noi. 
De ce?
Pentru ca ni s-a dat libertate sa alegem ce vrem sa facem cu viata noastra, in ce fel vrem sa o traim, si fie ca starea ta materiala nu este una prea buna sau este foarte buna, acest lucru nu te poate impiedica ca sa ai o stare spirituala perfecta. 
Si totusi, putem ajunge la o astfel de stare?
Eu cred ca nu, dar putem sa ne luptam , sa traim intr-un mod cinsitit si drept, in iubire si in iertare, pentru ca numai asa vom avea pace si fericire sufleteasca iar noi vom fi impliniti.

Banii si orice altceva ce tine de lucrurile materiale sunt avutii de-o clipa ce trec, dar sufletul ramane, ceea ce facem pentru Dumnezeu si pentru cei din jur ramane. Tu ce lasi in urma ta?  Esti multumit de tine? Azi e timpul sa schimbi ceva!

47 comments:

  1. Eu sunt foarte multumita de aceea ce am si sunt recunoscatoare pentru tot ceea ce Dumnezeu mi-a dat.:)

    ReplyDelete
  2. Mi-ar plăcea să ajung într-o zi să răspund cu "da" la această întrebare, dar mai e ceva până atunci..

    ReplyDelete
  3. change your ways while you're young...


    eu sunt multumita :)

    ReplyDelete
  4. Desigur. Este greu sa traiesti cu povara nemultumirii de sine. Sunt de acord sa fii nemultumit de ceea ce ti se intampla, de cei din jur, dar sa fii nemultumit de tine este echivalent cu a-ti propune sa mergi spre stanga, dar sa virezi dreapta! Ce om normal ar face asa ceva? Cred ca nemultumirea de sine este un semn de boala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. se poate sa fie o boala, ceea ce inseamna ca multi sunt bolnavi!

      Delete
  5. Simt ca nu sunt multumita de mine, pentru ca intotdeauna am senzatia ca as fi putut face mai mult. Ma linisteste insa rugaciunea aceasta pe care o rostesc deseori:
    Zideste în mine o inima curata,
    Dumnezeule,
    Si pune în mine un duh nou, statornic,
    Dumnezeule.

    ReplyDelete
  6. Intotdeauna e loc de mai rau :)), deci sunt multumit de mine 100% si nu mi-as dori sa fiu altcineva :) ! Cat despre starea materiala, e mereu loc de mai multi bani, sa fim seriosi, ti-ai vinde postarile in schimb-ul unei sume accetabile si recunosc si eu lafel... chiar daca aceste ganduri fac parte din persoana fiecaruia in parte... !

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu mi-as vinde postarile,pentru ca ar inseamna sa ma mint singura prin ceea ce fac, nu tin la bani, tin mai degraba la persoanele importante din viata mea, si am zis de multe ori ca m-as fi lipsit de orice numai sa le am langa mine. in fine...
      e bine ca nu ti-ai dori sa fii altcineva!

      Delete
  7. "fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume"....nu pot sa spun k sunt multumita de mine.....nu stiu daca voi fi vreodata....dar cert e un lucru...niciodata nu ma dau batuta.....iar in ceea ce priveste starea materiala....mereu trebuie sa ne gandim k putea fi mult mai rau de atat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. asa este, noi trebuie sa fim acea schimbare, e bine ca nu te dai bautata!

      Delete
  8. Bine spus Lavi, ai spus exact ce trebuia...
    Sa stii ce a mare lucru sa fii multumit cu ce ai si cu cat ai. Uneori nu suntem multumiti de viata noastra, de unele persoane sau chiar de noi insine. Dar e bine, cum ai spus si tu ca trebuie sa mai si luptam, nu numai sa ne complacem in starea noastra si atat.
    Cred ca am ajuns sa iti indragesc blogul! :)

    ReplyDelete
  9. Sunt recunoscătoare pentru ce am, însă mereu e ceva de îmunătăţit!

    ReplyDelete
  10. Ma straduiesc Lavi sa nu fac greseli care sa ma impiedice sa fiu.Cred ca e vorba intr-un final de impacarea cu tine in tot ceea ce faci.Si de aici multumirea.E drept ca nu e o stare permanenta.Insa per ansamblu ...e bine.Sper sa fie la fel si in cazul tau :)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. si eu mai am de lucru in anumite directii :D

      Delete
  11. Intr-un hotel, un grup de turisti se inghesuiau sa ia camere bune, era una rea pe care nu o vroia nimeni. Cineva a spus ca vrea el ce e mai rau si asa oamenii s-au potolit.
    Cine vrea ce e mai rau, pentru el? Numai cel ce e multumitor cu orice, si vrea sa-i stie pe ceilalti fericiti. Vorbesc din experienta, nu din ce am invatat de la altii.

