Versetul zilei

Tuesday, January 10, 2012

Leapsa 2012

Primele lepse pe 2012 :)

Prima de la Adda, si a doua de la Roxy.Multumesc!

Traiesc pentru ca... Asa a vrut Dumnezeu.
Pot sa zambesc in momente dificile pentru ca... nu pot sa zambesc in momente dificile.
Iert pentru ca... asa simt.
Iubesc pentru ca...sunt nimic fara iubire.
Ceea ce ma face sa am bun simt fata de cei din jurul meu este...principiile mele, educatia primita, valoarea morala.
5 cuvinte caracteristice persoanei mele sunt... darnicie, bunatate, ambitie, incapatanare, gingasie.
Activitatea mea preferata este...sa ma joc cu apa, sa inot.
 Ceea ce ma doare cel mai tare la tinerii de azi este ca... sunt reci, nepasatori si falsi.
 Imi place sa aseaman viata cu...o calatorie cu trenul
 Am invatat de la viata ca...iubirea schimba inimi, Dumnezeu schimba vieti
 Citatatul meu preferat este..."Nu te teme de ziua de maine, Dumnezeu e deja acolo"
 Un citat pe care l-am compus eu este...."Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca a lasat inima mea sa mai bata si astazi!"

Si a doua leapsa :)

Imi place numele: Lavinia
 Floarea mea preferata este: nu am o floare preferata.
 Culoarea mea preferata este: nu am o culoare preferata
Cartea mea preferata este: Ultimul devorator de pacate
Daca as putea schimba lumea, intr-o lume mai buna as incepe cu: schimbarea mea
Prietenia reprezinta pentru mine: ceva vital
Dragostea poate fi asemanata cu: un cerc care nu se sfarseste niciodata.
Daca as da timpul inapoi as vrea: sa repar multe greseli
Daca ar cadea o stea, mi-as dori sa: intru la facultate si sa fiu cu el pentru totdeauna.
Stilul meu preferat de muzica este: clasic
Stilul meu preferat de a ma imbraca este: ma imbrac dupa cum imi place, nu am un sitl anume
Cum vad eu viata un dar de la Dumnezeu
Daca as ramane blocata intr-un lift la etajul 9 as: fi panicata
Starea mea de acum este: fara sa simt nimic, doar ganduri
Cel mai gingas, vesel si frumos sentiment pentru mine: este pacea
Visul meu cel mai depret este: sa ajung medic
Cel mai mult imi iubesc:persoanele dragi.
Cel mai mult urasc: bataia de joc, violenta
Mi-e frica de: caini, insecte, iad, Dumnezeu.
 Sunt talentata la: a strica lucruri.
Blogul meu reprezinta  pentru mine: lumea mea.

Oricine doreste poate sa preia aceste lepse :) si sa nu uitati de nominalizare aici :)


13 comments:

  1. nu-s eu mare fan al lepşelor, dar una dintre ele s-ar putea să îţi fur, nu azi, nu mîine, probabil doar joi. nu ştiu cît preţ pui tu pe like-urile de pe facebook, dar eu prefer să nu mă mai folosesc de ele, îmi par tare false. prefer să trec pe la om, să îi las o vorbă, dacă mă convinge că merită să îl "iau" şi în blogroll. aşa că, să nu te superi dacă nu ţi-oi mai da "like" pe fb ;)

    ReplyDelete
  2. "Daca as putea schimba lumea, intr-o lume mai buna as incepe cu: schimbarea mea" imi place! la dinastea ma gandesc si eu in ultima vreme si uite asa am ajuns sa creez asta... http://teprovocsagandesti.blogspot.com/ deci te astept sa gandesti imprena cu mine! :d

    ReplyDelete
  3. Interesant blogul tau,si apreciez efortul care-l depui zilnic pentru blogul asta,nu are nicio legatura cu postarea ta,vroiam doar sa-ti spun chestiile astea.
    Felicitari!
    M-am abonat la blogul tau,treci si pe la mine daca vrei,multumesc!

    ReplyDelete
  4. Imi place mult citatul facut de tine :x !

    ReplyDelete
  5. @Călin stai linistit in privinta like-urilor :)

    @adda_life am trecut :) e frumos!

    ReplyDelete
  6. Am făcut şi eu lepşele astea acum ceva timp.
    Frumoase răspunsuri :*

    ReplyDelete
  7. Frumoase raspunsuri! ma bucur ca ai completat-o. >:D<

    ReplyDelete