Versetul zilei

Wednesday, January 11, 2012

Dragi oameni, draga Dumnezeu,

Mi-am dat seama de multe lucruri si am simtit multe zilele acestea, s-ar parea ca 2012 ar avea un inceput destul de promitator si totusi nu e in regula pentru ca, cumva, fara sa imi dau seama l-am inceput fara Tine. Ce succes as putea sa am intr-un an nou fara Tine? Te-am alungat cumva din viata mea, si le-am dat oamenilor ce au vrut.Dar sunt fiinta umana cu sentimente si as vrea ca macar azi sa-mi transpun din ganduri.
Asa ca incep cu voi, oamenii. Mereu am incercat sa va las ganduri bune, ganduri de care am crezut ca aveti nevoie pentru ca n-am venit aici sa va vorbesc despre mine ci sa va ridic pe voi. Nu ca as fi eu mai sus sau ca eu nu as avea nevoie de ridicare, ci pentru ca asta cred ca este datoria mea si asta imi face placere sa fac.Cat de copila ma credeti voi nu stiu, cat de naiva , cat de inutila, sau cat de folositoare, dar stiu un singur lucru, ca atunci cand faci ceva din suflet si daruiesti primesti in schimb inzecit.Pentru ca prin incercarea mea de a scrie pozitiv pentru voi, am fost ridicata si incurajata eu.Ceea ce ne arata inca o data ca viata  mai are surprize placute pregatite pentru noi.
Termin cu Tine, Dumnezeu, Tu cel care mi-ai fost mereu alaturi, nu stiu cumde te-am izgnoit de tot, dar imi pare  rau si sunt gata sa te primesc inapoi .Multumesc!

33 comments:

  1. multumesc si eu pentru toate gandurile bune. >:D<

    ReplyDelete
  2. eu cred ca esti asa cum esti pentru ca-l ai mereu pe El cu tine. nu cred ca l-ai alungat si nu o vei face niciodata. nu incerca sa fii decat ceea ce simti ca esti. singurele dovezi adevarate de iubire, atasament si credinta vin doar din faptele bune facute fara ezitare. nimic nu trebuie sa arate ca un plan, ca un schimb, ci totul trebuie sa curga firesc. viata are surprize placute si surprize mai putin placute. cand le vei primi pe toate ca fiind firesti, atunci vei fi intr-adevar intr-un echilibru perfect cu tine insati. gandurile tale sunt adorabile. esti un suflet frumos, ingere!

    ReplyDelete
  3. Eu te consider destul de matura:) Imi plac oamenii ca tine:) nu toata lumea daruieste si ajuta din suflet:)

    Seara faina!

    ReplyDelete
  4. E bine cand iti recunosti erorile,si oricum tu sti ca El te va primi inapoi.

    ReplyDelete
  5. @inimioarecolorate nu ai pentru ce. multumesc pentru vizita.
    @erys multumesc pentru aceste cuvinte!
    @C.L.M. o seara faina si tie :)
    @Alissu uneori nu ne mai primeste. dar sper ca nu si de data asta!

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. asa este :) dar multi nu stiu asta si sunt zgarciti!

      Delete
  7. Frumoase gândurile tale draga mea Lavi! Merg la inimă. Te imbrăţişez cu drag.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atunci inseamna ca merg la tinta :) Te imbratisez si eu :)

      Delete
  8. ce frumos...sa sti ca postarea ta m-a pus pe ganduri si pe mine...trec si eu acum printr-o stare...nu tocmai ok...si simt ca lipseste ceva in viata mea....dar acum cred ca mi-am dat seama ce....sau mai degraba CINE....iti multumesc..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper sa iti treaca starea asta si ma bucur ca ti-ai dat seama de ceea ce lipseste.

      Delete
  9. Sa ai mereu sufletul deschis si bunatate de oferit indiferent de ceea ce primesti in schimb, trebuie sa reflecti ceea ce esti, nu ceea ce primesti, iar tu la randul tau poti schimba multe! iti multumim pentru gandurile tale bune, si varsta nu este importanta, nu trebuie sa te abati de la incercarile tale de a schimba ceva, numai bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai dreptate, nu e importanta varsta.
      si eu iti multumesc pentru frmoasele ganduri :) si pentru vizita!

      Delete
  10. ata de frumos..atat de sincer, este din suflet...pacat ca gandurile tale nu ma ajung...

    ReplyDelete
  11. cand Dumnezeu incepe o lucrare o va duce si la bun sfarsit. Mergi cu El si nu-ti piered credinta!

    ReplyDelete
  12. Lavi , eu unul nu te consider un copil si nimik din ce-ai spus tu mai sus , si nu cred ca este cineva aici care sa te considere .
    Dumnezeu este cu tine , se intampla momente in viata cand uitam de EL , suntem oameni ...gresim .Noi il uitam pe EL , dar EL nu ne uita niciodata pe noi . Si aici vin sa te corectez , tu nu l-ai alungat (D-zeu nu poate fi alungat) ci doar uitat .
    Dumnezeu te va ajuta toata viata , va fi langa tine cand iti va fi rau , iti va incalzi sufletul atunci cand dai de greu , iti va calauzi pasii atunci cand te pierzi , tot ce trebuie sa faci este sa ai credinta in EL si sa te rogi .

    ReplyDelete
    Replies
    1. il uit cam des de ceva vreme...

      Delete
    2. Totul in viata se intampla cu un rost .Tu nu l-ai uitat pe El degeaba , totul tine de o lectie de viata . Acum , dupa un timp nu tu ti-ai dat seama ca l-ai uitat ? Ba da , este o lectie data de Dumnezeu , tu tragi concluziile acum .

      Delete
  13. multumim de cuvinte frumoase...chiar am nevoie !!!!!

    ReplyDelete
  14. frumoase ganduri...frumos suflet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu stiu cat de frumos e sufletul, dar ma bucur ca ti-au placut gandurile.

      Delete
  15. Daca din prisosul inimii vorbeste gura, atunci gandurile tale reflecta o stare de frumusete interioara care merita sa fie cunoscuta mai departe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. chiar as vrea sa reflecte o frumusete interioara mereu. m-ai trimis cu gandul la acel verset, ar trebui sa-l caut.

      Delete
  16. chiar vroiam sa scriu ceva la mine despre subiectul acesta... Domnul sa te intareasca Lavi... chiar daca ai ratat inceputul anului El este gata sa vina din nou la tine atunci cand il chemi... am trecut si eu o perioada ceva in genul tau anul trecut citeste cu atentie versetul din apoc 2.5 aduti aminte de unde ai cazut (si cum era cand erai cu El si il iubeai), pocaieste-te si intoarce-te la faptele care le faceai cand erai aproape de El. sper ca iti vor fi de ajutor... Fi binecuvantata!

    ReplyDelete
  17. Tu mereu incerci sa ne ajuti pe noi.
    Tu ne vorbesti asa frumos de El incat pe cei tristi ii faci fericiti,iar cei fara speranta ii faci sa spere in ceva mai bun.
    Frumos.:x

    ReplyDelete
    Replies
    1. asta imi este si intentia si ma bucur ca reusesc macar cu unele persoane :* >:D<
      multumesc pentru aceste cuvinte.

      Delete