Versetul zilei

Sunday, January 15, 2012

Anunt 2

In primul rand vreau sa le multumesc celor ce m-au nominalizat si pe mine , si au facut-o pentru ca intr-adevar le place cum scriu, desi eu nu pot participa :D . Nu stiu de ce unele persoane pe care nu le-am vazut pana acum niciodata pe aici m-au nominalizat si pe mine desi e clar ca nu ma urmaresc in nici un fel, poate s-au simtit obligate nu stiu.

In al 2lea rand, ma bucur ca ati participat si ati nominalizat bloguri, desi nu stiu daca premiul meu chiar merita atata efort :D  e doar un mic premiu, sper totusi sa va placa.

In al 3lea rand, mai jos veti gasi blogurile exact in ordinea in care au fost nominalizate. Puteti sa va votati blogul preferat la sondajul care apare in partea dreapta  a paginii. Puteti vota mai multe bloguri. Fie ca cel mai bun sa castige! :)

Emme scrie...
C.L.M.`s Blog
Un strop de culoare :-x
De vorba cu viata...
D'ale Sabinei
Vestea Evangheliei
Dar cu zambetul pe buze spun ca nu-mi pasa!
blog de suflet, blog de poezie
A place called Nirvana
DeNeinteles
Petale-de-Trandafir...
Poezie...
Ganduri Ratacite
Memorii in cerneala
Goda
Invata de la melci
Doar iubire
"Jurnalul unei fete greu de multumit"
Parasita, dar nu si uitata...
viata
Anacuzie
Sidonie
pinguu.ro
Cristi Milla
My life in few words
like?...or not!
Aira's Blog
Punct Foto
HODIE MIHI CRAS TIBI
Despre viata mea [:x]
Muc Roz
Nymphetamine
Gagauta!
PARADISUL VERDE
Mistocareala
Viziuni din viata
Freedom Effect
Cand visele sunt viata...
Sweet Lemon
A morning story
29 decembrie
FICTIUNE VS. REALITATE
The end of the day
Amintirea unui vis neimplinit...!
bucuros.ro
Fire de nisip
Un strop de culoare
bloggarel
Annitu.ro
Razboi in ...1
Ilariant
Statusuri si mesaje
StolenIMG
Bloguul meu

20 comments:

  1. Wow! Multumesc mult! Nu ma asteptam sa ma aflu printre voi, desi este minunat! Succes!>:D<

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. nu stiu :-?? mai incearaca , dar ce-ti zice?

      Delete
    2. Nici pe mine nu ma lasa...:(.Mie imi arata ca am votat .

      Delete
    3. Pai nu mai imi arata casutele sa aleg pe cine votez.Dar nu am votat :-?? am dat restart si tot asa :(

      Delete
    4. :-?? nu stu ce sa zic...
      poate a votat alt cineva de la acel pc :D

      Delete
  3. Ma bucur ca sunt si eu nominalizata printre acele bloguri!

    ReplyDelete
  4. Succes >:D<.Frumos concurs ,si premiul merita mai ales ca e dat de catre cineva important :d

    ReplyDelete
  5. votati Mistocareala :)))) ... glumesc :*

    Succes tuturor ! >:D< Apropo Mistocareala ( eu ) s-a mutat pe domeniu .ro: www.mistocareala.ro

    ReplyDelete
  6. nu inteeg de ce tu nu ar trebui sa participi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. avand in vedere ca premiul e oferit de mine ar fi ceva aiurea sa particip, in fine...

      Delete
  7. Multumesc de propunere. Care e premiul?:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu mie trebuie sa-mi multumesti , pentru ca nu te-am propus eu :D premiul il vei vedea atunci cand li se va acorda premiantilor :)

      Delete