Versetul zilei

Tuesday, January 3, 2012

Esti ingrijorat /a?

"Nu va ingrijorati, cu privire la viata voastra,
gandindu-va ce veti manca, 
nici cu privire la trupul vostru,
gandindu-va cu ce va veti imbraca. 
Viata este mai mult decat hrana si trupul mai mult decat imbracaintea. "
Luca 12: 2;23

Inca din cele mai vechi timpuri oamenii s-au ingrijorat, dar parca in ziua de astazi ingrijorarea a pus stapanire pe noi mai mult ca niciodata.Uneori motivele de ingrijoarare nu sunt atat de serioase incat sa merite  efort si grija din partea noastra, dar fara sa vrem am devenit atat de fricosi si de sensibili incat ne ingrijoram din aproape orice.
Ingrijorarea este un lucru bun?
Nu, pentru ca  ne face sa ne consumam si sa fim tristi. Sunt oameni care sunt ingrijorati ca nu au ce sa manance, ca au fost dati afara de la servici, sau ca si-au pierdut casa, sunt si oameni ingrijoarati de probleme mai mici si tot asa. Insa, vreau sa va spun ca Dumnezeu nu numai ca vrea ca noi sa ne incredem in El si sa nu ne ingrijoram dar a pregatit si o cale de iesire din toate aceste probleme. Poate orice om sa aiba atentia Lui si sa scape de ingrijoarare?  Poate, dar cu o conditie, sa isi deschida inima si sa renunte la tot ce este rau. Dumnezeu ne vrea binele, si poate sa ne scape din orice problema.

"Uitati-va cu bagare de seama cum cresc crinii: 
ei nu torc, nici nu tes, totusi va spun ca 
nici Solomon in toata slava lui n-a fost imbracat ca unul din ei.
Daca astfel imbraca Dumnezeu iarba, 
care astazi este pe camp iar maine va fi aruncata in cuptor, 
cu cat mai mult va va imbraca El pe voi, putin credinciosilor?"
Luca 12: 27;28

29 comments:

  1. M-ai uimit,chiar mi-ai dat multe de gandit,multumesc ca mi-ai deschis inima .:)

    ReplyDelete
  2. dap... asa este! da-mi voie sa-ti raspund cu niste versuri (sunt proaspete :)) )

    Uite-te acum in urma ta
    si vezi cat Dumnezeu a lucrat la viata ta
    prin cate ai trecut, de cate ori ai spus “nu pot”
    si totusi ai putut…
    uitate la tine, o suflete sa vezi
    de cate ori in viata ai spus
    ca na-i sa-apuci o zi mai luminata
    ca na-i sa treci de incercarea grea
    de cate ori ti-ai spus: de data asta am sa pierd!
    toate acestea au fost in trecut, prin toate ai trecut
    Si-acum priveste inlauntrul tau si spune-mi
    ce te face din nou sa crezi
    ca nu vei putea trece peste noaptea cea grea
    ce te face sa crezi ca de data asta Dumnezeu te va lasa?
    Ce te face sa crezi ca Dumnezeu nu e in control
    cand insasi viata ta iti sta ca marturie
    ca orice-n viata-i trecator si schimbator
    dar Dumnezeu ramane credincios in veci
    deci nu mai plange suflete zdrobit
    nu mai sta deznadajduit, increde-te in Domnul tau
    caci orice lucru in lumea asta are un sfarsit
    dar tu fi intelept, si treci cu Isus prin noaptea cea grea
    si nu-ti fa griji, caci El nu te va lasa
    El e de partea ta si stie, care drum e mai bun pentru tine
    chiar daca nu intelegi greul prin care treci
    nu intreba: de ce!ci spune acum: Faca-se voia ta Doamne!
    si mergi inainte stiind ca viata ta e in mana Lui
    stiind ca orice sa-r intampla El e in control
    Fa din Isus bucuria ta in clipa cea grea
    Caci toate-in viata au sfarsit
    Dar dragostea lui Isus pentru tine niciodata nu se va sfarsi
    Amin!

    ReplyDelete
  3. e lung comentariul tipic mie :))

    ReplyDelete
  4. foarte frumos,de fiecare data ma impresionezi :*

    ReplyDelete
  5. eu sunt :p

    e incurajator, dar iti trebuie multa credinta sa poti face asta :)

    ReplyDelete
  6. frumoase citate si e adevarat ce spui.:(

    ReplyDelete
  7. in mare parte ai dreaptate....

    ReplyDelete
  8. Hei ai primit un premiu pe blogul meu >:D<

    ReplyDelete
  9. ooof atat de bine mi se potrivesc cuvintele tale, scumpa de tine! stii? daca nu e ingrijorare, e altceva, ceva asemanator care te duce pina acolo sa intri in depresie ca si in cazul meu. iar depresia te adanceste si mai mult pina acolo ca te departezi de Dumnezeu si te strici, asa ma simt eu. Ai scris cuvinte foarte potrivite.

    ReplyDelete
  10. frumos:x
    Cata dreptate poti sa ai in ce spui..

    ReplyDelete
  11. da ai dreptate...frumoase cuvinte..dar murim de foame fara hrana... si fara haine iar nu se poate....

    ReplyDelete
  12. Ai dreptate!!!
    Insa din pacate unii oameni sunt pur si simplu atat de innecati in probleme, incat uita de faptul ca Dumnezeu e intotdeauna langa ei!!

