Versetul zilei

Saturday, January 21, 2012

Anunt 3!

Si in sfarsit a venit si ziua in care sa decidem care sunt blogurile castigatoare, acestea vor fi anuntate printr-un comentariu. Si de asemenea va exista un premiu de participare pentru celelalte bloguri care au fost nominalizate.


Premiul "1 Cel mai bun blog"  merge la:
Parasita dar nu si uitata care a acumulat 27 de voturi.
Un strop de culoare :-x  care a acumulat 14 voturi
C.L.M.`s Blog care a acumulat 11 voturi
De vorba cu viata care a acumulat tot 11 voturi
Emme scrie care a acumulat 10 voturi
Nymphetamine, care de asemenea a acumulat 10 voturi
Anacuzie care a acumulat 8 voturi
Ganduri ratacite, Freedom Effect si Fictiune vs. realitate care au acumulat 6 voturi.

 Restul blogurilor ce au fost nominalizate si au acumulat de la 5 voturi in jos  vor primi premiul de participare.

 P.S.  Daca ceva nu e in ordine sau n-am mentionat pe cineva va rog sa-mi spuneti.

41 comments:

  1. Multu'! Si felicitari castigatorilor!

    ReplyDelete
  2. io ???? ...sar-mana atunci...ma bucur tareeee :)

    ReplyDelete
  3. Ouu. Nu ma asteptam :O.
    Mersi mult :*

    ReplyDelete
  4. Uau, nu ma asteptam :d multumesc mult >:d< felicitari tuturor si mai ales tie :*

    ReplyDelete
  5. Mă simt onorată și țin să mulțimesc
    acelor care m-au votat și au apreciat
    blogul meu!
    Felicitări tuturor și încă o dată
    MULȚUMESC...
    Duminică frumoasă!

    ReplyDelete
  6. nu-mi multumiti mie:D
    eu am avut doar initiativa, multumiti-le celor ce v-au votat si v-au nominalizat :) ei merita multumirile!

    ReplyDelete
  7. Multumesc mult Lavi...poate ca ai observat ca in saptamana care a trecut nu prea am avut chef de scris...mai bine spus as avea foarte multe de scris,dar efectiv cu aceste evenimente...chiar nu pot. Multumesc frumos.

    ReplyDelete
  8. Felicitari blogurilor!
    Toate sunt minunate!!!

    ReplyDelete
  9. WOW...am castigat eu???????Nu cred ca al meu e cel mai bun, dar multumesc celor care au votat si blogul meu si nu in ultimul rand celor care se opresc sa arunce o privire.
    Multumesc si tie draga mea Lavi!

    ReplyDelete
  10. WOW...am castigat eu???????Nu cred ca al meu e cel mai bun, dar multumesc celor care au votat si blogul meu si nu in ultimul rand celor care se opresc sa arunce o privire.
    Multumesc si tie draga mea Lavi!

    ReplyDelete
  11. Multumesc :) Foarte buna initiativa!

    ReplyDelete
  12. Mersi pentru nominalizare,si felicitari castigatorilor! >:D<

    ReplyDelete
  13. Multumesc mult de tot pentru premiu :x.Mi-ai inveselit ziua :x!
    Felicitarii tuturor .A meritat sa ma inscriu:*>:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. cu placere. ma bucur ca ti-a inveselit ziua :)

      Delete
  14. :) multumesc frumos! nici nu stiam ...m-ai luat prin surprindere! bineinteles ca-mi place! multumesc:)

    ReplyDelete
  15. vaaaai!:D Sar'na:D sar'na si pt voturi:X

    ReplyDelete