    ReplyDelete
  12. Sunt ceea ce sunt prin harul Domnului, dar mai mereu e ceva ce trebuie îmbunătățit...
    Seară frumoasă să ai! :)

    ReplyDelete
  13. Eu sunt multumita cu ce am ,dar nu sunt multumita de mine pentru ca nu pot face nimic bun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. poti face multe lucruri bune, le faci deja dar nu-ti dai seama.

      Delete
  14. Sincer da, in mare parte. Normal, mereu , oriunde e loc de mai bine. Dar, pana la urma sunt EU. Mi-am cladit o personalitate, m-am cladit ca persoana, sau mai bine zis m-am creionat... adevaratele contururi se vor defini de-a lungul timpului. Daca eu nu as fi multumita cu mine, atunci cum as putea avea pretentia ca cei din jurul meu sa fie?
    Sunt recunoscatoare pentru ceea ce am, desi uneori mai sunt momente de indoiala. Si totusi, mereu stiu ca Doamne Doamne m-a intarit de multe ori, chiar si cand nu meritam. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. imi place ce ai scris. sunt ganduri foarte ok...

      Delete
  15. Eu sunt foarte multumita de mine ,si in fiecare zi ii multumesc Lui Dumnezeu pentru increderea mea in mine ; si ca am puterea sa nu ma plang de lipsuri .

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma bucur ca esti foarte multumita de tine :)

      Delete
  16. Doamne, iarta-ma pentru lucrurile bune pe care puteam sa le fac si nu le-am facut....

    ReplyDelete
  17. sunt foarte multumita de viata mea, desi mai multa incredere in mine nu ar strica

    ReplyDelete
  18. Acum, da, sunt multumita de mine. Am avut insa o perioada de cautari, esecuri si suferinta. Astazi insa, am inteles ca toate acestea au fost inspre binele meu, pentru a ma slefui si a ajunge un diamant.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "am inteles ca toate acestea au fost inspre binele meu, pentru a ma slefui si a ajunge un diamant."

      Delete
  19. Cineva mi-a spus mai demult acest lucru : ,,Nu pot fi multumit de mine pentru ca nu sunt perfect!" . Perfecti ,,la exterior" nu poate fi nimeni , si nici la interior , dar cautam ca ,,diamantul vietii" sa fie cat mai slefuit si mai curat .
    Suntem stapani pe deciziile , actiunile si ratiunea noastra ...adica tot ce inseamna ,,viata interioara" sau partea spirituala .
    Nu putem fi stapani peste bani sau altceva...banii , averile se duc , tot ce ramane este sufletul .Atunci cand ne terminam misiunea pe Pamant , nu plecam cu casele si masinile , ci plecam doar cu bagajul spiritual din timpul vietii.Bagajele trebuiesc facute de acum , acum depinde de noi ce vrem sa luam cu noi : ura , dispret , gelozie (bagaj emotional slab) sau iubire , caldura sufleteasca , intelegere (bagaj emotional puternic) .In functie de acest bagaj emotional si spiritual ne prezentam in fata lui Dumnezeu si ne este data ,,sentinta" .

    *,,Invata sa iubesti fiindca iubind il accepti pe Dumnezeu!"

    ReplyDelete
  20. Lucrurile spirituale vor ramane mereu in sufletul nostru.:)

    ReplyDelete
  21. Eu sunt multumita de mine dar tot incerc sa fie bine, atat pentru mine, cat si pentru ceilalti. Nu prea m-am gandit pana acum sa fiu eu multumita, de obicei ma gandesc la ceilalti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) e bine sa te gandesti la ceilalti, dar sa nu uitam de noi.

      Delete
  22. cred ca e foarte greu sa ajungi sa fii complet multumit de tine.. eu ma lupt cu asta in fiecare zi, catre drumul spre fericire si totala acceptare :) e greu, dar cred ca merita..
    daca noi nu ne iubim, atunci cine?

    ReplyDelete
  23. Nu sunt niciodata multumit de mine. Mereu vreau mai mult si mai bine.Asta e motorul!

    ReplyDelete