    ReplyDelete
  13. @Un suflet inocent....
    oamenii care si-au pus nadejdea in Dumnezeu oricat de saraci ar fi fost n-au murit niciodata de foame si au avut cu ce se imbraca. De ce il vedem pe Dumnezeu asa de mic cand El este atat de mare?

    ReplyDelete
  14. Nu există motive de îngrijorare atunci când vremea este senină...

    ReplyDelete
  15. Lavi,
    Ai mare dreptate cand spui ca Dumnezeu are grija de noi de toti deopotriva. E destul sa renuntam la ce este rau spui tu si sa facem binele. Te intreb, binele pe care vrem noi sa-l facem, il putem face de cate ori am dori? Sau putem spune si noi ca Pavel:
    "Căci binele pe care vreau să-l fac, nu-l fac, ci răul pe care nu vreau să-l fac, iată ce fac!
    Şi dacă fac ce nu vreau să fac, nu mai sunt eu cel ce face lucrul acesta, ci păcatul care locuieşte în mine.
    Găsesc, dar, în mine legea aceasta: când vreau să fac binele, răul este lipit de mine.
    Fiindcă, după omul dinăuntru, îmi place Legea lui Dumnezeu;
    Dar văd în mădularele mele o altă lege care se luptă împotriva legii primite de mintea mea şi mă ţine rob legii păcatului care este în mădularele mele.
    O, nenorocitul de mine! Cine mă va izbăvi de acest trup de moarte…?"

    ReplyDelete
  16. Ce frumos spus.. Asa trebuie, sa avem nadejde in ajutorul Lui, sa ne incredintam toate grijile si preocuparile Lui, punandu'ne increderea in rugaciunile noastre.

    ReplyDelete
  17. @VioletaS de multe ori patesc asa...
    dar macar sa ne dam silinita nu?:) atat cat putem, mai mult ne ajuta El.

    ReplyDelete
  18. nui nimic astept sa vad ce a iesit :))

    ReplyDelete
  19. Daca esti stresat nu mai poti controla ingrijoararea. Oricat ai vrea sa stai linistit nu o vei putea face daca un sef te ameninta subtil ca te da afara daca nu-l pupi in dos. De fapt sunt destui sefi carora nu le plac deloc fetele calme si luminoase si au pretentia sa faci grimase in prezenta lor.
    din pacate mult prea multi romani au ajuns in aceasta situatie...

    ReplyDelete
  20. Interesanta postare,mi-a placut mult si voi mai reveni!:) ai o leapşa la mine pe blog daca vrei să o completezi! >:D<

    ReplyDelete
  21. Nu de astea ma ingrijorez:). Ma ingrijoreaza prapastiile tot mai mari care se fac intre oameni.

    ReplyDelete
  22. Nu ar trebui sa ne ingrijoram..dar uneori e greu sa nu o faci..
    Dar pana la urma e bine sa stim ca oricum va fi, va trece, si viata va continua linistita..

    ReplyDelete
  23. Foarte optimist :) Apreciez postarile tale!

    ReplyDelete
  24. Îngrijorarea asta... unul din lucrurile care mi le propun anul acesta e să scap de , încrezându-mă tot mai mult în puterea lui Dumnezeu

    ReplyDelete
  25. lavi vezi ca ai o leapsa la mine...:d

    ReplyDelete
  26. Doamne Dumnezeule Sfant!Iti multumesc pt aceste randuri care sunt scise de Adda si de randurile scrise de Nanaarpy.Am ajuns in zilele mele sa folosesc medicatie pt aritmie cardiaca,tensiune ateriala oscilatorie,anticoagulante,antidepresive,antialgice,sedative,somnifere samd pt ca ma doare tot trupul ,dar tulburarea inimii,gandurile,freamatul si furtuna din launtrul meu nu au disparut...desi sunt constienta ca TOTUL E IN MANA LUI DUMNEZEU, e atat de dureros sa vezi ca cineva drag tie(semenul tau) e atat de pasiv si privindu-te fara un gest sa te ajute,desi ar putea s-o faca, inca foarte usor,iti suiera printre dinti:"Bine ca esti bine...".Doamne Dumnezeule,de ce am putut simti ca pot iubi si pot atinge nemurirea impreuna cu o asemenea fiinta?!Si-apoi am simtit ,am vazut cu ochii mei cum viata din mine ma paraseste,ca mintea mi-o ia razna....Nebunia omului e de nepatruns,nici nu vreau sa ma straduiesc s-o inteleg, dar cred ca lipsa lui Dzeu in viata unui om viu se cheama nebunie.Doamne Isuse Cristoase,ai mila de noi si nu ne lasa sa innebunim!Te rog atinge-ne inima si fa-o sensibila pt prezenta Ta Sfanta,da-ne credinta de a TE ALEGE MEREU,da-ne lacrimi sa plangem si sa ne intoarcem la Tine,noi,care mereu suntem cartitori,Isuse Cristoase,fa sa TE ALEGEM DUMNEZEUL NOSTRU IN VECI DE VECI AMIN.FA SA FII DRAGOSTEA NOASTRA,SPERANTA NOASTRA,CREDINTA NOASTRA!!!IN VECI DE VECI!AMIN AMIN AMIN

    ReplyDelete