Versetul zilei

Sunday, June 8, 2014

Am regretat...

 Sursă imagine: internet

Am regretat multe lucruri din viața mea de până acum, am regretat deciziile pe care le-am luat, vorbele pe care le-am spus într-un moment sau într-un fel nepotrivit. 
Am regretat faptul că nu am avut familia pe care mi-am dorit-o, că nu am avut un cămin așa cum orice copil ar trebui să aibă, ca să se simtă acceptat și iubit, am regretat oamenii nepotriviți pe care i-am lăsat să intre în viața mea și care mai târziu m-au rănit. 
Am regretat tot binele pe care puteam să îl fac, fiecare fărâmă din timpul meu pe care puteam să o ofer cuiva și nu am făcut-o. 

Am regretat fiecare moment în care am trătit după regulile altora și nu după cum am simțit eu, am regretat că nu am dăruit mai mult, că nu am fost întotdeauna copilul care ascultă...
Un singur lucru nu-l regret și nu-l voi regreta niciodată, și acela este timpul pe care i l-am oferit lui Dumnezeu și faptul că l-am lăsat să lucreze la viața mea.

El este motivul pentru care nu încetez să sper, să cred, să iubesc, să văd ceea ce este bun în jurul meu, să cred că viața nu se termină pe pâmântul acesta pentru că nici nu a început aici. 
El este motivul pentru care nu mi-e frică de ziua de mâine. 
El este mângâierea și ajutorul meu. 
El este tot ce oamenii nu-mi pot oferi. 




12 comments:

  1. sunt multe lucruri de regretat in viata...fiecare are babilonia lui in inima.

    ReplyDelete
  2. Draga Lavinia,

    Acest mesaj este unul atat de incurajator!!!

    Mi-a placut: "El este motivul pentru care nu încetez să sper, să cred, să iubesc, să văd ceea ce este bun în jurul meu, să cred că viața nu se termină pe pâmântul acesta pentru că nici nu a început aici. "

    Sa ai o saptamana alaturi de Iisus.. xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ai ramas cu gandul asta, Liuba :* >:D<

      Delete
  3. Toate familiile ar trebui sa fie unite...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai da, ar trebui, si eu sper ca pe viitor...sa imi pot construi propria mea familie, unita...

      Delete
  4. Viața este prea frumoasă pentru regrete!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adevarat, ar trebui sa le las aici,regretele :D sa scap de ele.

      Delete
  5. poate ar trebui pentru viitor sa actionerzi astfel incat sa nu regreti nimin niciodata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-e greu sa cred ca e posibil, pentru ca suntem oameni, intotdeauna va fi ceva de regretat, ceva care nu a fost facut bine etc...

      Delete
  6. Ar fi frumos daca toti am avea vointa si puterea sa credem in modul in care tu crezi .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e asa greu precum pare, trebuie doar sa iti deschizi inima in fata Lui si de cele mai multe ori restul vine de la El...

      Delete