Versetul zilei

Saturday, December 14, 2013

Se apropie Crăciunul...

Se apropie Crăciunul, sărbătoarea naşterii Domnului, iar în această perioadă a anului cei mai mulţi dintre oameni ascultă colinde, peste tot în jurul nostru sunt puse instalaţii colorate, luminiţe iar centrele oraşelor cu siguranţă au undeva bine fixat un brad mare şi împodobit cu o stea deasupra.Copiii îl aşteaptă pe Moş Crăciun, oamenii au tendinţa de a fi mai iertători, mai buni, toată lumea merge la biserică, se pare că de Crăciun biserica devine importantă...
Am mai spus-o şi la cum stau lucrurile, cu siguranţă o vom mai spune, oare nu îl uităm pe sărbătorit?

Dar, nu despre subiectul uitării semnificaţiei acestei sărbători vreau să scriu, ci despre un gând care îmi tot dă târcoale. Mă tot gândesc la Isus, la felul în care a venit în lume, ca un copilaş, mă gândesc la Iosif şi la Maria care au fost gata să îl primească, la faptul că oamenii nu au vrut să le ofere un loc în casa lor, la faptul că Isus, un rege, cel mai mare rege, Mântuitorul nostru s-a născut într-un grajd cu animale...

O întrebare mă macină, noi l-am fi primit în casele noastre?
Dacă s-ar da timpul în urmă, pe vremea când s-a născut Isus, dacă, ar fi bătut Maria cu Iosif având-ul pe pruncul Isus în braţe la uşa noastră, i-am fi primit în casă, i-am fi lăsat să doarmă la noi?
Unii probabil veţi spune da, şi eu aş fi tentată să spun la fel, dar totuşi, cine primeşte nişte străini la ei în casă, apar fel şi fel de gânduri, poate sunt hoţi, poate vor ceva, poate...
Dar, sa trecem la ceva şi mai important decât primitul în casă, câţi dintre noi am fi crezut în El?
Pentru că au existat oameni care deşi l-au văzut, l-au auzit, i-au văzut minunile nu au crezut.

Important este însă faptul că deşi nu îl putem vedea acum, putem să credeam în El,  pentru că există, este Domn şi Rege în cer, veghează asupra noastră, şi pe lângă asta, poate nu l-am fi primit în casele noastre în acea vreme, dar astăzi putem să îi facem loc în inima noastră.

Anul acesta de Crăciun., sărbătorim naşterea lui Isus, aşa că doresc ca spiritul Crăciunului să vă însufleţească pe toţi, să fiţi într-adevăr mai buni, mai iertători, mai prietenoşi , mai fericiţi şi nu doar acum ci în fiecare zi din viaţa voastră! 

Şi oameni buni, biserica are rolul ei şi e deschisă mereu nu doar de Crăciun! :)

Crăciun fericit!!!


1 comment: